Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2875815
*Dorothea* schreef: Voor mij is het twee keer een half uur rijden, maar ik ben erg blij met mijn hondenschool dus ik heb het er graag voor over.
Dat is het voor mij ook al naar KC Delft. Je praat hier over Den Haag - Hellevoetsluis, is toch een behoorlijk stuk verder...
Danny schreef: Het is niet zo dat je perse eerst gehoorzaamheid gedaan moet hebben, maar er moet natuurlijk wel appel op de hond zitten. Maar ik ga er vanuit dat dat bij jou wel goed zit als je eraan gaat beginnen.
Anders gewoon eens bellen of langs gaan.
Ja dat zal geen probleem zijn. Om je een idee te geven, Sammy van mij had GG1 van cynophilia met uitmuntend, JPC-B en KNJV-B en toch eiste de AHC SHH :-X
#2875817
http://www.fhn.nl/?page_id=1343

Hier staat ook een hondenschool in Den Haag in.
Zij organiseren ook de volgende diplomadag als ik het goed heb alleen niet locatie Den Haag.
Geen idee waar ze trainen maar misschien een belletje waard, evt eens kijken?

De Bacchanten staat er niet tussen maar zijn wel aangesloten.

Bij de regelementen staat overigens wat ze bij de 1e proef zouden moeten kunnen  ;)
#2875829
petramarcel schreef: http://www.fhn.nl/?page_id=1343

Hier staat ook een hondenschool in Den Haag in.
Zij organiseren ook de volgende diplomadag als ik het goed heb alleen niet locatie Den Haag.
Geen idee waar ze trainen maar misschien een belletje waard, evt eens kijken?

De Bacchanten staat er niet tussen maar zijn wel aangesloten.

Bij de regelementen staat overigens wat ze bij de 1e proef zouden moeten kunnen  ;)
Zij was jarenlang mijn trainingsmaatje maar sinds ze de hondenschool heeft is dat allemaal afgezwakt. Daarnaast duurt het allemaal erg lang soms zit er weleens 25 min voordat je weer aan de beurt bent voor 2min, dus ben daar een beetje klaar mee. Ben een beetje op het punt aangekomen om zelf te trainen maarja soms is een groep en helpers wel handig...

Ik weet wat ze moeten kunnen heb met Sammy t/m C...en de rest allemaal diverse B diploma's en ook C getraind.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op ma 17 feb 2014, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
#2875901
Marije Lei schreef: Hey leuk topic! Ik kwam er gister achter dat de bacchanten deze cursus geeft en ik wil het met Dibbes gaan doen! Wanneer hebben jullie weer les? Ik zou eigenlijk gewoon is willen kijken, zonder Dib, om te zien of ik het wat vind voor hem. Staat in ieder geval op mijn lijstje om te bellen deze week.
Wij trainen op zaterdag in het streekbos.
Voorwaarde is wel dat je hond een gehoorzaamheidscursus heeft gedaan, heb je dat?
#2875911
*Dorothea* schreef: Nou wij moeten de hele week oefenen op het appèl  :biggrin2: pubertje Patsy is ineens alles vergeten...
Ja je hond moet wel een beetje luisteren natuurlijk (al is dat bij pubers natuurlijk altijd een verrassing haha) maar je hoeft geen bewijs te overleggen dat je een cursus hebt gedaan (tenminste heb ik niks over gehoord)
#2876225
Danny schreef: Het is niet zo dat je perse eerst gehoorzaamheid gedaan moet hebben, maar er moet natuurlijk wel appel op de hond zitten. Maar ik ga er vanuit dat dat bij jou wel goed zit als je eraan gaat beginnen.
Anders gewoon eens bellen of langs gaan.
Gehoorzaamheid en behendigheid is geen probleem. Het gaat mij meer om de opzet, heb daar geen voorstelling van. Dib weegt maar 4kg en als hij steeds onderste boven gelopen wordt door honden die apporteren is dat niet wat hij leuk gaat vinden. Nou denk ik niet dat het zo in elkaar steekt maar vandaar wil ik graag een lesje kijken :-D
#2876229
*Dorothea* schreef: Wij trainen op zaterdag in het streekbos.
Voorwaarde is wel dat je hond een gehoorzaamheidscursus heeft gedaan, heb je dat?
Oh die telefoon, quote weer verkeerd.... In ieder geval, die heeft hij hoor. Voorbeeldig tijdens het examen, maar buiten de cursus vergeet hij het geregeld :-X
#2876341
Marije Lei schreef: Gehoorzaamheid en behendigheid is geen probleem. Het gaat mij meer om de opzet, heb daar geen voorstelling van. Dib weegt maar 4kg en als hij steeds onderste boven gelopen wordt door honden die apporteren is dat niet wat hij leuk gaat vinden. Nou denk ik niet dat het zo in elkaar steekt maar vandaar wil ik graag een lesje kijken :-D
O nee dat gaat niet gebeuren hoor. Ze gaan om de beurt los. Na de les wordt er wel gespeeld en het zijn allemaal flinke honden, maar dan zou ik dat onderdeel gewoon overslaan.
#2896875
Inmiddels 5 lessen gehad en ik vind het echt ontzettend leuk om te doen.
Even wat strubbelingen gehad omdat Patsy een puberperiode in ging, maar dat lijkt alweer achter de rug. Het gaat steeds een stukje beter.
Gisteren moest ze op 2 plaatsen ver uit elkaar een apport zoeken in het bos en dat deed ze keurig. Nu moeten we hard gaan trainen op het vasthouden van de dummy, want die knikkert ze steeds voor m'n voeten neer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door