Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3378223
sam28 schreef:Ze hebben ons hier de hele avond lekker gemaakt met een grote onweersbui in aantocht.
er zijn 6 druppels gevallen :-[ :-X
Nu is het wel bewolkt en wat afgekoeld maar ik wil regen. Mn emmer moet weer vol.
Woon jij bij mij in het dorp? Wij zouden ook de zondvloed krijgen maar het werden 6 druppeltjes >:( en zo gaat het elke keer. Vanavond code geel maar er gaat vast maar 0,1 mm vallen.... mijn planten behoeven echt water
Door eelke
#3378224
Kaela schreef:Eelke en Koekje, regent het al bij jullie? Vanuit het noorden zien we de buien heel langzaam het land binnen komen. Hier is het nog klef en warm.
Ja! En het is hartstikke donker en het knalt en rommelt en gromt buiten.
Gebruikersavatar
Door pike
#3378226
Wij zitten lekker buiten, er waait een heerlijk briesje en het is nog steeds licht. :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3378227
eelke schreef:Ja! En het is hartstikke donker en het knalt en rommelt en gromt buiten.
Grommen? Dat mag niet, dan moet je buiten heel hard ttttsssssss roepen. Anders ben jij niet de baas!
Door eelke
#3378228
Kaela schreef:Grommen? Dat mag niet, dan moet je buiten heel hard ttttsssssss roepen. Anders ben jij niet de baas!
Ja dat is wel duidelijk, ik zit met mn hoofd onder een dekentje verstopt ;D

Haha nee, het plenst nu wel lekker, maar tot nu toe valt het echte klappen wel mee.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3378229
eelke schreef:Ja dat is wel duidelijk, ik zit met mn hoofd onder een dekentje verstopt ;D

Haha nee, het plenst nu wel lekker, maar tot nu toe valt het echte klappen wel mee.
Plenzen is beter dan veel onweer. Laat je wel wat voor ons over?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3378233
Hier is het alweer voor bij. Ik was bezig met kleuter naar bed brengen (dreumessen willen nog niet), maar vond het erg meevallen, zo vanuit binnen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378235
Hier ook 2x niets.

Daarnet was er een helse windvlaag. Alles ging ervandoor op het terras. Dus wij naar buiten, alles toch eens gecheckt. Tegen dat wij net nat waren en naar binnen gingen, was het alweer over. ::) :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3378236
Zojuist een heftige bui gehad. Nu rommelt het. Volgens de radar komt er nog meer aan. We konden wel wat water gebruiken, maar het moet ook weer niet te hard plenzen; niet goed voor de planten :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3378239
Maar gelukkig splitse die zich weer op het laatste moment en gaat nu het meeste onweer bovenlangs.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3378240
Ik lag al in bed gister maar er waren 2 knallen die door mn oordoppen heen kwamen.
Helaas zit mn emmer not niet helemaal vol. ;) Meer regen!! En meer koelte!! Mijn huis is bloedheet (25gr) en ik werk op zulke uren dat het hier in huis ook niet afkoelt. :'( Vannacht amper geslapen door de hitte, mn buik is ervan over de flos.
Door - pien -
#3378259
Om 21.30 u brak hier de hel los...flitsen (geen harde klappen), het hoosde, heel donker in huis, waaide hard :o
Dat duurde een klein uurtje..en toen druppelde het nog wat en was alles lekker opgefrist/plat van de regen ::)
Door Mandarijn
#3378279
Iets na 22u kon ik naar de brandweerkazerne. Hier heeft het gespookt. Bomen ontworteld, sommige hebben stukken weg meegenomen, dus diepe kuilen langs en in de weg. Een paardentrailer is vanuit een oprit zo in de greppel aan de overkant vd straat beland. Zelfs een particulier bos is gehalveerd. De helft ligt gewoon om. Gelukkig is het met wat dakpannen en een geparkeerde auto onder de boom de enige schade hier.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door