Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2795358
Volgens mij heeft iedereen nu een pb en/ of mail gehad met betalingsgegevens.
Alles wat tot nu toe besteld is, staat klaar.
Maandag check ik einde van de middag nog de betalingen en zal alles wat betaald is naar postnl worden gebracht.
Dit zal dan dinsdag/ woensdag afgeleverd moeten worden.

Bedankt allemaal tot nu toe voor het bestellen. Mijn voorraad slinkt behoorlijk nu.
Krijg ik weer ruimte om uit te kijken naar nieuwe producten. :)
#2808793
Ik heb heel wat mailtjes en pb's gehad.
Blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij postnl.
Vorige week woensdag en donderdag zijn er een hele lading pakketjes die kant op gegaan, maar blijkbaar pas deze week dat ze worden bezorgd.

Heb ondertussen gelukkig ook wat mailtjes gehad dat het wel bezorgd is (gister en vandaag).
Mochten jullie na vandaag nog niks hebben gehad, stuur nog ff berichtje, dan ga ik er achteraan bij postnl.

Nienk, jouw pakketje is wel heel lang onderweg geweest :( Die zat namelijk al bij de eerste lading die verzonden is.

Het is dat hier niks anders zit dan postnl, maar ik word echt af en toe sch...ziek van de bezorging van hun.
#2808800
choopy schreef: Ik heb heel wat mailtjes en pb's gehad.
Blijkbaar is er iets niet goed gegaan bij postnl.
Vorige week woensdag en donderdag zijn er een hele lading pakketjes die kant op gegaan, maar blijkbaar pas deze week dat ze worden bezorgd.

Heb ondertussen gelukkig ook wat mailtjes gehad dat het wel bezorgd is (gister en vandaag).
Mochten jullie na vandaag nog niks hebben gehad, stuur nog ff berichtje, dan ga ik er achteraan bij postnl.

Nienk, jouw pakketje is wel heel lang onderweg geweest :( Die zat namelijk al bij de eerste lading die verzonden is.

Het is dat hier niks anders zit dan postnl, maar ik word echt af en toe sch...ziek van de bezorging van hun.
ik begon me inderdaad al een beetje af te vragen waar het bleef. postnl lijkt wel pakketjes op te sparen ofzo, ik heb al een paar keer gehad dat er dingen op dezelfde dag geleverd werden, terwijl ik het eigenlijk met een paar dagen er tussen verwachtte.
#2810198
Pakketje is inmiddels binnen, en gelukkig zat er niet iets moois in.
Het was nl door de brievenbus heen 'gedouwd' doosje is gewoon kapot. Ziet er niet uit.
Neem aan dat je het niet zo verstuurd hebt, wel asociaal, want je betaald wel pakketkosten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door