Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3394596
M@rina schreef: do 06 feb 2020, 07:54 Randstadprijzen, leiden 5 minuten lopen van het station, de binnenstad van leiden, het Leidse Hout (park), LUMC en uitvalswegen om de hoek...

Maar je noemt het al de drukte!!! Wij zijn dat ook wel zat.
Voor ons zouden dat alleen maar nadelen zijn ;D
Het is maar goed dat er mensen zijn die dat graag willen. Anders konden degene die dat niet willen nergens meer rustig wonen. ;)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3394624
Doranto schreef: do 06 feb 2020, 08:44 Voor ons zouden dat alleen maar nadelen zijn ;D
Het is maar goed dat er mensen zijn die dat graag willen. Anders konden degene die dat niet willen nergens meer rustig wonen. ;)
100% mee eens. Ik ben altijd zoooo blij dat ik niet in een stad woon. En tegelijkertijd ben ik net zo blij dat al die andere mensen daar wel wonen, want dan heb ik daar tenminste geen last van ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3394660
oo haha, ik wordt al telkens claustrofobisch zodra ik in Nederland kom, zo op elkaar allemaal. Laat staan zo'n grotere stad ;D
En goed ook dat er mensen zijn die dat wel fijn vinden inderdaad (het heeft ook echt wel zijn voordelen hoor)

Trouwens wel een prachtig groot appartement, mooie keuken ook. Ik gok dat dat niet lang zal duren voor het verkocht is. Daar zullen meer dan voldoende liefhebbers voor zijn te vinden.
Door Borke
#3394683
M@rina schreef: wo 05 feb 2020, 03:16 Ons appartement in Leiden staat sinds gisterochtend op Funda. In een paar uur tijd was het op Funda 1000 keer bekeken en komende donderdag hebben we de bezichtigingen.

https://www.funda.nl/koop/leiden/appart ... dampad-85/
Wat een heerlijk ruimtelijk appartement, het ziet er goed uit! Ik denk dat je het met die ligging snel kwijt bent. De locatie is top en dat zie je in de prijs en de markt is nu goed.

Wat gaan jullie doen als het verkocht is?
Door M@rina
#3394695
Borke schreef: vr 07 feb 2020, 19:55 Wat een heerlijk ruimtelijk appartement, het ziet er goed uit! Ik denk dat je het met die ligging snel kwijt bent. De locatie is top en dat zie je in de prijs en de markt is nu goed.

Wat gaan jullie doen als het verkocht is?
Komende week kan ik daar wat meer over vertellen. Nog even geduld alsjeblieft.
Door M@rina
#3395122
Zat van de drukte van het westen van Nederland, zat van het harde werken, van 8:00 tot 7:00 van huis zijn, zat van verkeer dat iedere dag drukker wordt, zat van heel veel: de herrie het altijd aanwezige licht, geen sterren aan de hemel kunnen zien.
Niet te beroerd om hard te werken gaan we een heel nieuw avontuur aan, gaan we dingen doen die we nog niet vaak gedaan hebben maar vol vertrouwen dat het gaat lukken en ook zeker weten dat het soms ontzettend tegen zal zitten.

viewtopic.php?f=17&t=138280
Door Siberienne
#3395123
M@rina schreef: vr 14 feb 2020, 22:29 Zat van de drukte van het westen van Nederland, zat van het harde werken, van 8:00 tot 7:00 van huis zijn, zat van verkeer dat iedere dag drukker wordt, zat van heel veel: de herrie het altijd aanwezige licht, geen sterren aan de hemel kunnen zien.
Niet te beroerd om hard te werken gaan we een heel nieuw avontuur aan, gaan we dingen doen die we nog niet vaak gedaan hebben maar vol vertrouwen dat het gaat lukken en ook zeker weten dat het soms ontzettend tegen zal zitten.

viewtopic.php?f=17&t=138280
Goed zo! Ik geef je groot gelijk. En zoals een vriendin mij vandaag mailde
“Stel je voor dat je het nooit leuk en lastig tegelijk zou
hebben, hoe saai zou dat zijn.
Mooie kansen komen je richting op, je grijpt ze en hoe het dan verder
gaat, zie je op dat moment wel. Sowieso zal het interessant zijn,
verrijkend en leerzaam. Een belevenis, nieuwe ervaringen. Dus het mag eng
en opwindend tegelijk zijn, da’s goed, da’s een teken van een creatieve
geest”

(((En ik zeg ook nog even niks)))) :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3395185
Als het net zoiets gaafs wordt al Marina, ga ik heel hard voor je duimen... Zo niet, duim ik nog steeds dat het lukt zoals je wil ;) :duimen:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door eelke
#3397165
Nou, dat viel allemaal wel mee hoor, een huis kopen :cool: ik deed een bod en het werd geaccepteerd, klaar. Nog een paar weken wachten op de sleutel. :D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3397168
eelke schreef: za 14 mar 2020, 08:57 Nou, dat viel allemaal wel mee hoor, een huis kopen :cool: ik deed een bod en het werd geaccepteerd, klaar. Nog een paar weken wachten op de sleutel. :D

Wauw Eelke! Gefeliciteerd! Eigen huis ook al weg? Zal ongetwijfeld net zo snel gaan :)
Door eelke
#3397169
Er moet weinig, het is prima woonbaar. Het loopt alleen 40 jaar achter in de tijd, dus enkel glas, oude keuken (maar ja, erg retro en toen maakten ze nog kwaliteit dus prima functioneel). Dus beetje bij beetje isoleren, en moderniseren. Gaat helemaal goed komen.

Erg blij dat het met de hypotheek ook gelukt is. Beetje bang wel geweest voor banken die ineens gaan omvallen met die rare tijden zo.

Eigen huis is inderdaad ook al rond, dus nu vooral inpakken en afwachten :D
Door Cindy de Wolf
#3397170
Wij staan nu voor de keuze wel/niet verkopen, wel/niet de randstad verlaten. Qua gevoel zeg ik met gierende banden die stad uit. Vooral de drukte en het gebrek aan (rustige) losloopgebieden breken me echt op. Daar staat tegenover dat op onze huidige woning al een aanzienlijk deel afbetaald is, dus we kunnen best een leuk bedrag aan nieuwe hypotheek krijgen en daarmee kunnen we echt wel kopen wat we ogenschijnlijk willen. Maar de maandlast wordt dan wel 4 keer zoveel als nu. Is dat het waard....willen we dat wel. Kunnen we niet beter de overwaarde "opzij gaan zetten" voor later, zodat we misschien wel met 60 kunnen stoppen met werken. Afijn keuzes keuzes keuzes. Voor nu hebben we gezegd eerst een aantal maanden het potentiele nieuwe hypo bedrag in onze huidige hypo te stoppen en dan is kijken a) of dat lukt en b) hoe we ons daarbij voelen.
Door MillyMol
#3397175
eelke schreef: za 14 mar 2020, 09:15 Er moet weinig, het is prima woonbaar. Het loopt alleen 40 jaar achter in de tijd, dus enkel glas, oude keuken (maar ja, erg retro en toen maakten ze nog kwaliteit dus prima functioneel). Dus beetje bij beetje isoleren, en moderniseren. Gaat helemaal goed komen.

Erg blij dat het met de hypotheek ook gelukt is. Beetje bang wel geweest voor banken die ineens gaan omvallen met die rare tijden zo.

Eigen huis is inderdaad ook al rond, dus nu vooral inpakken en afwachten :D
Gefeliciteerd Eelke, dat is lekker vlot gegaan zo te lezen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door