Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Juul
#2858109
Pauline schreef: Nee.... volgens mij niet, dat is toch Landal Hellendoornse Berg die daar ligt? Twenhaarsveld ligt aan de voet van de Holterberg lees ik. Als ik op google maps kijk ligt het rechts van het zalmkleurige stukje helemaal onderin het kaartje.
Dat klopt.
#2858157
Borke schreef: Dat denk ik niet direct hoor.
Wij hebben op een ander park van Landal een luxe huisje gehuurd met privé sauna en zonnebank en daar mag Sofi gewoon mee naartoe en dat is een volledig vernieuwd huisje met nieuw interieur.
Klopt hoor, bij Landal zijn in de meeste huisjes honden welkom, niet alleen in de aftandse.
Zo hadden we in Winterberg een spiksplinternieuw huisje met 2 badkamers, in de Koog een superdeluxe villa die van particulieren was.
En die villa die Henneke had bij de Sluftervallei was ook niet voor de poes.
Door eelke
#2858176
*Dorothea* schreef: Klopt hoor, bij Landal zijn in de meeste huisjes honden welkom, niet alleen in de aftandse.
Zo hadden we in Winterberg een spiksplinternieuw huisje met 2 badkamers, in de Koog een superdeluxe villa die van particulieren was.
En die villa die Henneke had bij de Sluftervallei was ook niet voor de poes.
Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes muren  :o niet afwasbaar. Dat was best een soort van genant met Gijs zijn kwijlsliertje...  :-\
#2858182
eelke schreef: Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes muren  :o niet afwasbaar. Dat was best een soort van genant met Gijs zijn kwijlsliertje...  :-\
die van mij laten overal kleine witte haartjes achter.....
op de vertrekdag ben ik dan ook altijd wel even zoet om de sporen te wissen
Door eelke
#2858184
*Dorothea* schreef: die van mij laten overal kleine witte haartjes achter.....
op de vertrekdag ben ik dan ook altijd wel even zoet om de sporen te wissen
Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...
Ik zou een wat ouder huisje dus helemaal niet erg vinden, zolang het sanitair etc maar schoon is, geen spinneraggen, schoon beddengoed enzo.
Door sella
#2858204
Wij hebben altijd een keurig huisje in landal.
Ook moderne met sauna. Heerlijk voor de stijve spieren :biggrin2:
Als het aftandse huisjes zouden zijn, dan vertik ik het om de prijzen te betalen die ze vragen voor een mooi modern huisje.
Door Lil
#2858313
eelke schreef: Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...
Ik zou een wat ouder huisje dus helemaal niet erg vinden, zolang het sanitair etc maar schoon is, geen spinneraggen, schoon beddengoed enzo.
sella schreef: Wij hebben altijd een keurig huisje in landal.
Ook moderne met sauna. Heerlijk voor de stijve spieren :biggrin2:
Als het aftandse huisjes zouden zijn, dan vertik ik het om de prijzen te betalen die ze vragen voor een mooi modern huisje.

Met beiden eens. Heel eerlijk voor de prijzen van nieuwe landal huisjes kan ik niet op vakantie.

Mijn "aftandse" huisje is eenderde tot de helft goedkoper. Nou wel fijn idd als je honden eh modderkoeien meeneemt.
Sanitair is prima, oh nee toch niet. Moet het nu met mengkranen doen, want er zit nog geen thermostaatkraan in. Ook nog geen vaatwasser, dat gaat wel nog komen daar. Wel afzien hoor.... (ik weet al bijna niet meer hoe je met de hand moet afwassen  :-[ :biggrin2:)
Door Elvira
#2858474
eelke schreef: Wij hadden afgelopen zomer een splinter nieuw huisje op een ander park, met van die spierwitte scherpe korreltjes muren  :o niet afwasbaar. Dat was best een soort van genant met Gijs zijn kwijlsliertje...  :-\
Ik heb in Engeland donkerblauwe vloerbedekking gehad met 2  golden retrievers.  :o
Door Lil
#2858479
eelke schreef: Dat ging er hier gewoon niet af, dan lieten die muurkorrels los en werd de plek alleen maar groter...
Ik zou een wat ouder huisje dus helemaal niet erg vinden, zolang het sanitair etc maar schoon is, geen spinneraggen, schoon beddengoed enzo.
Ik zou me ook heel vervelend voelen. Maar eh kinderen mogen wel met modderhanden en zo aan de muren zitten, dat hoort erbij. Waarom mogen honden dan niet ergens een spoortje achterlaten???
Door eelke
#2858581
Elvira schreef: Ik heb in Engeland donkerblauwe vloerbedekking gehad met 2  golden retrievers.  :o
;D ja ook niet handig!
Lil schreef: Ik zou me ook heel vervelend voelen. Maar eh kinderen mogen wel met modderhanden en zo aan de muren zitten, dat hoort erbij. Waarom mogen honden dan niet ergens een spoortje achterlaten???
Is ook zo, ik vond het lullig, maar ook wel een beetje stom van ze om voor zulke muren te kiezen. Ik heb thuis afwasbaar latex, dat is veel makkelijker.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2858835
Pauline schreef: Nee.... volgens mij niet, dat is toch Landal Hellendoornse Berg die daar ligt? Twenhaarsveld ligt aan de voet van de Holterberg lees ik. Als ik op google maps kijk ligt het rechts van het zalmkleurige stukje helemaal onderin het kaartje.

Klopt, je hebt helemaal gelijk, ik haal ze door de war! :doh:
Door henneke
#2858897
*Dorothea* schreef: Bij Landal Winterberg hadden ze rode vloerbedekking in de hal. Dat werd er na 1 seizoen alweer uitgesloopt en nu ligt er overal pvc.
maar wat een hal was dat zeg  :biggrin2: daao kon je in wonen in dat ding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door