Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3320177
Ze hadden zeker geen roze keukenkastjes ::)

Zo'n huis zou ik ook in de verkoop doen :biggrin2: Je zal maar de hele dag in die kleuren moeten zitten :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320209
:2funny:
Wint het bijna van die roze villa die jaren geleden in België in onze straat te koop stond ;D

Wel heel consequent doorgevoerd he, geen half werk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326284
Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis :D
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Bijlagen
IMG_0832.jpg
IMG_0832.jpg (6.9 MiB) 1609 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3326286
Daantje schreef:Jeeej,wij hebben ons huis inmiddels voor de 2e keer verkocht ( 1e keer ging niet door omdat de kopers op t allerlaatst hun financiering niet rondkregen )
Inmiddels zijn wij nu ook bezig met een ander huis :D
Ondanks alle mooie prachtige jaren op de huidige stek liggen hier zoveel herinneringen en is het zo stil dat wij ernaar uitkijken om ergens anders een nieuwe start te maken.
Gefeliciteerd!!! Ik wilde je net deze week eigenlijk eppen hoe het gaat en met de verkoop!
Wanneer moeten jullie weg?
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326290
constance.blokzijl schreef:Gefeliciteerd!!! Ik wilde je net deze week eigenlijk eppen hoe het gaat en met de verkoop!
Wanneer moeten jullie weg?
Bij ons gaat het nu best rap :P Ik denk dat wij zo ongeveer hetzelfde verhuisdatum schema hebben als jullie Constance :biggrin2:
In het nieuwe huis krijgen wij er een katje bij die daar al woont en niet meekan met de huidige bewoners ,maar of we daar zo blij mee zijn. :-\
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326292
Doranto schreef:Ohh wat fijn!!
Gefeliciteerd! En veel succes met het vinden van een nieuw stekje!

Bedankt :D Ik blijf sowieso rondkijken ,wie weet ! Het is hier het laatste kwartaal van 2017 een gekkenhuis geweest met betaalbare woonboerderijtjes .Een beetje goeie hut werd zo verkocht .Het leek Amsterdam wel.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3326295
Het 'bezig zijn met een ander huis' is dus al in een vergevorderd stadium zo te lezen :D Tjonge, dat gaat inderdaad allemaal snel ineens. Wat meer rust om ons heen blijft ons nog steeds trekken. Het is gewoon heel moeilijk om de knoop door te hakken. Maar zolang de voors en tegens elkaar nog zo in evenwicht houden, stellen we het nog maar even uit. :)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326296
Doranto schreef:Het 'bezig zijn met een ander huis' is dus al in een vergevorderd stadium zo te lezen :D Tjonge, dat gaat inderdaad allemaal snel ineens. Wat meer rust om ons heen blijft ons nog steeds trekken. Het is gewoon heel moeilijk om de knoop door te hakken. Maar zolang de voors en tegens elkaar nog zo in evenwicht houden, stellen we het nog maar even uit. :)

Ja,klopt ,het is al vergevorderd :D Nog wat gedoe om details enz.
Het gaat vast bij jullie net als bij ons .Het kabbelt wat voort en in 1 x weet je wat je wilt gaan doen en kan het snel gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door