Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448373
Nou, bij ons niets...
En nog steeds 27 graden. Ik voelde in de zon niet echt verschil met zondag en ondanks een hele dag alles tegen elkaar open te zetten is de thermometer geen moment ook maar een graad gezakt. Die staat nog steeds op 29 graden... ::)
Vanaf donderdag zou het moeten beteren. En woensdag staat er nu een klein onweer op (1mm regen), maar ik vermoed dat dat tegen dan wel weer verdampt zal zijn... :(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448380
Ik kijk op weeronline en buienradar. In dit geval hou ik graag buienradar aan :biggrin2: Die zegt lagere temperaturen en meer regen.
Ik hou de app eraan. ;)

Afgelopen nacht weer amper afgekoeld in huis, eerder opgestaan om alles tegen elkaar open te zetten (voordeur open) maar het waait niet. Dat houd dus wel op. Jammer van mijn kwartiertje slaap.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448382
Hier staat alles open en is het nu afgekoeld van 26,5 naar 25,5 in huis. Zeker voor het open raam is het nu aangenaam :-) alleen jammer dat de temperatuur wel weer verder op zal lopen vandaag
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448383
Gister, begin vd avond een hele grote hoosbui!!! Moest zelfs de ramen dicht doen, want het werd binnen nat ;D ….. Sprak rond 9 uur een collega (woont in Gouda) en daar waren er maar een paar druppeltjes gevallen :o :o ……. Verder nog niet in huis afgekoeld helaas…..
Door - pien -
#3448387
Gisteravond begon het met af en toe een rommeltje, tot het steeds donkerder werd, en er heus onweer met hoosbuien aankwam, alles wat lekker open stond moest weer dicht want het regende keihard in.
Qua temperatuur is het niet echt opgeschoten binnen maar het idee was fijn (en voor het groen zeer welkom).
Nu vanmorgen is het 19C en het voelt zálig! Maar dat duurt vast niet lang...
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448389
Gister namiddag was ik sporten daar kwam het met bakken uit de lucht, kom thuis amper 2 druppels gehad. Jammer onze tuin had ook graag wat gehad.
Vanochtend wel wat langer kunnen lopen met Zino al had ie het op het einde wel toch al heel warm
Maar gelukkig hebben we thuis dit
https://youtube.com/shorts/D1jRbOuSKTE?feature=share
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448402
Niks nakkes nada. Nog steeds geen druppel. De zon schijnt nog steeds, mijn huis is 26gr en gaat nog verder opwarmen en de luchtvochtigheid is zo hoog dat het wat heiig is. :-\
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448404
Hier ook geen druppel en nog steeds bloedheet.
Morgen zal het hier gaan regenen zegt buienradar, we zullen zien.
Door rosmin
#3448407
Vandaag ondanks warmte toch kunnen pilatessen....
maar het mag van mij 10 graden kouder worden
Door Too
#3448417
Charlie Angel schreef: di 16 aug 2022, 16:54 Hier ook geen druppel en nog steeds bloedheet.
Morgen zal het hier gaan regenen zegt buienradar, we zullen zien.
Morgenmiddag 4 uur ... 79% kans op 10mm zeggen ze,
Ik reken op die 21%
Door Siberienne
#3448422
Het heeft hier zo ongelofelijk gehoosd. De grindweg voor ons huis is weer deels weggespoeld. En ik ben vandaag al twee keer tot op mijn ondergoed natgeregend, het voelt meer als de tropen dan Noorwegen…

Sommige plaatsen hebben te kampen met wateroverlast, overstromingen op wegen en in winkels. In Oslo is 20 mm water in een uur gevallen. Da’s nog niet eens extreem veel maar de stad is er niet op gebouwd…
Door Cathelijn
#3448438
Te veel water is ook niks...

Hier zijn de beloofde buien van vannacht niet gevallen. Het verdampt voordat het hier is of gaat langs ons heen. Ook voor de komende uren zie ik het links en rechts voorbij trekken.
Maandag een paar druppels, letterlijk, dus ik smacht inmiddels naar wat regen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448439
Na 2 dagen bewolkt (maar wel droog en warm) hebben we vandaag weer wat anders. Nu is er dichte mist die langzaam weg begint te trekken.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448440
Zoals het er nu uit ziet, komt er hier ook helemaal niets :-\
Maar het veranderd regelmatig, dus we wachten maar af.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door