Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#2850685
-Annemarie- schreef: Leuke foto's komen er voorbij!  :)




Niet bijzonder, maar wél echt van vandaag:

Afbeelding

Voor het fornuis tukken, kauwwortel binnen bereik. En ja, de vacht is een beetje ontploft op dit moment.  ::)  :biggrin2:
:smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2850995
Wat een prachtige foto's komen er hier voorbij zeg! Heerlijk topic dit.

's Ochtends vroeg...het zonnetje komt er net door en het is nog heerlijk rustig in het bos..genieten!!
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2851947
Otje lag gister zoooo lekker te slapen  :smitten:. En check die nagels, die zijn wel lang he. Daar heb ik er heel stiekem een paar van geknipt toen ze in dromenland was. Als ze wakker is, durf ik dat niet (en ik durf best wat hoor). Ik hoop dat ze vanavond op haar andere zij slaapt, dan kan ik misschien nog een paar doen  ::)


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2853880
Angelique schreef: Tyk krijgt teveel gevogelte te eten  :biggrin2:
Vliegen, takjes zoeken om een nest te bouwen, weer vliegen... ja ik denk dat je gelijk hebt!  :biggrin2:
Door ChantalKrijn
#2854155
Angelique schreef: Tyk krijgt teveel gevogelte te eten  :biggrin2:
Kim_S schreef: Vliegen, takjes zoeken om een nest te bouwen, weer vliegen... ja ik denk dat je gelijk hebt!  :biggrin2:
:biggrin2:

En hoe verklaren jullie dan dat ronde oranje ding op de foto's?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2854163
Hele ondeugende oogjes, vlak voordat hij zelf een spelletje verzon om de wachttijd bij speuren door te komen. Hij was zoooooo happy, de schat

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2854172
Niet van mijn honden maar van mijn kleinzoon vanmiddag is de foto genomen.


Hij loopt dus ook daar rond met hamstereeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnn.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2854640
Ik ben nog bezig met bouwen en batterijen opladen (goede voorbereiding haha), maar meneer ligt al klaar! Hij ligt er nu al 10 minuten te slapen in afwachting van de aandacht die hij (vindt hij zelf) natuurlijk dubbel en dwars verdient!

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door