Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3426830
pearlsofpassion schreef:
Ik niet, ik wil warmte!
En veel!
Mag af en toe regenen, prima, maar wel 25graden he.
3 maand per jaar is dat toch niet te veel gevraagd?

Nu ja, tis niet voor niets dat we hier meer dan ooit aan het praten zijn over naar de Provence verhuizen.
3 maanden per jaar zijn er 3 teveel ;D Dus ja, veel te veel gevraagd. ;D

En paarden bekappen, geen idee wat het is. Maar ik krijg het al heet als ik alleen al aan een paard denk :biggrin2:
Door eelke
#3426834
Jaaaa hoorrrr, vandaag valt toch ook nog tegen. Hartstikke grijs en een koude wind. Maar dat is tot daar aan toe, het zou droog blijven en dan morgen eindelijk zon.

Loop ik toch net weer in de miezer met Joep >:( niet eerlijk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3426835
eelke schreef: do 27 mei 2021, 17:39 Jaaaa hoorrrr, vandaag valt toch ook nog tegen. Hartstikke grijs en een koude wind. Maar dat is tot daar aan toe, het zou droog blijven en dan morgen eindelijk zon.

Loop ik toch net weer in de miezer met Joep >:( niet eerlijk
Hier heeft het de hele ochtend gehoosd. Vanaf morgen gaat het echt de goede kant op!
Door Anne in Zweden
#3426837
Ik wilde al schrijven: kom maar bij ons wonen, Sam28, maar onze weersvoorspelling voor de komende 7 dagen is 20-25 graden, zon en geen druppel regen. :-X
Door Siberienne
#3426843
Kaela schreef: do 27 mei 2021, 17:22 Hahaha ik ook! Ik vind drie dagen per jaar gittegolf altijd wel lekker. Even bakken. Maar dan is het klaar!

Ik ken wel zo iemand. We hadden afgesproken dat ik langs zou komen om haar paard te bekappen. Het was 38 graden dus ik belde af. Waarom vroeg ze. Omdat het zo warm is. Huh, is toch lekker zei ze. Oooooh my god, een paard bekappen met 38 graden, ik ken aangenamere manieren om te sterven ;D
Ja wij hebben vrienden die graag bij 30+ graden wedstrijden gaat hardlopen. Ik smelt dan...
Door Tanna
#3426846
Anne in Zweden schreef: do 27 mei 2021, 18:56 Ik hoorde net van de buurvrouw dat wij in mei 6 mm regen hebben gehad. Vorig jaar waren het er 30...
Wij hebben alleen al de afgelopen 2 dagen 30 mm regen gehad.......
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3426852
Afbeelding

Jaaaa :D
Oh wat heb ik dit gemist. Lekker s ochtends al in de zon zitten. Hopelijk blijft het even zo.
Wat wel opvalt is dat we nog amper vliegen hebben (muggen in overvloed). Die zullen nu ook wel massaal tevoorschijn komen. Je moet wat te klagen houden he.
Door wenchew
#3426856
Ik ga gewoon voor het hele jaar tussen de 15 en 24 graden, met 's nachts zo nu en dan een bui voor de natuur...
Dan doe ik het gewoon het beste...
Door Basil
#3426900
Heerlijk weer eindelijk, zo mag het wel blijven.
In de zon lekker warm en in de schaduw lekker koel.
Oliver en Frederique hebben genoten van dagje tuin.
( Fredje mieren eten, kapot gekauwde tor uit haar bek gevist, kuilen graven en Oliver plagen...gelukkig wordt ze daar ook heel moe van ;D )
DSC00777.JPG
DSC00777.JPG (7.05 MiB) 1028 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3426904
De 2,6 mm regen die ons voor volgende week donderdag beloofd waren, zijn verschoven naar de week daarop. Dan mogen we maar liefst 6,2 mm verwachten... als ze niet opnieuw worden verschoven. :(
Door Eef+Stippels
#3426911
Het was heerlijk vandaag :)

Hylos schreef: vr 28 mei 2021, 09:34 Afbeelding

Jaaaa :D
Oh wat heb ik dit gemist. Lekker s ochtends al in de zon zitten. Hopelijk blijft het even zo.
Wat wel opvalt is dat we nog amper vliegen hebben (muggen in overvloed). Die zullen nu ook wel massaal tevoorschijn komen. Je moet wat te klagen houden he.
Vliegen en muggen genoeg hier ::)
Maar heel weinig meikevers, slakken, vlinders en kevers etc.
Ik vraag me af of de aaltjes die ze tegen de eikenprocessierups spuiten ook deze insecten vermoorden...? :???:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3426912
Hier slakken in overvloed, vraag mij af of er iets gaat overleven in mijn moestuin en van mijn gezaaide bloemen :-X
Maar inderdaad heerlijk weer vandaag :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3426922
wenchew schreef: vr 28 mei 2021, 11:07 Ik ga gewoon voor het hele jaar tussen de 15 en 24 graden, met 's nachts zo nu en dan een bui voor de natuur...
Dan doe ik het gewoon het beste...
Nou, daar kan ik ook prima mee leven hoor.. :biggrin2:

Hier ook opmerkelijk weinig slakken.
Nu heb ik vorig jaar wel grondig oorlog gevoerd en ik verwacht in de zomer wel een nieuwe aanval.

Er zijn aaltjes die slakken doden, maar er zijn hier geen eikenprocessierupsen (nog nooit geweest voor zover ik weet) , dus daar kan het niet aan liggen.
Door eelke
#3426932
Oké, het gaat wel weer.

Zeg, wanneer gaat het weer regenen? Want nu krijg ik last van mijn hooikoorts :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door