Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3379806
Met de aircooler aan is het in de kamer nog 23 graden. Dat zal straks wel oplopen want dan komt de zon op de voorkant. Maar screen en luxaflex dicht dus hoop dat het meevalt,zon is af en toe ook weg.
Oliver maakt zich niet druk..
20190625_133332.jpg
20190625_133332.jpg (4.48 MiB) 1435 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379807
fransbulletje schreef:Met de aircooler aan is het in de kamer nog 23 graden. Dat zal straks wel oplopen want dan komt de zon op de voorkant. Maar screen en luxaflex dicht dus hoop dat het meevalt,zon is af en toe ook weg.
Oliver maakt zich niet druk..
20190625_133332.jpg
echt geweldig ;D En dan die lippen ook :biggrin2:
Door tt-tjes
#3379819
Hier op dit moment 37,5 buiten. Jongens zijn vanmorgen om 11 uur laatste x buiten geweest maar kan nu nog steeds niet. Nergens schaduw of gras. Stuk verderop wel maar dan moeten ze een heel eind door de zon. Dat is geen doen.
Wordt gek van de hitte.

Ik denk dat ik ze zo maar ff in de auto met airco kiep en naar de schaduw toe rijd. FF een plas en weer naar binnen.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op di 25 jun 2019, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3379821
ik moest net ff stukje wandelen om mijn auto op te halen, gutste van het zweet , en ik zweet niet zo heel gauw heel erg ;)
Voordeel is dan wel dat je als je binnenkomt denkt: gut wat lekker koel (ook al duurt dat niet heeel superlang ;D )
Door Eef+Stippels
#3379825
Binnen nu 26C en buiten 36C.
Zegt het KNMI 'morgen overal minder warm'.
Kijk je bij de temperaturen, wordt het nog steeds 30C en dus veeeel te warm voor de honden ::)
Door eelke
#3379827
Hier wordt het morgen 24, lekker. Binnen is het 24.5.
Vannacht schijnt het ook wel wat meer af te koelen. Al heb ik net ook een dutje gedaan onder het dekbed, ventilator aan (ik was vrijdag net op tijd om nog een goedkope staande te kopen :-) ).
Door Eef+Stippels
#3379829
eelke schreef:Hier wordt het morgen 24, lekker. Binnen is het 24.5.
Vannacht schijnt het ook wel wat meer af te koelen. Al heb ik net ook een dutje gedaan onder het dekbed, ventilator aan (ik was vrijdag net op tijd om nog een goedkope staande te kopen :-) ).
Oh, heerlijk voor jullie! :)

Wij hebben zondag ook nog gauw een staande ventilator gekocht :biggrin2:
Ze waren goed voorbereid, er waren er nog meer dan genoeg.
Door eelke
#3379830
Eef+doggies schreef:Oh, heerlijk voor jullie! :)

Wij hebben zondag ook nog gauw een staande ventilator gekocht :biggrin2:
Ze waren goed voorbereid, er waren er nog meer dan genoeg.

Ja, dat is echt nog wel even fijn. Zeker omdat van do t/m ma in een tentje ga verblijven met amper schaduwmogelijkheden. Eeeeven een beetje adem dus nog morgen.

Wij hadden de een-na-laatste. 15 euro maar!
Door Eef+Stippels
#3379833
eelke schreef:Ja, dat is echt nog wel even fijn. Zeker omdat van do t/m ma in een tentje ga verblijven met amper schaduwmogelijkheden. Eeeeven een beetje adem dus nog morgen.

Wij hadden de een-na-laatste. 15 euro maar!
Poeh in een tent wordt het helemaal bloedheet! :o

Geniet ervan morgen :D

Die van ons was 19,-, misschien dat er daarom nog zoveel waren ;D
Door tt-tjes
#3379835
Eef+doggies schreef:Binnen nu 26C en buiten 36C.
Zegt het KNMI 'morgen overal minder warm'.
Kijk je bij de temperaturen, wordt het nog steeds 30C en dus veeeel te warm voor de honden ::)
Ja idd. Wij zouden zaterdag naar de camping. Wordt dan 33 dus dat stellen we ff uit
Gebruikersavatar
Door sam28
#3379836
Ik kwam vandaag het ziekenhuis uit door de draaideur en heb een moment getwijfeld om de deur door te draaien en naar binnen te gaan. WTF wat heet. Op OK is het 18gr dus de hele dag niks gemerkt en nu ben ik van de bank aan het afzweten. Naar buiten is geen optie want volle zon. Het is hier 28gr binnen.

Lea en Siepie merk ik weinig aan. Lea ligt op de vloer vooral en Siepie op tafel. Ziva in haar mand. Ze hebben het op me liggen wel opgegeven trouwens. ;D
En leuk dat het koeler word maar eerst zien, dan geloven. Plus dat ik morgenavond pas thuis ben dus luchten word ook al niks :-X :-X
Door fransbulletje
#3379844
Kaio schreef:echt geweldig ;D En dan die lippen ook :biggrin2:
Tocht lekker door :biggrin2:
Door src_esther
#3379845
sam28 schreef:Ik kwam vandaag het ziekenhuis uit door de draaideur en heb een moment getwijfeld om de deur door te draaien en naar binnen te gaan. WTF wat heet. Op OK is het 18gr dus de hele dag niks gemerkt en nu ben ik van de bank aan het afzweten. Naar buiten is geen optie want volle zon. Het is hier 28gr binnen.

Lea en Siepie merk ik weinig aan. Lea ligt op de vloer vooral en Siepie op tafel. Ziva in haar mand. Ze hebben het op me liggen wel opgegeven trouwens. ;D
En leuk dat het koeler word maar eerst zien, dan geloven. Plus dat ik morgenavond pas thuis ben dus luchten word ook al niks :-X :-X
Misschien een troost; hier is de temperatuur binnen opgelopen tot 30 en boven (slaapkamer) durven we niet te kijken maar is waarschijnlijk 2 tot 4 graden warmer...
Vanmiddag werden we getracteerd of een föhnwind, nu gelukkig een stevige en frisse wind, dus alles staat open.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3379849
Valentijn heeft tropen programma ingevoerd. Slapen met je neus in de deuropening! Zo sketig, normaal slaapt ie ergens diep weggekropen, nu blijf ik maar naar hem kijken :smitten: :smitten:
BAC4FEE9-3ADE-488D-A188-F106D00E99D9.jpeg
BAC4FEE9-3ADE-488D-A188-F106D00E99D9.jpeg (1.42 MiB) 1502 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3379883
Hier zag ik vandaag 33 graden op de thermometer staan rond 6 uur vanmiddag. Hoe warm het daarvoor was weet ik niet maar het was goed vertoeven in/bij de diemelsee :)
Ook de opmerking van Kim dat Duitsers weten hoe te bouwen is te merken in appartement, blijft heerlijk koel ondanks de hitte :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door