Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3381744
zurca schreef:Siberienne, Wat een leuk huis en ook de tuin is echt een plaatje! Succes met de verkoop...
Gaan jullie heel ergens anders naar toe of blijven jullie wel in de zelfde omgeving?

Hedwich, hoe gaat het bij jullie? Al serieuze interesse voor jullie huis?

Het huis van mijn ouders staat sinds het weekend ook te koop. Zij gaan een nieuw huis laten bouwen en verhuizen daarvoor van het westen naar het oosten van het land. Dan wonen straks zowel mijn ouders als mijn zusje daar dussss.... ook wij zullen gaan verhuizen. Wanneer precies weten we nog niet. Eerst wat dingen in huis aanpakken voor we een bord in de tuin gaan zetten. Het idee is iig om eerst te verkopen, dan in onze stacaravan te gaan wonen en van daaruit een nieuwe woning te gaan zoeken in de omgeving Tubbergen.
Helaas nog geen interesse voor ons huis. We zijn nu wat lager gaan zitten met de prijs, zodat we net in een andere zoek-categorie vallen waar iets meer zoekers zijn. Ook zijn er 2 foto's bewerkt, om geïnteresseerden een impressie te geven hoe het huis met kleine ingrepen kan veranderen. Verder hebben wij besloten de grond met de stal/schuur apart van het huis te verkopen. Wij zijn het namelijk eens met het argument van deze makelaar dat wachten tot de boerderij verkocht is geen zin heeft, omdat iemand die wat meer te besteden heeft toch op zoek gaat naar een huis waar de grond direct bij ligt en niet schuin aan de overkant van de straat.
Klinkt leuk wat jullie van plan zijn! Hopelijk pakt het allemaal uit, zoals je graag zou willen!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3384832
Siberienne schreef: ma 26 aug 2019, 21:44 Er komt binnen kort een bord in de voortuin met "verkocht onder voorbehoud" Over een maandje of twee zijn we dakloos als alles goed gaat ;)
Geweldig! Alvast "onder voorbehoud" gefeliciteerd!
Door Eef+Stippels
#3384851
Oh top! Gefeliciteerd!! :D

Niet meer tig keer poetsen :)
En wat zal S2 blij zijn dat hun spullen niet meer steeds verplaatsen :biggrin2:
Nou ja, tot aan de verhuizing dan.. :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door