Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3393172
Angelique schreef: do 16 jan 2020, 12:51 Die herinneringen neem je me, die zitten in je hoofd.

Van harte gefeliciteerd met de definitieve verkoop!
Ja, daar heb je natuurlijk gelijk in maar het voelt toch een beetje als achterlaten. Maar we kunnen nu weer vooruit kijken en door met onze nieuwe stek en dat is fijn!
Door Tanna
#3393173
Doranto schreef: do 16 jan 2020, 12:48 Kreeg net een telefoontje van de makelaar. De kopers hebben de financiering rond! Het voorbehoud is er nu dus af :D :circle:
Ze willen zelfs de overdracht bij de notaris vervroegen naar a.s. woensdag i.p.v. het einde van de maand. Dat wordt dus nog even doorwerken, zodat het huis op tijd leeg is!
Ik ben erg blij, maar het is toch ook wel wat dubbel. Ik heb daar 32 jaar gewoond. Dan heb je natuurlijk ontelbare herinneringen....
Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd na een levenlang Rotterdam (59 en 66) en meer dan 33 in hetzelfde huis. Maar echt, we hebben de deur achter ons dichtgetrokken en dat was het. Op naar het hoge noorden en nooit meer achterom gekeken! En zoals gezegd, die herinneringen neem je mee, samen met het contact met oude buren. Ik bel, app en mail nog regelmatig met allerlei mensen en we hebben zelfs al een paar keer onze naaste buurtjes uit Rotterdam op bezoek gehad.
Door MillyMol
#3393175
Doranto schreef: do 16 jan 2020, 12:48 Kreeg net een telefoontje van de makelaar. De kopers hebben de financiering rond! Het voorbehoud is er nu dus af :D :circle:
Ze willen zelfs de overdracht bij de notaris vervroegen naar a.s. woensdag i.p.v. het einde van de maand. Dat wordt dus nog even doorwerken, zodat het huis op tijd leeg is!
Ik ben erg blij, maar het is toch ook wel wat dubbel. Ik heb daar 32 jaar gewoond. Dan heb je natuurlijk ontelbare herinneringen....
Van harte gefeliciteerd! En het is wat iedereen zegt: de herinneringen neem je mee. Succes met de laatste loodjes voor de overdracht!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3393176
Dank jullie wel :-* En jullie hebben allemaal gelijk. Het komt waarschijnlijk door de spanning van de afgelopen tijd, dat ik af en toe een wat dubbel gevoel heb.
Als we bij de notaris naar buiten komen, zullen we waarschijnlijk erg opgelucht zijn. We kunnen ons dan helemaal op onze nieuwe stek focussen. :)
Overigens gaat de vervroeging van de overdracht niet door hoor ik net. De notaris kan voor die tijd de benodigde stukken niet rond krijgen. De datum blijft nu dus staan op eind januari. Maar ach, die paar dagen maakt ook niets meer uit. Hoofdzaak is dat het doorgaat!
Door Siberienne
#3393180
Doranto schreef: do 16 jan 2020, 15:06 Dank jullie wel :-* En jullie hebben allemaal gelijk. Het komt waarschijnlijk door de spanning van de afgelopen tijd, dat ik af en toe een wat dubbel gevoel heb.
Als we bij de notaris naar buiten komen, zullen we waarschijnlijk erg opgelucht zijn. We kunnen ons dan helemaal op onze nieuwe stek focussen. :)
Overigens gaat de vervroeging van de overdracht niet door hoor ik net. De notaris kan voor die tijd de benodigde stukken niet rond krijgen. De datum blijft nu dus staan op eind januari. Maar ach, die paar dagen maakt ook niets meer uit. Hoofdzaak is dat het doorgaat!
Gefeliciteerd!
En als je ergens zo lang gewoond hebt ben je ook gewoon afscheid aan het nemen. Dat mag. Ik heb er ook best moeite mee gehad hoor, de oude stek waar ik toch 15 jaar met plezier gewoond had. Verhuizen heeft best veel impact (staat zelfs in het rijtje van de meest stressvolle gebeurtenissen in een mensen leven) en er zit toch een stuk in van loslaten van bekende dingen. Ik heb de laatste wandeling vanuit thuis echt even lopen sniffen. Stonden zoveel voetstappen en is gewoon raar dat je daar dan niet meer loopt. Nieuw is leuk, maar loslaten oud hoort er dan ook bij en dat kost even tijd. Dus succes, sterkte en plezier gewenst in 1 grote cocktail
Gebruikersavatar
Door doranto
#3393206
Anne in Zweden schreef: vr 17 jan 2020, 01:15 Super, Hedwich! Hartelijk gefeliciteerd! De nieuwe eigenaren krijgen een prachtig huis om in te wonen!
Dankjewel :-* En het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik ben het helemaal met je eens. Het is dan ook mijn levenswerk. Ik was 32 toen ik het als bouwval kocht.....

