Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2749600
*Dorothea* schreef: Is het enkel de prijs die telt?
Kan me de foto's van het hechtwerk nog herinneren, zag er nou niet echt fraai uit.
nee, het is niet enkel de prijs de telt. Het hechtwerk zag er opzich wel goed uit, maar ik ben zo stom geweest hem de hele tijd in een rompertje te laten lopen, zodat het is gaan broeien. Nadat ik het petshirt uit gelaten had, waren de problemen ook snel weer verdwenen.
#2749603
Dian schreef: nee, het is niet enkel de prijs de telt. Het hechtwerk zag er opzich wel goed uit, maar ik ben zo stom geweest hem de hele tijd in een rompertje te laten lopen, zodat het is gaan broeien. Nadat ik het petshirt uit gelaten had, waren de problemen ook snel weer verdwenen.
eh de snee zat op z'n balzak  :-X
#2749609
*Dorothea* schreef: eh de snee zat op z'n balzak  :-X
Mag dat? Onze reuen sneden ze ergens langs de penis in de lies of hoe je het moet noemen.

Erg of topic, maar met een potentiële ballenbakkandidaat interesseert het onderwerp me opeens weer.
Door Martine-Tom
#2749616
Lil schreef: Mag dat? Onze reuen sneden ze ergens langs de penis in de lies of hoe je het moet noemen.

Erg of topic, maar met een potentiële ballenbakkandidaat interesseert het onderwerp me opeens weer.
Bij Tom ook, zo tussen penis en balzak in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door