Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
#3275016
Ok zou wel verven. Er zullen mogelijk ook wel uitschud vlekken zijn van natte hond.

Hondeneigenaren kijken er wel doorheen.
Je wilt je op elke potentiële koper richten.

Beter meteen een frisse indruk en de kans dat eerste kijker ook de koper kan worden.

Je hebt 1 kans op een goede indruk van je huis.
Door Eef+Stippels
#3275046
Bedankt dames :)
Het wordt dus sauzen :'( :biggrin2:
Ik wil zooooveel liever dingen voor mijn nieuwe huis doen!
ML vervloekt onze viesmakertjes inmiddels een beetje ;D Ze geven een hoop extra werk ::)
Door sella
#3275126
Gelukkig krijgen we er veel voor terug :cool:

Sterkte met het sauzen en verkoop en veel geluk in het nieuwe thuis.
Door Borke
#3275217
Ik zou echt het oude huis zo tip top mogelijk zien te krijgen voor de verkoop. Wat heb je er aan als je nieuwe huis helemaal top is en je het oude maar niet verkocht krijgt.

Het valt me op dat mensen tegenwoordig niet meer potenties zien in een huis, alles moet meteen hun smaak zijn en hoe neutraler het is, des te sneller ze er voor vallen...
Door Eef+Stippels
#3275362
Borke schreef:
Het valt me op dat mensen tegenwoordig niet meer potenties zien in een huis, alles moet meteen hun smaak zijn en hoe neutraler het is, des te sneller ze er voor vallen...
Ja als de afwerking maar mooi is, de bouwkundige staat daar kijkt niemand meer naar. Weggegooid geld, een nieuwe fundering, zegt de makelaar dan ::)
Door sella
#3275387
Toen wij keken om te kopen verwierpen wij juist een hoop huizen hier, rotte vloerbalken, funderingherstel, nieuw elektra draden en buizen, aardpuls slaan, nieuwe waterleiding, nieuwe riolering. Eigenlijk huizen die je volledig moest uitbenen en dan weer opbouwen.
Dan kwam er nog minstens 2 ton bij en dat konden we niet opbrengen en we zagen het niet zitten om alles zelf te doen.

Nieuwbouw vonden en vinden we niks.
Door Eef+Stippels
#3277294
De woonkamer is inmiddels helemaal gesausd in gebroken wit, lekker naturel en zonder vlekken :P
Morgen twee bezichtigingen, zal nu wel gauw verkocht zijn :biggrin2:
Door smulpaap
#3277305
Eef+doggies schreef:De woonkamer is inmiddels helemaal gesausd in gebroken wit, lekker naturel en zonder vlekken :P
Morgen twee bezichtigingen, zal nu wel gauw verkocht zijn :biggrin2:
Succes , en hopelijk word het snel verkocht ...... voordat je weer vlekken hebt :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3277309
Bedankt!!
smulpaap schreef: voordat je weer vlekken hebt :biggrin2:
Dat was eerder inderdaad een probleem :biggrin2: maar inmiddels zijn we verhuisd dus blijven de muren lekker wit :D
In het nieuwe huis daarentegen ::) :P
Door Eef+Stippels
#3277328
Fioon schreef:Succes met de bezichtigingen! Wij hebben er al meerdere gehad maar nog niet verkocht :'(
Dankjewel! Wij hebben ook al ca 10 bezichtigingen gehad zonder resultaat hoor. Ik las dat 30-50 bezichtigingen gemiddeld is voor een verkoop, dus ik probeer me nog geen zorgen te maken.
Jullie ook succes!!
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3277338
Eef+doggies schreef:Dankjewel! Wij hebben ook al ca 10 bezichtigingen gehad zonder resultaat hoor. Ik las dat 30-50 bezichtigingen gemiddeld is voor een verkoop, dus ik probeer me nog geen zorgen te maken.
Jullie ook succes!!
Dan doe ik met je mee....met geen zorgen maken :)
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#3277340
Ons huis is inmiddels verkocht, de overdracht is 16 mei.
Wij hadden precies 1x kijkers en die hebben een goed bod uitgebracht en we zijn het eens geworden, morgen komen ze alvast wat spullen brengen :-)

En wij zijn ons aan het voorbereiden voor de verhuizing naar Zweden :cool:

We krijgen de kans om in elk geval 3 maanden (maar langer kan zeker) op een wintercamping in het ruime appartement te wonen en daarvoor te werken op en rond de camping en bikepark

http://www.akersjonscamping.com/ in de winter een skipiste

http://www.akersjonbikepark.com/ en daarna met de mountainbike met de skilift omhoog en dan via de parcoursen weer naar beneden.

We hebben er zin in (al is het ook retespannend................)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door