Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896772
TMG1961 schreef: Ik heb echt geen idee. Ik heb ruim 30 jaar katten maar ik heb tot op heden geen kat gehad die zo erg was als hij is.
Ik probeer al weken uit te vinden waarom maar krijg geen hoogte van hem. Dacht eerst dat het misschien iets lichamelijks was, maar hij is kerngezond.

En ik wordt er echt verdrietig van  :'(
Ik zou als ik jou was, toch hulp inschakelen Theo.
In mijn tijd als KGT, vond ik geen casus leuker en uitdagender dan eentje waarvan een eigenaar zei: "Ik heb al 20 jaar herders maar deze is gestoord."
Vaak was het na goede analyse toch te herleiden naar iets dat de eigenaar deed, of juist niet meer deed. En daarmee goed te verduidelijken aan de eigenaar, waarna ze samen verder konden.

Ik heb 0,0 verstand van katten, maar er is vást iemand die op deze manier de uitdaging wil aangaan met jou en Noppie.
#2896774
Heerlijk geslapen na een best pittige klusdag. Honden mee naar boven, en om kwart over 8 al wakker. Nog even blijven liggen, alles was zo relaxt dat ik zelfs mijn ogen open kon doen zonder dat Gijs op me sprong.
Daarna naar beneden, Gijs mee, en na een uurtje kwam Joep ook maar. Die blijft altijd nog graag even breed liggen op bed, maar vind het na een tijdje toch te ongezellig ofzo  ;D

Straks weer de tuin in... als alles mee zit is het morgenavond af! :)
#2896838
Zo, ik heb voor de verandering eens mijn ongezouten mening gegeven naar aanleiding van de nieuwe blogs op de site van Petplan. Dit naar aanleiding van een blog over een pupje wat niet op de tafel wil zitten en met handschoenen in de kladden wordt gegrepen om er een pupenting in te jassen. Ik ben reuze benieuwd of ik er reactie op krijg.

Verder staat de wasmachine te draaien, doet de vaatwasser zijn best, is meneer K aan het wandelen en ga ik nu eens bedenken wat ik verder nog eens ga doen. Of niet ga doen, dat is op zich ook best een aanlokkelijke optie  ::)
Door Martine-Tom
#2896840
Ik werd vannacht rond 3 uur wakker....badend in het zweet, dacht dat ik ziek werd, thermometer gaf echter normale temp aan, toen ik terug in bed wilde voelde ik dat de bovenkant van het dekbed ook wat klam was...ik heb zoveel gewassen dat het huis wat vochtigjes is, dus het was geen zweet waar ik wakker van werd  ;D
Nu maar wat raampjes open gezet, en de meeste was is inmiddels droog, dat scheelt ook. Nu zitten de gordijnen erin...was ook wel soort van nodig  :-[
#2896849
Ik had een hoop plannen dit weekend. Maar mn lijf en kop zeggen, standje terug. Zo met huishouddingen beginnen samen met Vil met muziek aan. Misschien kom ik toch nog in de mood. Bah. Was best positief laatste tijd maar nu wil het ff niet meer. Teveel op mn bordje gehad. :(
#2896853
Gisteren lekker bezig geweest met van alles en nog wat en 's avonds lekker gegeten met schoonpapa & schoonmama. Vandaag uitgeslapen en daarna heerlijk in het Kralingschebos gewandeld, wat is dat toch een heerlijk bos/park !! We hebben afgesproken daar elke week een keer te gaan wandelen. Goed voor ons en goed voor de wolfjes. Nu even ontbijten en daarna het kippenhok verschonen en wat zaden zaaien en plantjes verpoten.  :) :) :)
#2896859
Mara M schreef: Ik had een hoop plannen dit weekend. Maar mn lijf en kop zeggen, standje terug. Zo met huishouddingen beginnen samen met Vil met muziek aan. Misschien kom ik toch nog in de mood. Bah. Was best positief laatste tijd maar nu wil het ff niet meer. Teveel op mn bordje gehad. :(
Doe dan maar even het meest noodzakelijke, en daarna is het dan even tijd voor jezelf  :-* (denk ik zo als ik dit lees ;) )
#2896904
Provisorische waslijnen gespannen voor dekbedovertrekken en hoeslakens. Was afgehaald en opgevouwen, nieuwe machine aangezet en dekbedovertrek en hoeslaken opgehangen nadat machine klaar was. Nieuwe machine aangezet. Vogelkooien schoongemaakt.
#2896939
TMG1961 schreef: Grrr..zit hier alweer vanaf 7 uur vanavond met een kater die loopt te etteren, klieren, klagen. Vraag me toch echt af wat zijn probleem is. Hij is laatst helemaal doorgelicht door DA en is gewoon kerngezond, alles was goed, hart/longen, bloedwaardes allemaal perfect dus het is niks lichamelijks.

Ik kan amper nog tv kijken zonder deze op max volume te zetten. Ik weet echt niet meer wat ik met hem aan moet

Edit: Ik ben er zelfs serieus over aan het nadenken om hem terug te brengen, zo erg is het met hem. En ik ben iemand die altijd gezegd heeft dieren blijven hier en worden niet weggedaan.
Misschien naar buiten in de avond?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door