en @Siberienne, dat is precies hoe het voor mij is! :-*
Door MillyMol
#3393215
Ik zal niet zeggen dat het storm loopt, maar…. negen afspraken binnen 24 uur voor een bezichtiging van het appartement mag ik toch gerust een stevig briesje noemen vind ik. :D

Nou is het altijd maar afwachten wie daarvan daadwerkelijk komen kijken en, nog belangrijker, wie daarvan een bod uitbrengen, maar ik vind het tot nu toe niet beroerd gaan. ::)
Door Siberienne
#3393217
MillyMol schreef: vr 17 jan 2020, 11:57 Ik zal niet zeggen dat het storm loopt, maar…. negen afspraken binnen 24 uur voor een bezichtiging van het appartement mag ik toch gerust een stevig briesje noemen vind ik. :D

Nou is het altijd maar afwachten wie daarvan daadwerkelijk komen kijken en, nog belangrijker, wie daarvan een bod uitbrengen, maar ik vind het tot nu toe niet beroerd gaan. ::)
Wow! Da’s toch een mooie score. En je hebt maar 1 koper nodig he? Bij ons kwam die toch ook uit de eerste 10 bezichtigen.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3393221
Dat is zeker al mooi!
Bij ons was het op de eerste bezichtigingsdag die de makelaar deed 4 partijen, en daarbij zaten al meteen 2 kopers.
Dus ja...zo snel kan het gaan.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3393222
MillyMol schreef: vr 17 jan 2020, 11:57 Ik zal niet zeggen dat het storm loopt, maar…. negen afspraken binnen 24 uur voor een bezichtiging van het appartement mag ik toch gerust een stevig briesje noemen vind ik. :D

Nou is het altijd maar afwachten wie daarvan daadwerkelijk komen kijken en, nog belangrijker, wie daarvan een bod uitbrengen, maar ik vind het tot nu toe niet beroerd gaan. ::)
Wauw, ik kan niet anders dan concluderen dat jouw woning "ietsje" couranter is dan die van ons :D
Daar kregen wij na driekwart jaar pas de eerste bezichtiging. ::)
Gaaf hoor, dat er zoveel belangstelling is! Is in ieder geval een goed en hoopgevend begin. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3393237
MillyMol schreef: vr 17 jan 2020, 11:57 Ik zal niet zeggen dat het storm loopt, maar…. negen afspraken binnen 24 uur voor een bezichtiging van het appartement mag ik toch gerust een stevig briesje noemen vind ik. :D

Nou is het altijd maar afwachten wie daarvan daadwerkelijk komen kijken en, nog belangrijker, wie daarvan een bod uitbrengen, maar ik vind het tot nu toe niet beroerd gaan. ::)
Dat klinkt toch best als een goed windje zeg! Ik zal duimen!
Door Tanna
#3393262
MillyMol schreef: vr 17 jan 2020, 11:57 Ik zal niet zeggen dat het storm loopt, maar…. negen afspraken binnen 24 uur voor een bezichtiging van het appartement mag ik toch gerust een stevig briesje noemen vind ik. :D

Nou is het altijd maar afwachten wie daarvan daadwerkelijk komen kijken en, nog belangrijker, wie daarvan een bod uitbrengen, maar ik vind het tot nu toe niet beroerd gaan. ::)
Het kan hard gaan. Ik had de eerste dag 3 kijkers en om kwart voor 7 's avonds was het huis verkocht. Was ook leuk om zelf de kijkers rond te laten kijken, ik heb het via Makelaarsland gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door