Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3418060
Is dat niet normaal bij meisjes van 12?
De meesten zijn op 14 jaar toch ongeveer uitgegroeid in de hoogte?
Jongens niet, die beginnen doorgaans pas op 14 jaar...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3418062
Anne in Zweden schreef: ma 18 jan 2021, 14:10 Geef toe, vergeleken met die Hollandse plaatjes zien die van ons er toch een beetje uit alsof we door de yoghurt waden. :biggrin2:
Ik geef wel toe dat er nogal een verschil was tussen het laagje bij ons waarvan net een kleine sneeuwpop te maken was als je snel genoeg was en die enorme laag bij jullie waar ook geen sneeuwpop van te maken is doordat er teveel sneeuw is :biggrin2:

Hier nu weer grijs en nat met regen :-\
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3418065
Anne in Zweden schreef: ma 18 jan 2021, 14:11 Ik zou me vent de schuld geven, als ik jou was. :biggrin2:
Ja me vent is inderdaad ook wel erg lang :biggrin2:
pearlsofpassion schreef:Is dat niet normaal bij meisjes van 12?
De meesten zijn op 14 jaar toch ongeveer uitgegroeid in de hoogte?
Jongens niet, die beginnen doorgaans pas op 14 jaar...
Ze zal nu zo’n 1.70 m zijn, ik vind dat toch wel behoorlijk lang voor nèt 12 jaar (ze was in december jarig). Maar haar papa is zowat 2 meter, dus daar zal ze het dan wel van hebben ;D
Laatst gewijzigd door Kim_S op ma 18 jan 2021, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3418066
Anne in Zweden schreef: ma 18 jan 2021, 14:10 Geef toe, vergeleken met die Hollandse plaatjes zien die van ons er toch een beetje uit alsof we door de yoghurt waden. :biggrin2:
Het lijkt toch meer op Kvarg. Of Skyr of zo ;D
Door Siberienne
#3418067
dinky89 schreef: ma 18 jan 2021, 14:24 Ik geef wel toe dat er nogal een verschil was tussen het laagje bij ons waarvan net een kleine sneeuwpop te maken was als je snel genoeg was en die enorme laag bij jullie waar ook geen sneeuwpop van te maken is doordat er teveel sneeuw is :biggrin2:

