Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3374148
Eef+doggies schreef:Als je 's avonds of in het weekend de mogelijkheid hebt, zou je de bezichtigingen dan kunnen doen? Dat heeft toch vaak de voorkeur van kijkers.
En anders alleen de bezichtigingen uitbesteden?

Met social media hebben wij niets gedaan.
Wel hebben we een video op youtube gezet.

In de avond en weekend zou wel kunnen. We gaan wel een makelaar langs laten komen omdat we eigenlijk geen idee hebben over wat reeele vraagprijs is. We hebben in de afgelopen jaren nogal rigoureus verbouwd nl.
Door Borke
#3374161
Wij hebben in 2006 in een vloek en een zucht ons huis verkocht. Goede makelaar, stuurde een fantastische fotograaf die er voor zorgde dat alle foto’s mooi waren, door zelf mee te denken (stilistisch bezien). Op 1 dag 3 bezichtigingen vlak achter elkaar en de middelste bezichtigers kochten het. Dus het kan ook anders :-)

Bezichtigingen (ik denk een stuk of 10-15 in 3 weken) heel goed vooraf afgesproken en die tijden klopten. Ik sloot onze 6 katten op in het dakterras/ren en die deur hielden ze dicht en ging met Borke wandelen.

Waardeloos als je een slechte makelaar treft, zo zonde van tijd en geld! En al die stress, nodeloze stress :-(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374406
Sinds gisterenavond staat het huis opnieuw te koop. :)
https://www.zande.nl/aanbod/woningaanbo ... IJssel-38/
Dit keer zonder de grond met de schuur, omdat dat op loopafstand is en niet aangrenzend. De makelaar vond het beter om de grond later apart te verkopen en zich eerst op het huis te concentreren. Dat is eigenlijk precies wat wij zelf ook altijd al in gedachten hadden, maar de vorige makelaar vond het beter om het samen aan te bieden.
Wijzelf hadden altijd het idee, dat wanneer mensen een huis met grond willen, ze dat dan ook direct aangrenzend willen en niet op loopafstand. Deze makelaar is het daar helemaal mee eens :)
Hopelijk heeft het dit keer meer succes! Voor zover ik het kan zien, staat het er dit keer in ieder geval zonder fouten op. Dat is al een hele verbetering! :)
Door Lizzy
#3374421
Wow, dat ziet er strak uit hoor! Ik zou het zoooo willen hebben (ver boven budget helaas) maar ik denk dat het echt een huis is dat eigenlijk makkelijk snel verkocht moet zijn! Ik wens jullie veel succes :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374427
Dankjewel :-*
Wij hopen echt dat het nu snel verkocht gaat worden. Nu we eenmaal hebben besloten om hier weg te gaan willen we natuurlijk ook graag verder.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374433
Doranto schreef:Sinds gisterenavond staat het huis opnieuw te koop. :)
https://www.zande.nl/aanbod/woningaanbo ... IJssel-38/
Dit keer zonder de grond met de schuur, omdat dat op loopafstand is en niet aangrenzend. De makelaar vond het beter om de grond later apart te verkopen en zich eerst op het huis te concentreren. Dat is eigenlijk precies wat wij zelf ook altijd al in gedachten hadden, maar de vorige makelaar vond het beter om het samen aan te bieden.
Wijzelf hadden altijd het idee, dat wanneer mensen een huis met grond willen, ze dat dan ook direct aangrenzend willen en niet op loopafstand. Deze makelaar is het daar helemaal mee eens :)
Hopelijk heeft het dit keer meer succes! Voor zover ik het kan zien, staat het er dit keer in ieder geval zonder fouten op. Dat is al een hele verbetering! :)

Ondanks dat het wat ouderwetser of klassieker is dan wij de boel hebben, zou ik in jullie huis zo kunnen wonen, en die tuin is nog steeds best groot zo hoor, vind hem geweldig. Ik denk dat het nu ook wel verkoopt, nog steeds heel veel ruimte binnen en buiten, alles goede staat, mooie tuin, wat wil je nog meer?

Denk dat afzonderlijke grond veel mensen inderdaad niet zo veel om geven en dus niet voor willen betalen, maar zo gaat wel goed komen denk ik ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374438
Kaio schreef: Denk dat afzonderlijke grond veel mensen inderdaad niet zo veel om geven en dus niet voor willen betalen, maar zo gaat wel goed komen denk ik ;)
De grond apart verkopen is geen enkel probleem. Daar zijn al meerdere gegadigden voor. Alleen om het sámen met de boerderij te verkopen was volgens ons (en de huidige makelaar) geen goed idee. Mensen die een huis mét grond willen, willen die grond aangrenzend.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374443
Doranto schreef:De grond apart verkopen is geen enkel probleem. Daar zijn al meerdere gegadigden voor. Alleen om het sámen met de boerderij te verkopen was volgens ons (en de huidige makelaar) geen goed idee. Mensen die een huis mét grond willen, willen die grond aangrenzend.
Ja ik bedoelde in combi met het huis samen ;)

Succes met de verkoop, dat moet zo wel lukken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374447
Kaio schreef:Ja ik bedoelde in combi met het huis samen ;)

Succes met de verkoop, dat moet zo wel lukken
Ah, dan bedoelen we allebei hetzelfde dus :)
Dankjewel! Hoop ook dat het nu gaat lukken!
Door Dreetje
#3375333
Yes.....net bericht gehad dat de bankgarantie voor ons (verkochte) huis is gestort bij de notaris. :groupwave2:
Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe appartement en dan op 28 juni de overdracht van ons huis.
Zo blij dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3375339
Fijn Dreetje!! :D

Wij gaan morgen een zware periode van 11 jaar afsluiten. Morgen voor de laatste keer naar ons oude huis, voor de sleuteloverdracht.
Het huis is leeg, alles is netjes, helemaal klaar voor de nieuwe bewoners. Hoera!

We hebben (eindelijk) ook een regeling kunnen treffen met de bank voor de restschuld. We moeten nog best wat jaartjes een flink bedrag betalen per maand, maar er komt een einde aan.

Dankjewel voor iedereen die hier zo ontzettend heeft meegeleefd de afgelopen jaren. Dat heeft me heel veel goed gedaan. Morgen zijn we er eindelijk vanaf!! :)
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375342
Dreetje schreef:Yes.....net bericht gehad dat de bankgarantie voor ons (verkochte) huis is gestort bij de notaris. :groupwave2:
Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe appartement en dan op 28 juni de overdracht van ons huis.
Zo blij dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan.
Gefeliciteerd! Fijn dat het zo gladjes verloopt.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3375343
Kim_S schreef:Fijn Dreetje!! :D

Wij gaan morgen een zware periode van 11 jaar afsluiten. Morgen voor de laatste keer naar ons oude huis, voor de sleuteloverdracht.
Het huis is leeg, alles is netjes, helemaal klaar voor de nieuwe bewoners. Hoera!

We hebben (eindelijk) ook een regeling kunnen treffen met de bank voor de restschuld. We moeten nog best wat jaartjes een flink bedrag betalen per maand, maar er komt een einde aan.

Dankjewel voor iedereen die hier zo ontzettend heeft meegeleefd de afgelopen jaren. Dat heeft me heel veel goed gedaan. Morgen zijn we er eindelijk vanaf!! :)
Als we morgen een juich van over de grens horen komen weten we van wie het afkomt ;D ;D
Veel plezier morgen, het zal een gedenkwaardige dag worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door