Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Parelridder
#2905565
-Annemarie- schreef: Bij mij is rood lampje gewoon batterij leeg.  :biggrin2:

Lijkt me overigens best lastig, als je constant in de spiegel moet kijken of je niet te hard poetst.  :-\  Of valt dat wel mee, in de praktijk?  :)
Dat dacht ik ook, ik had dan ook niet gedacht daar iets aan te hebben, maar je ziet het lampje gewoon vanuit je ooghoeken oplichten, komt geen spiegel aan te pas. En ik word er toch vrij regelmatig op geattendeerd iets te hard te duwen, dus ik ben alsnog blij met deze funktie.

P.s. Er zit ook een (ander) lampje op dat gaat knipperen als de batterij opgeladen moet worden. Die bevestigt eigenlijk wat ik al poetsende al merkte. Tijdens opladen brandt het lampje net zo lang tot de batterij volledig is opgeladen.
Gebruikersavatar
Door pike
#2905567
Nadia schreef: Ik heb geen eens een rood lampje
Dat had mijn eerste ook niet, maar helaas was de batterij na jaren overleden. Precies dezelfde nieuw gekocht maar de nieuwere versie is blijkbaar met lampje. De oude moest altijd op de lader na gebruik, de nieuwe hoeft maar eens in de zoveel tijd als het lampje knippert.
Als je te hard poetst stopt hij er gewoon mee  ::)
Door Lil
#2905686
Lampje zie ik gewoon zonder een spiegel. Kreeg op de kop van de tandarts vanmiddag, ikke ging naar huis met een kindertandenborstel en 2 afspraken voor herstel van beschadigd glazuur. Niet vreemd helaas als je er achter komt dat de waarschuwing u duwt te hard continu brand.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2911814
MarijeEnBoomer schreef: De gewone of de trizone?
de gewone, ik moest met een ronde borstelkop kopen volgens de mondhygieniste, dus dat heb ik maar braaf gedaan.
Maar de trizone was dezelfde prijs, die zag er een stuk geavanceerder uit.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2911816
*Dorothea* schreef: de gewone, ik moest met een ronde borstelkop kopen volgens de mondhygieniste, dus dat heb ik maar braaf gedaan.
Maar de trizone was dezelfde prijs, die zag er een stuk geavanceerder uit.
Altijd goed om braaf te luisteren!
Dat vertel ik Pippa ook elke dag  :P
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2911838
*Dorothea* schreef: Ik heb vandaag een oralB1000 gekocht bij de Blokker.
Nog even geduld want hij moet eerst 22 uur laden....
Er zijn kortingsbonnen voor oral b, dacht ook als het gekocht was bij blokker, maar zou ik moeten bekijken.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2911843
Extreme schreef: Er zijn kortingsbonnen voor oral b, dacht ook als het gekocht was bij blokker, maar zou ik moeten bekijken.
Hij was al 30 euro afgeprijsd, maar wie weet....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door