Hier nu weer grijs en nat met regen :-\
Afgelopen dagen was het door de kou ook niet meer mogelijk om sneeuwballen te maken. Onder de -10 wordt de sneeuw net zand. Het plakt niet meer. Onder de -15 wordt het meer schuurpapier en glijden ski’s ook moeilijker. Het knerpt dan wel mooi. Althans ik mag dat geluid wel. En je krijgt echt prachtige kristallen. Zo mooi. Helaas is de kou hier weer een beetje over en voorspellen ze voor donderdag wat regen, en dat is vies en glad, regen op sneeuw >:(
Door MillyMol
#3418090
Hier in zuidwest Hongarije heeft het ook een beetje gesneeuwd.
Vanaf dinsdagmiddag gaat het weer dooien en krijgen we zelfs “zomerse” temperaturen van rond de 13 graden. En dat mid-winter. :-\
Bijlagen
ACC3612A-69F2-4EF0-B6C6-EA036D3BA35C.jpeg
ACC3612A-69F2-4EF0-B6C6-EA036D3BA35C.jpeg (3.54 MiB) 952 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3418091
pearlsofpassion schreef: ma 18 jan 2021, 14:15 Is dat niet normaal bij meisjes van 12?
De meesten zijn op 14 jaar toch ongeveer uitgegroeid in de hoogte?
Jongens niet, die beginnen doorgaans pas op 14 jaar...
Nou, ik ben anders tussen mijn 18de en 22ste toch nog zo'n 5 cm. gegroeid hoor
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3418095
Doranto schreef: ma 18 jan 2021, 17:33 Nou, ik ben anders tussen mijn 18de en 22ste toch nog zo'n 5 cm. gegroeid hoor
Je meent het! :o
Ik hoorde eens van een dokter dat meisjes zo'n 2 jaar nadat hun menstruatie begint zowat ophouden met groeien. M'n zusje is nl erg klein (vind zij) en is idd vroeg beginnen bloeden en zij had rond haar 14e gehoopt dat ze nog wat zou groeien, maar dat bleek dus ijdele hoop.
Als het niet omwille van m'n gewicht (en m'n boezem :biggrin2:) was, zou ik toch nog perfect in kleren van toen ik 14 jaar was kunnen...
Kim_S schreef: Ze zal nu zo’n 1.70 m zijn, ik vind dat toch wel behoorlijk lang voor nèt 12 jaar (ze was in december jarig). Maar haar papa is zowat 2 meter, dus daar zal ze het dan wel van hebben ;D
Ja, dan zal het daar wel aan liggen. :P
Gebruikersavatar
Door sam28
#3418126
MillyMol schreef: ma 18 jan 2021, 17:30 Hier in zuidwest Hongarije heeft het ook een beetje gesneeuwd.
Vanaf dinsdagmiddag gaat het weer dooien en krijgen we zelfs “zomerse” temperaturen van rond de 13 graden. En dat mid-winter. :-\
Het is bij jou ook al zo mooi!
Wat een overgang van sneeuw naar 13graden.
Zorgelijk ook :-\
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3418134
MillyMol schreef: ma 18 jan 2021, 17:30 Hier in zuidwest Hongarije heeft het ook een beetje gesneeuwd.
Vanaf dinsdagmiddag gaat het weer dooien en krijgen we zelfs “zomerse” temperaturen van rond de 13 graden. En dat mid-winter. :-\
En dan heeft mijn moeder het nog over de hongaarse winters met meters sneeuw en weken ingesneeuwd zitten :o
Maar verder gewoon een hoax he die klimaatverandering ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3418581
Vandaag is het wel echt mijn winterweer. Koud en zonnig :cool:
Dan krijg je dit soort plaatjes wanneer je 's ochtends naar buiten kijkt:
PXL_20210125_084526329.jpg
PXL_20210125_084526329.jpg (3.83 MiB) 832 keer bekeken
Ondertussen hoop ik dat de vorst nog een keertje door gaat zetten waardoor het mogelijk wordt om te schaatsen. Voor mij een klein lichtpuntje om weer eens wat plezier te krijgen in deze tijden....
Door Too
#3418586
dinky89 schreef: ma 25 jan 2021, 11:17 Vandaag is het wel echt mijn winterweer. Koud en zonnig :cool:
Dan krijg je dit soort plaatjes wanneer je 's ochtends naar buiten kijkt:
PXL_20210125_084526329.jpg
Ondertussen hoop ik dat de vorst nog een keertje door gaat zetten waardoor het mogelijk wordt om te schaatsen. Voor mij een klein lichtpuntje om weer eens wat plezier te krijgen in deze tijden....
Wát een heerlijk fris plaatje,wat fijn als je zulk uitzicht hebt

bij t sporten was ik stiekem wel heel blij met een zonnig plekje :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3418596
Ik zei net deze week dat het voor mij wel goed geweest is.. Ik verlang naar de lente.
Ben de kou een beetje beu.
Dus voor mij moet dat doorvriezen niet meer. :biggrin2:
Maar als het bij jou wel kan vriezen en hier niet, gun ik je dat van ganser harte!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3418627
Tja, wanneer ik naar de weersverwachtingen kijk voor de komende week dan wordt het geen winter maar van die vieze koude donkere neerslagdagen met de temperatuur boven het vriespunt :-\ Ik wil of een echte winter met blauwe luchten en kou of inderdaad maar door naar de lente ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3418629
Ik stem 2 weken lang voor Dinky, daarna wel lekker lente waarbij ik hopelijk naar het tuincentrum mag om bloempjes te kopen :) :daisy:

Mijn tuin is 1 grote zandbak afgewisseld met modderpoel door de bouwwerkzaamheden ;) :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door