Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384212
Gister waterwerk gehad, in en uit het water nat worden. Vandaag weer een andere vorm van waterwerk, je kon ons echt uitwringen na de wandeling. Hondjes ook net zo nat als bij het zwemmen ;D

Nu begint het eindelijk iets lichter te worden, tijd om onze nieuwe klimop plantjes te planten, denk dat de bodem nu wel ideaal is ervoor :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3384215
Ik heb afgelopen dagen op de camping gestaan en ik vond het Heerlijk!!!!!! :biggrin2:
Regen, zon, alles gehad. Lekker zeg! Zo knus onder een zeiltje kletsen met mensen terwijl de regen tikt op het doek. Mijn 15jr oude tent is wel aan vervanging toe maar hij lekte vrijwel niet. 1 stukje was wat nat maar pas na 4 uur intensief regen en hoosbuien. Ik ben echt bij gekomen en vind het maar warm en muf binnen na 4 dagen buiten. Het is namelijk nog steeds warm in mn huis.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3384220
Hier is het binnen ook nog steeds niet koud, 24,5 met raam open.
Maar het zonnetje schijnt nu dan ook ;)
Afwisselend beetje regen en zon vandaag. Eigenlijk van beide dus net niets
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384295
Op hier eindelijk droog.
Lekker zonnetje , flinke wind.
Als ik de weersvoorspellingen mag geloven , wordt het een lekker weer weekje :D
Betekent wel dat ik in de tuin moet werken :biggrin2:
Door Lizzy
#3384317
Ja, vandaag was lekker. Tijdens het wandelen maar 1 buitje gehad en daarna was het droog en zelfs redelijk zonnig. Dit is prima.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3384321
Eef+doggies schreef: ma 19 aug 2019, 13:44 Binnen nog maar 20C en ik heb het koud! :cold:
Hier binnen nu 23,5 met raam open dus langzaam wordt het koeler. Al is dit geen verkeerde temperatuur :-)
Buiten heerlijk zonnetje. Had een tshirt met dun bloesje aan maar dat was best erg warm tijdens het wandelen tussen de middag. Mag van mij wel tijdje zo blijven :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3384348
Ik vind het net-niks weer. In die zin, als je niets doet is het net een tikje fris en als je wel iets doet is het al snel te warm. Zonder jas fietsen is net te koud, met jas zweet ik me het ongans.

Dus van mij mag het een graadje of 2 a 3 warmer, zodat ik zonder jas kan fietsen. Dan is het perfect. Maar perfect bestaat niet, dus we hebben het er mee te doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3384740
Ik wil regen...... :( :( En kou en wind en een dikke trui op de bank en lekker lang wandelen met de hond en de oven aan kunnen zetten zonder dat mijn huis 3 graden opwarmt en en en.

Ik haat dit weer.

Zo, uit geklaagd.
Door src_esther
#3394777
Tjee, wat een wind!
Als dit nog niet het hoogte punt van de storm is, dan begin ik 'm toch wel een beetje te knijpen...
Door El_Kato
#3394778
Oooh hmmmm hier in NH vind ik het alles meevallen… maar hoor net op de radio dat het nog aantrekt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door