Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3393781
Eef+Stippels schreef: za 25 jan 2020, 08:01 Ok, dat is dus veranderd :)

Toen wij heel lang geleden ons eerste huis kochten, kon de makelaar ons bod niet aannemen omdat ze al in onderhandeling waren.
Ik weet niet of dat echt verandert is, er word op dit moment nog niet onderhandeld. Er zijn alleen diverse biedingen uitgebracht en ik begrijp dat er maandag een verkoop bij inschrijving word gestart waarbij alle partijen die een bod hebben uitgebracht nog een keer in de gelegenheid worden gesteld om een bod uit te brengen, hetzelfde bod of een hoger bod. Ook dan word er als het goed is niet onderhandeld maar word het hoogste of het interessantste bod geaccepteerd
Gebruikersavatar
Door doranto
#3393787
Volgens mij zijn er meerdere manieren om je huis te verkopen, en hoe jij het zegt is er 1 van. Wij hebben eind 2018 ons huidige huis gekocht en toen wij een bod deden, waren we gelijk in onderhandeling en dan is het gebruikelijk dat er pas anderen kunnen bieden/onderhandelen als het met ons was stuk gelopen. Volgens mij is dat nu nog steeds zo. Bij jou wordt niet onderhandeld.
Door Lizzy
#3393948
MillyMol schreef: ma 27 jan 2020, 16:03 En het is verkocht. :D
Voor een belachelijk hoge prijs ook nog eens en zonder voorbehoud financiering.
Weer een stap gezet! :cool:
Whoooeeehoeeee! Gefeliciteerd. Top. Lekker snel, goeie prijs, wat wil een mens nog meer :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door