Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3408400
Vanmorgen rond half zes begon het ineens te regenen. Ik stuiterde m'n bed uit om de dakramen (6) wat verder dicht te doen, die stonden horizontaal open. Was daarna lekker wakker. :D Het is nu heerlijk buiten, waait goed door. Binnen is het nog :-X
Door Tanna
#3408401
-Annemarie- schreef: zo 09 aug 2020, 20:59 Vanmorgen rond half zes begon het ineens te regenen. Ik stuiterde m'n bed uit om de dakramen (6) wat verder dicht te doen, die stonden horizontaal open. Was daarna lekker wakker. :D Het is nu heerlijk buiten, waait goed door. Binnen is het nog :-X
Regen? Da's niet eerlijk, jij wel!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408409
Regen?? Waar??
Hier is alles geel en dor. Gister zou het regenen volgens buienradar maar er viel geen druppel.
Mijn huis is sochtends als ik alles open zet heel even 27.3 gr. En als ik de boel dicht doe loopt het lekker op hier. Ik heb met Lea te doen, en dan moeten we ook nog naar de DA straks. En van de voorspellingen word ik ook al niet gelukkig.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3408410
sam28 schreef: ma 10 aug 2020, 09:03 Regen?? Waar??
Hier is alles geel en dor. Gister zou het regenen volgens buienradar maar er viel geen druppel.
Mijn huis is sochtends als ik alles open zet heel even 27.3 gr. En als ik de boel dicht doe loopt het lekker op hier. Ik heb met Lea te doen, en dan moeten we ook nog naar de DA straks. En van de voorspellingen word ik ook al niet gelukkig.
Is een mobiele airco geen optie? Ik heb er pas bij de Action eentje gekocht voor 229 euro, en 15 euro voor een raamafsluitset bij ebay. Het is een behoorlijk zware van 9000btu.
Door - pien -
#3408413
Fenixjuh schreef: zo 09 aug 2020, 20:12 https://hetiswarm.nl/

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
;D ;D ;D

Gister, na een snoeihete dag, stak er een fris windje op, meteen hebben we alles opengezet...zitten we te Netflixen...gaat ineens alles UIT!!! Stroomstoring :'( Als je niet bewoog dan waren de open ramen en de wind genoeg om niet te smelten dus we hebben maar heel stil gezeten en ouderwets zitten lezen ;D
Nog een paar dagen, dan wordt het minder heet...een verademing
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408415
Doranto schreef:Is een mobiele airco geen optie? Ik heb er pas bij de Action eentje gekocht voor 229 euro, en 15 euro voor een raamafsluitset bij ebay. Het is een behoorlijk zware van 9000btu.
Ik heb er een gehad maar geen raam waar de pijp in kan dus de pijp warmde mn huis weer op omdat er nogal lengte aan moet. Ik woon nogal klein.
Ook had ik niet het idee dat het heel veel deed, maar misschien had ik een slechte?
Verder waren de katten er bang voor, zo'n grote bak herrie. Nu denk ik dat dat een kwestie van wennen is maar door de andere redenen heb ik m weg gedaan, en voor de ramen van mn huis doeken gehangen.
Maar als ik ooit mag verhuizen en daar een lange tijd wil blijven wonen, koop ik een vaste airco. Alleen heeft Lea daar nu niks aan helaas
Door eelke
#3408416
Vries een fles water in. Ik weet niet of je dat nog red voor je bezoek, maar die ingepakt in een handdoek geeft haar wel wat verkoeling.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3408425
eelke schreef:Vries een fles water in. Ik weet niet of je dat nog red voor je bezoek, maar die ingepakt in een handdoek geeft haar wel wat verkoeling.
Ik had een koelmat in de koelkast gelegd vanochtend, dat gaf lekker verkoeling gewikkeld in een handdoek en kussensloop. :) Het ding is nu nog lekker koel en ben terug.(zie topic Lea)
Door eelke
#3408427
sam28 schreef: ma 10 aug 2020, 12:09 Ik had een koelmat in de koelkast gelegd vanochtend, dat gaf lekker verkoeling gewikkeld in een handdoek en kussensloop. :) Het ding is nu nog lekker koel en ben terug.(zie topic Lea)
Ohh fijn, goed zo!
Door hannabelgje
#3408585
Pfff hier ook warm. Dan is thuiswerken niet zo fijn. Net een ventilator gehaald bij de blokker. Ik hield het niet meer uit. Hondje ligt languit op de tegelvloer zonder gehijg. In de slaapkamer hebben we airco nog steeds met dank aan Kim. Ook 's nachts geen hijgend hondje daardoor. Slaapkamer wordt 31 graden en met de airco is het 26.
Voor mijn ouders heb ik een mobiele airco gekocht en daar zijn ze wel blij mee. Is nog steeds niet super maar hun huis is zo extreem warm.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3408587
Hier inderdaad ook een mobiele airco in de woonkamer die het aangenaam maakt (nu 25 graden in woonkamer). Heb mijn werkkamer dan ook verruild voor de woonkamer. Dan maar op klein laptopscherm werken in de middag ipv fatsoenlijke monitor. In de ochtend staat de zon niet op mijn werkkamer en is het daar nog wel aangenaam met het raam open. Toch was het lekkerder om op kantoor te werken waar je geen kabaal hebt van de airco wat je met een mobiel geval wel hebt ;) In de slaapkamer kunnen de ramen gelukkig in de nacht gewoon openblijven met deur open naar de andere kant van het huis waardoor er wel een windje door de slaapkamer gaat. Nadeel is alleen dat het gordijn dan wel wappert en klettert waar ik dan weer wakker van wordt ::)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3408589
Hee wat fijn dat de airco het nog steeds goed doet Hanna!!

Hier is het na al die warme dagen binnen 23 graden. Prima te doen gelukkig.
We zitten wel al die tijd met alle rolluiken en ramen dicht, en dus maar alle lampen aan, maar dat mag de pret niet drukken.

‘s Avonds laat gaan de ramen en rolluiken open, en ‘s morgens vroeg meteen alles weer dicht. Zo is het nog steeds redelijk uit te houden hier :)
Door hannabelgje
#3408591
Kim_S schreef:Hee wat fijn dat de airco het nog steeds goed doet Hanna!!

Hier is het na al die warme dagen binnen 23 graden. Prima te doen gelukkig.
We zitten wel al die tijd met alle rolluiken en ramen dicht, en dus maar alle lampen aan, maar dat mag de pret niet drukken.

‘s Avonds laat gaan de ramen en rolluiken open, en ‘s morgens vroeg meteen alles weer dicht. Zo is het nog steeds redelijk uit te houden hier :)
Ja dat is echt een fantastisch ding hoor!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door wenchew
#3408603
Het is in huis 30 graden en ik krijg de warmte er niet uit :(
voordeel van een goed geïsoleerd huis is dat ie 's winters lekker warm blijft.. maar het grote nadeel is dat je 's zomers de warmte er niet meer uit krijgt..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door