Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2817028
Kerettilainen schreef: Verschil van ervaring denk ik dan, ik ken alleen maar kerngezonde broodfok bullen met snuit en alleen maar stamboom bullen waarvan de neus tegen het hoofd aan zit die lopen te knorren.
Ik denk dat jouw hondje best wel een uitzondering is want zo heb ik ze nog niet gezien, een bull om trots op te zijn  :biggrin2:
Het klinkt misschien raar inderdaad maar als ja dan wil ik toch een met neus en die zie ik bij stamboomfok niet voorbij komen.
Je weet wel hoe de moeder van een broodfokpup moet lijden? Dat de pups veel te vroeg van de moeder worden gescheiden? Kan je echt met droge ogen zeggen dat je een pup uit de broodfok wil???
Wel ''geinig'' hoor; zelf een 'gezonde' pup willen, maar dat de moeder daardoor een k*tleven heeft.... ah joh  :-X
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op zo 24 nov 2013, 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kerettilainen
#2817033
Inge en Bono schreef: Je weet wel hoe de moeder van een broodfokpup moet lijden? Dat de pups veel te vroeg van de moeder worden gescheiden? Kan je echt met droge ogen zeggen dat je een pup uit de broodfok wil???
Wel ''geinig'' hoor; zelf een 'gezonde' pup willen, maar dat de moeder daardoor een k*tleven heeft.... ah joh  :-X
Moeilijk hé niet alles letterlijk opvatten  :biggrin2:
http://www.bouledamour.nl/onze-jongens.html
Ik heb het niet over fokkers als woefkesranch, eerder dit soort fokkers die ook kruizingen fokken, of niet erkende kleuren zoals blauw. Een van de mooiste bullen koppen die ik ooit heb gezien was die van een blauwe hond, maar hier in Nederland zijn dat nep-bullen en slechte fokkers die daarmee fokken.
Wat dacht je van al die zielige hondjes die op de wereld worden gezet door stamboom/clubfokkers die ziek en gorgelend door het leven moeten gaan. Dat is ook hondenleed  ;-)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2817059
Moeilijk hé, zeggen wat je bedoelt: Hoe moet ik raden dat jij met broodfokker een fokker van kruisingen bedoelt?  ???  Een broodfokker is, mi, wat anders.
Clubfokkers kunnen net zo goed broodfokkers zijn, helaas.
Door Juul
#2817086
Ik ben best wel fan van kruisingen. Maar ik zal wel een zeikerd zijn, als ik de gezondheid van franse bullen dmv een kruising zou willen verbeteren komt bij mij niet direct een chihuahua in gedachten. Verkoopt wel lekker natuurlijk, helemaal in kekke kleurtjes.  Dus of dit nou het beste voorbeeld is  ???
Laatst gewijzigd door Juul op zo 24 nov 2013, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2817107
Juul schreef: Ik ben best wel fan van kruisingen. Maar ik zal wel een zeikerd zijn, als ik de gezondheid van franse bullen dmv een kruising zou willen verbeteren komt bij mij niet direct een chihuahua in gedachten. Verkoopt wel lekker natuurlijk, helemaal in kekke kleurtjes.  Dus of dit nou het beste voorbeeld is  ???
Nee, maar Kerettilainen wil een pup van een broodfokker dus dan past dit toch weer kek in het profiel?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2817258
Kerettilainen schreef: Moeilijk hé niet alles letterlijk opvatten  :biggrin2:
http://www.bouledamour.nl/onze-jongens.html
Ik heb het niet over fokkers als woefkesranch, eerder dit soort fokkers die ook kruizingen fokken, of niet erkende kleuren zoals blauw. Een van de mooiste bullen koppen die ik ooit heb gezien was die van een blauwe hond, maar hier in Nederland zijn dat nep-bullen en slechte fokkers die daarmee fokken.
Wat dacht je van al die zielige hondjes die op de wereld worden gezet door stamboom/clubfokkers die ziek en gorgelend door het leven moeten gaan. Dat is ook hondenleed  ;-)
Ik heb de site bekeken, maar uh, waar zie jij precies bullen mét neus?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door