Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3432239
KarenH schreef: vr 10 sep 2021, 16:23 Die twee halen ook het beste in elkaar boven.
Marko kon dat ook met Tarja. Maar eerlijk gezegd vind ik Floor nog beter...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3433208
En dan ben je een beetje aan het strúnen door jijbuis. En dan kom je ineens dit tegen...



Heerlijk op een lazy friday afternoon met een goede vrimibo. De sigaar ontbreekt inmiddels, dus die denk ik er gewoon bij.
Laatst gewijzigd door Ronald op vr 08 okt 2021, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3433210
Helaas krijg ik een foutmelding bij het filmpje Ronald. Kreeg het ook toen ik mijn link tussen de YouTube tags plaatste. Bij alleen de www link maakt hij er in bericht wel embedded video van.

Hier gisteren de tranen in de ogen bij dit nummer:


Joe Buck heeft hem geschreven voor zijn ouders die ieder jaar in de herfst witte rozen bij het graf van hun overleden kind die grote broer van Joe had moeten zijn maar die hij nooit heeft gekend.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3433212
dinky89 schreef: vr 08 okt 2021, 19:42 Helaas krijg ik een foutmelding bij het filmpje Ronald. Kreeg het ook toen ik mijn link tussen de YouTube tags plaatste. Bij alleen de www link maakt hij er in bericht wel embedded video van.
Dankjewel. Ik heb mijn bericht aangepast.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433230
Hier kan ik niet met droge ogen naar luisteren, Floor heeft dit nummer geschreven, 14 jaar geleden, toen ze haar hond moest laten inslapen.

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3433231
dinky89 schreef: vr 08 okt 2021, 19:42
Hier gisteren de tranen in de ogen bij dit nummer:


Joe Buck heeft hem geschreven voor zijn ouders die ieder jaar in de herfst witte rozen bij het graf van hun overleden kind die grote broer van Joe had moeten zijn maar die hij nooit heeft gekend.

Mooie stem heeft Anneke toch.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door