Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447477
- pien - schreef:Ik had woensdag geen zin om mijn zelfgemaakte blokkade (baksteenmetlapjeeromheen) voor de afvoer weg te halen.
Had ik het nou maar wel gedaan...
Het zeek van de lucht gisterochtend, ik bereid me voor op best heel nat worden door de regen, ik klim uit het badkamerraam en loop op blote voeten naar de hoek waar die steen ligt...glij natuurlijk uit op het EPDM ;D (het dak stond al vol met water) en ben zeikesnat tot aan m'n schouders...toen ging ik maar heel voorzichtig richting de rand van het dak, baksteen mee terug, en ben druipend weer de badkamer binnen geklommen met alleen een deuk in m'n ego :biggrin2:

Het regende echt de hele dag, maar alle ramen konden wel open dus het was heerlijk afgekoeld binnen gisteravond!
Stiekem heb ik even heel hard zitten lachen, sorry. Afbeelding
Door - pien -
#3447478
Kaio schreef: vr 22 jul 2022, 13:09 Oeps, niemand gezien verder zeker ? :biggrin2:

Maar zijn jullie niet bang dat het dak kan gaan lekker als het onder water blijft staan?
Vandaag sprak ik toevallig iemand met verstand van dit soort daken. Het staat niet constant onder water, alleen als het heeft geregend blijft op een gedeelte wat water staan. Soms verdampt het snel en soms niet. Maar het kan geen kwaad zei hij.
Sowieso is het beresterk spul, gaat járen mee!
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 22 jul 2022, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3447480
Ronald schreef: vr 22 jul 2022, 16:06 En natuurlijk niemand in de buurt die een Tiktok filmpje, een Twitter bericht of een FB post kon maken. Beetje slappe hap daar! ;D

Hopelijk is het inderdaad alleen je ego die een deuk heeft opgelopen :cool:
Ik opereer altijd alleen voor de veiligheid :cool: (van mijn reputatie :biggrin2: )
Door eelke
#3448120
Zoooo, eens even mijn lievelingstopic omhoog gooien weer. Weer.

Zijn jullie inmiddels al gaar?

Moet zeggen, ik vind het deze keer minder vies plakkerig benauwd, dan laatst. Beter uit te houden. Ben wel benieuwd naar dit weekend, want warmere nachten en dat slaapt zo mehhhh, maar tot nu toe, aardig te doen allemaal.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448122
Ik denk dat ondanks het volgende week meerdere graden minder warm gaat zijn dat dat erger gaat zijn dan deze week .
Smorgens is het nog lekker " fris" , huis kan ook lekker laten doorwaaien snachts.dus zo gaat het best wel, ook de hondjes kunnen het nog prima hebben ( uiteraard wordt er smiddags niks met ze gedaan he, alleen smorgens vroeg lekker wandelen met een graad of 12)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448123
Ik heb vanmorgen vroeg alles nog tegen elkaar opengezet. Op een gegeven moment was het buiten net zo warm als binnen, dus alles dicht. Buiten loopt de temperatuur best wel wat op, maar binnen is het nu goed te doen met 23 graden.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448124
Hier is het ook nog prima te doen. Zolang we binnen blijven en alles op tijd dicht doen....
Gewandeld wordt hier ook 's-ochtends vroeg. We maken dan een extra grote wandeling omdat ze de rest van de dag alleen achter het huis op eigen terrein lopen om hun behoefte te doen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448126
Ik ben gesmolten! Jeetje zeg wat is het heet. Ik kan er ook echt niet tegen.
Vorige week heb ik een mobiel badje gekocht. Gevuld met water en bedacht dat als ik van te voren mezelf even afspoel, ik dat water niet steeds hoef te verversen (en kan het daarna misschien nog als plantenwater gebruiken of de wc mee door te spoelen.)
Vanochtend wezen kickboksen en daarna een half uur in dat bad gezeten, 23graden is het water. Heerlijk! Ben helemaal bijgekomen. :biggrin2:

Ff kijken of ik een filmpje kan uploaden van Cato en de badkuip :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448133


Het filmpje wordt na een paar seconden scherp. Het is echt super grappig ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448135
sam28 schreef: vr 12 aug 2022, 12:19

Het filmpje wordt na een paar seconden scherp. Het is echt super grappig ;D
hihi ik zat eigenlijk te wachten tot het moment dat ze haar evenwicht verliest en er alsnog helemaal in zou vallen :biggrin2: Maar inderdaad heerlijk zoals katten het dan toch steeds blijven proberen en dan steeds pootjes afschudden alsof het heel vies is ;D
Kan mij goed voorstellen dat het heerlijk was om bij te komen van intensief sporten!

Hier gisteren na het avondeten nog de hele stad door gefietst (vriendje wilde langs decathlon aan andere kant van de stad) en de temperatuur was toen zeer aangenaam. Woensdagavond met pilates werd het op het einde tegen 9 uur zelfs erg fris met alleen korte broek en t-shirt op de mat :biggrin2: Koelt dus goed af in de nachten :)

En inderdaad 's avonds en 's ochtends ramen tegen elkaar open en als temperatuur gelijk wordt binnen en buiten alles dicht tegen de warmte.
Vanmiddag wel even naar buiten stukje lopen om op kraamvisite te gaan. Verder doe ik overdag zo weinig mogelijk en kom ik in de avond weer tot leven en probeer dan nog wat beweging te pakken :)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448140
sam28 schreef: vr 12 aug 2022, 12:19

Het filmpje wordt na een paar seconden scherp. Het is echt super grappig ;D
Bah jammer dat water zo nat is! >:( ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door