Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2842189
Tsjee, en dan zie je alweer allerlei dingen op de FB pagina voorbij komen als

"Tis Suzanne, aan het eind stond haar geboortejaar op 2 palen"

Waarom zie ik dat soort dingen niet  ::)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#2842193
Vind Tygo zo voor de hand liggen .... Die houd ervan om in de spotlight te staan, en dat doet een mol niet
En ook zijn hoofd continu op de laptop ... Neh, die is het niet denk ik
Door Ruisje
#2842199
Mieke L. schreef: Ik heb gekeken, ben benieuwd of ik het vol ga houden.  Vooralsnog ga ik voor Freek Bartels
Als je het niet volhoudt openen we een topic "Wie niet wil weten wie de Mol is" ;)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2842202
Nynke schreef: Richard vind het een geweldig programma en ik erger me er helemaal rot aan. Irritaties dus hier.  8)
gelukkig vinden wij het allebei niks... :) :) :)
Door henneke
#2842203
Shoot me ! Ik heb weer geen idee en ga het ook weer niet krijgen denk ik , maar het blijft geweldig om naar te kijken .
Zo grappig met dat seinen staan ze naar een lichtshow op een geboew te kijken en denken dat dat een aanwijzing is haha
Door Sultan
#2842289
Ben enkele jaren geleden in HK geweest, ken dus veel plekjes uit deze reeks ;) De moeilijkheidsgraad van de lampjes opdracht tijdens de lichtshow viel echt in het niet op tv. Ik heb die lichtshow live gezien, het is een kakafonie van laserlichten, ledverlichting en wat dies meer zij. Dat ga je nooit redden met een superzware zaklamp of laserstaaf :D
Ik heb de eerste versie met led verlichting en laserstralen gezien, als opvolger van  de dagelijkse vuurwerkshow vanaf de wolkenkrabbers. Dat was in 2006. Nu, 7 jaar later is dat echt mega geavanceerd geworden weet ik van vrienden die daar wonen ;) Die opdracht was echt giga moeilijk....

Ik zie heel veel bekende plekjes verder :) Die marktjes, waar ze die Chinese woorden zochten, geweldig!! Tot de politie komt, dan is alles in no time verdwenen, het is allemaal illegaal ;D Vijf minuutjes later is de hele markt weer opgebouwd. Je weet echt niet wat je meemaakt dan ;D
Door *Marieke*
#2842296
Monique77 schreef: Tsjee, en dan zie je alweer allerlei dingen op de FB pagina voorbij komen als

"Tis Suzanne, aan het eind stond haar geboortejaar op 2 palen"

Waarom zie ik dat soort dingen niet  ::)
Ja! Voor het eerst ddat ik zoiets heb gespot!!!
Door Lizzy
#2842330
*Dorothea* schreef: Gisteren lieten ze daar helemaal niks van zien bij de compilatie van 13 jaar WIDM :boo:
Nee, dat was nou jammer! Ik had Nico zo graag nog een keer uit de pas zien lopen met die Schotse rok aan :biggrin2: (en dat was niet eens expres, whahaha).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door