Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2732987
Whoei jee! Ben door mijn eigen risico heen  :biggrin2: :biggrin2: daar verder dit jaar dus geen kosten meer aan.

Nu maar eens de rest van de rekeningen verzamelen en eindelijk ook eens geld gaan innen bij de zorgverzekering...
#2733013
Oya (saarlooswolfhond) is na een maand wellus nietus toch maar wel loops geworden het weekend... Yrsa (Noorse Buhund) heeft vandaag besloten om dus ook maar loops te gaan worden.... En Tjusa  ::) ::) die weet het nog niet..
Gebruikersavatar
Door kira
#2733025
Tapijt gelegd voor Tante Pollewop omdat de tegels te glad zijn. Zucht, iedereen is blij met het tapijt, maar Tante Pollewop is heel bang van het tapijt. Ze durft er niet overheen te lopen. Heb het werk dat gepland was voor vandaag af (was ook al om 7.15 begonnen en geen pauze gehad) en ga nu de kleine beer blij maken, ik ben maar een kwartier te laat volgens haar agenda met wandelen. Het is lekker weer vandaag dus vanavond kunnen we heerlijk speuren met Tante Pollewop en kleine beer.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2733099
Ik wilde na de lunch nog verder met klusjes, maar de antihistamine dacht er anders over dus ik ben net weer wakker... Voor vanavond heb ik dan ook een nieuwe lotion met 50% deet ingeslagen, geen nieuwe muggenbulten svp! Ik wil vanaf nu graag weer wat bij bewustzijn blijven  :biggrin2:
Door eelke
#2733106
Mien 3-tal schreef: Eelke/koekje, hebben jullie de brandweer nog op koffie/ijs getrakteerd voor de redding?
Ik las iets over een 1 meter super diepe kuil inderdaad :P en buren die de sproeiers de hele dag aan hadden, dus ik was ineens verbaasd dat het mij niet overkomen was :P

Hoewel ik wel uit een 1 meter diepe kuil kan klimmen :P
Door Nynke
#2733307
koekje schreef: Ow, dat is minder gezellig.
Maar een metertje is zo diep toch nog niet?
De dame was of iets te zwaar of anderszins niet geheel fit, de brandweer moest komen.

OT: Ik ben weer begonnen in mijn reeks Dick Francis-boeken, dus mochten jullie me missen  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2733334
Tweede speurles gehad en we gingen als een speer. Het was koeler dan de vorige keer en hij was een stuk fitter en hebben we geweten! Als een kangoeroe door het bos! Ik wil! Ik wil! Ik wil! En joehoe ik kan ook!!!!!!!!!! Zelf een paard wat in het weiland bereden werd leverde niet meer als even kijken op en toen weer doooooooooor! En het mooie was dat de juf daar ook vlakbij zat en dat heel mooi kon zien.

Nu is hij met een gevulde buik in zijn mandje gekropen en ik ga zo hetzelfde toen. Moe en zeer tevreden!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door