Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2894557
Ben je al zwaar flieft?  :biggrin2:
Fijn dat je alweer droogjes commentaar levert op je eigen bevalling. Het was ook niet mijn grootste hobby, en kwa tijdbesteding heb ik destijds de statistieken weer wat opgerekt, maar het komt allemaal weer goed, zowel wat het betere zitwerk betreft, als ook mentaal.
Borduren kunnen de meeste gyns meestal erg goed. Zowel kruissteek als platsteek.  :P
Ik kon toen pas na 10 dagen weer zitten, toen de hechtingen oplosten. Het hang- en sluitwerk had even tijd nodig om te genezen.
#2894714
koekje schreef: Iedereen bedankt voor de felicitaties!

De bevalling is eigenlijk best goed verlopen, mar ik vond hem wel afschuwelijk. Tip van de sluier voor de liefhebber: een weeenstorm (zonder inleiding, dus geen infuus om te dimmen) van een paar uur en daarna scheuren in het baringskanaal en tot slot hechtdraad wat er met het borduren al uitviel.


Met Vera gaat het allemaal geweldig goed en ze is ook al goedgekeurd door kinderarts en orthopeed. Over drie maanden kijkt de orthopeed nog eens verder naar haar heupen en kinderarts onderhoudt contact via cb.
Ze is ook een heel fijn kind; de ideale combinatie tussen pittige tante en tevreden moederskind. Voor het eten laat ze heel goed van zich horen en daarna is ze helemaal purr.


Ik zal vast heel erg bevooroordeeld zijn, maar ik vind dat ik een heel mooi poppenkind op de wereld he gezet  8)
Weeënstorm (en dus heftige naweeën) zijn niet fijn, maar dat ben je hopelijk ook snel weer vergeten. Dat draad, en waar het voor nodig was duurt iets langer.  :bigarmhug:

Voor de rest klinkt het helemaal goed, geniet met volle teugen van je mooie moederskind!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door