Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nienk
#2847132
jasmijn schreef: Ik heb mijn domo blentje nu al vanaf maandag binnen ( moest er de doucht voor uit rennen  >:( ::) )
En heb nu al een paar smoothie gemaakt met wat ik nog in huis heb ( moet nog boodschappen gaan doen  :-X )
Het is wel wennen hoor, werkt heel anders dan een gewonen blender  :-\
Je moet namelijk eerst de harden dingen in de fles doen en dan pas de zachte dingen omdat je de beker om draad als je gaat belenderen, de eerste keer had ik het fout gedaan en moest ik alles er uit gooien en opnieuw er in doen  ::)
De eerste was met banan, appel, sinaasappel en wortel  :drink:

En vandaag had ik een helen lekker gemaakt met wortel, courgette, snoep tomaatjes, banaan, mandarijn, sinaasappel, maka poeder, kokos olie en rozemarijn honing :dribble: 
Die was echt heel lekker  :drink:
Net de zelfde voor mijn vriend gemaakt alleen was de banaan vergeten  :doh: maar vriend lief vind het echt heel erg lekker  8)
Zo wil ik er nog wel een paar maken, helaas is bijna al mijn fruit op  >:(  ::)  :biggrin2:
Het is voor mij echt de manier om fruit en groenten te eten, normaal koop ik het wel maar kan het dan rotend weer weg gooien  :-[
Dit gaan we er dus in houden  8)
waar had jij 'm besteld? ik zie nu net op bol.com dat de verwachtte verzending 11 januari is. grmbl.
Door fransbulletje
#2847257
Vandaag litertje gemaakt van : 150 gram biol. gesneden boerenkool (AH), 2 bloedsinasappels, 1 appel en 1 banaan 2 glazen water.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2847284
Jullie zijn echt heeeeel slecht!!!!  :rant: :rant:



Loop altijd te kl**en met zeven na het blenderen en dan opnieuw blenderen en weer zeven etc... door jullie deze aanbieding maar geaccepteerd, nou hopen dat ik hem snel op kan halen..
http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... ifuge.html

Trouwens, als mijn vriend gaat klagen over de ruimte in de keuken, mag ik hem dan hiernaar doorverwijzen?? :angel2:
Door jasmijn
#2847323
nienk schreef: waar had jij 'm besteld? ik zie nu net op bol.com dat de verwachtte verzending 11 januari is. grmbl.
Ik heb hem hier besteld: http://www.bobshop.nl/nl/klein-huishoudelijk/keukenmachines/blenders/domo/do434bl-blender/p51111
Daar was hij namelijk wat goedkoper  :P :biggrin2:

Sterkte met wachten  :-*
Fenixjuh schreef: Jullie zijn echt heeeeel slecht!!!!  :rant: :rant:

Trouwens, als mijn vriend gaat klagen over de ruimte in de keuken, mag ik hem dan hiernaar doorverwijzen?? :angel2:
Ja we zijn heel slecht  :naughty:



Voor je bankrekening en je keuken ruimte  :P
Maar heel goed voor je gezondheid, voor zowel je huisdier als je zelf  :angel:

En tuurlijk mag je hem door verwijzen, na 4 jaar met mij en BP geleefd te hebben is mijn vriend er een stuk makkelijke in geworden  :biggrin2:
Gister zei hij nog dat het echt een goed idee was om zo'n domo blender aan te schaffen terwel hij zat te kwijlen boven een smoothie die ik net voor hem gemaakt had  8) :biggrin2:
Dus er is ook voor jou vriend nog hoop  ;D
Door fransbulletje
#2847518
Heb hier ook een bull die zodra de blender aangaat in de keuken staat te wachten op schoteltje groene smoothie  ;D
Jules is ook verslaafd aan groene smoothie's en voelt zicht superfit  :biggrin2:
Door fransbulletje
#2852717
Vanmorgen als ontbijt een heerlijke smoothie gemaakt van :
200 ml amandeldrink ( provamel) 1 banaan, 1 eetlepel rauwe cacao en handje rauwe noten.
:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:
Door nienk
#2852723
ohja, ik was helemaal vergeten te posten!

die van mij is inmiddels ook binnen, en jammiejammiejammie! de verantwoorde eiwitshakes zijn inderdaad niet te zuipen zo vies zonder iets erbij, maar in de blender, met een banaantje, schepje honing, lekker joh!

van die cacao ga ik ook maar eens kopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door