Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3394049
Haha, ik zeg, gefeliciteerd als een boer met kiespijn ;) want als zoekende ben ik natuurlijk helemaal niet blij met deze informatie :P

Nee hoor, ik gun het je, je gaat zo iets mooi maken, super fijn dat je daar dan ruime financien voor hebt!
Door MillyMol
#3394070
Borke schreef: di 28 jan 2020, 22:17 Gefeliciteerd MillyMol, dat zal je zeker helpen bij het verbouwen van jouw nieuwe huis?
We komen inderdaad een heel eind! :biggrin2: Ik moet nog wel even onderhandelen met de aannemer over zijn offerte, want zoals gewoonlijk denken ze dat Westerlingen allemaal miljonair zijn. Nou ben ik dat ook, gerekend in Hongaarse Forinten, maar zeker niet in Euro’s. Hij moet dus echt nog wel een stuk zakken. Maar de binnenzijde van het huis gaat zeker lukken.
Door MillyMol
#3394071
eelke schreef: wo 29 jan 2020, 09:08 Haha, ik zeg, gefeliciteerd als een boer met kiespijn ;) want als zoekende ben ik natuurlijk helemaal niet blij met deze informatie :P

Nee hoor, ik gun het je, je gaat zo iets mooi maken, super fijn dat je daar dan ruime financien voor hebt!
Dat snap ik heel goed hoor Eelke! Als je aan de andere kant zit is het om wanhopig van te worden. Als ik zie hoe er overboden is op het appartement kan de conclusie niet anders zijn dat de huizenmarkt in de grote steden en heel midden-west Nederland volledig uit balans is.
Door Anne in Zweden
#3394576
M@rina schreef: wo 05 feb 2020, 03:16 Ons appartement in Leiden staat sinds gisterochtend op Funda. In een paar uur tijd was het op Funda 1000 keer bekeken en komende donderdag hebben we de bezichtigingen.

https://www.funda.nl/koop/leiden/appart ... dampad-85/
Mooi stekje! Grappig, jullie hebben blauw/hout met oranje tinten, wij hebben oranje met blauwe/houten tinten. Ik voelde me meteen thuis bij je toen ik de foto's zag! ;D

Succes met de verkoop. Maar ik geloof niet dat dat een langdurige geschiedenis wordt! :D
Door Siberienne
#3394581
M@rina schreef: wo 05 feb 2020, 03:16 Ons appartement in Leiden staat sinds gisterochtend op Funda. In een paar uur tijd was het op Funda 1000 keer bekeken en komende donderdag hebben we de bezichtigingen.

https://www.funda.nl/koop/leiden/appart ... dampad-85/
Wat een leuk ingericht appartement! Grappig dat jullie bijna gelijke aantal m2 woonoppervlak hebben als ons hele huis was. En hoeveel hoger de vraagprijs is :biggrin2: Randstad prijzen... ben blij dat ik er niet (hoef) te wonen (in de Randstad dus hè, niets ten nadele van jullie appartement)
Door M@rina
#3394582
Siberienne schreef: do 06 feb 2020, 07:43 Wat een leuk ingericht appartement! Grappig dat jullie bijna gelijke aantal m2 woonoppervlak hebben als ons hele huis was. En hoeveel hoger de vraagprijs is :biggrin2: Randstad prijzen... ben blij dat ik er niet (hoef) te wonen (in de Randstad dus hè, niets ten nadele van jullie appartement)
Randstadprijzen, leiden 5 minuten lopen van het station, de binnenstad van leiden, het Leidse Hout (park), LUMC en uitvalswegen om de hoek...

Maar je noemt het al de drukte!!! Wij zijn dat ook wel zat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door