Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377650
dinky89 schreef:In Beetsterzwaag regende het flink. Regent nu ook nog lekker door.
Lekker he. Eind van de week voorspellen ze meer. Hopelijk lost dat niet weer op (ik heb deze week geen bruiloft op de planning ;D ). Tussendoor mooi weer. Zo vind ik het wel wat.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3377656
Ik was gister aan het appen en zat op tafel bij de buitendeur. Ineens hoorde ik tok, tok, tok. Regen :o :o
Dat was lang geleden weer zeg. Ik heb er even naar gekeken en de heerlijke lucht op gesnoven. ;D ;D
Nu schijnt de zon weer alsof er nooit wat is gebeurt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3377662
Blijkbaar woon ik echt ergens anders, hier genoeg regen gehad hoor, niks bijzonders dat pokpok hoor. Meer van hoe moeten we dat idioot snel groeiende gras tussen de buien door maaien ? ;D
Wat een verschil dan ;)
Ach ja alles is wel heel mooi groen hier :D De grasaren zijn zo ook veel minder gevaarlijk als vorig jaar
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3377677
De voorbije week (tot eergisteren) is er weinig gevallen en toen was de grond wel erg droog. De voorbije dagen is er iets gevallen, maar niet zoveel. De grond is dus nog steeds droog.
Maar 2 weken terug was hij gewoon vochtig ze. Hier is ook alles perfect groen. Het gras en onkruid groeien prima. De gazon heeft nog nooit zo vol gestaan. Blijkbaar vond het onkruid het vorig jaar nog minder aangenaam dan het gras en wint dat gras dit jaar de strijd om de open plekken. Het gras in de konijnenren heeft al jaren niet zo goed gegroeid (wat er nog staat dan) en de kippenren is ook alweer helemaal groen, ondanks 2 scharrelaars erbij.
Vorige week groeide dus wel wat minder.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3377717
Hier is het ook wel groen en groeit alles goed. Maar vorige week in het bos was de grond kurkdroog en stonden alle greppeltjes en poeltjes droog. Dus de planten krijgen wel genoeg water, maar er is nog heel wat water nodig voordat de droogte weer hersteld is. Dus ik ben blij met elke bui!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3378086
Kolere wat is het heet. :o
Het is 25gr in huis. Niet om uit te houden. Ik hoop vooral dat het betrekken wat doorzet. Meer wolk graag en een goede onweersbui.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378119
Poeh dat was een heus onweertje vannacht, stroboscoop lichtshowtje :P
Nou in ieder geval alles ook heel goed water gehad
Gebruikersavatar
Door sam28
#3378129
Ze hebben ons hier de hele avond lekker gemaakt met een grote onweersbui in aantocht.
er zijn 6 druppels gevallen :-[ :-X
Nu is het wel bewolkt en wat afgekoeld maar ik wil regen. Mn emmer moet weer vol.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3378134
Afgekoeld is relatief, niet frisser dan 18 graden geweest, bewolkt, en nat, en dan weer de zon erop, vanmorgen:
received_306628430239960.jpeg
received_306628430239960.jpeg (562.92 KiB) 1773 keer bekeken
Dat levert een bijzonder klef resultaat op.
Het wordt nu gelukkig wel bewolkter, hoop dat dat iets gaat bieden...
Door - pien -
#3378155
Gister was het echt goor warm, als je buiten kwam liep je tegen een warme deken aan :yucky:
Meneer dacht al dat het zou gaan onweren en ja hoor...lekkere flitsen en donders en een flinke bui :D :D :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3378159
Hier is het echt lekker buiten, een windje erbij en een zonnetje. Alleen hebben wij staan schilderen (muren) en dan loopt het zweet waar het niet lopen moet.
Door src_esther
#3378168
- pien - schreef:Gister was het echt goor warm, als je buiten kwam liep je tegen een warme deken aan :yucky:
Meneer dacht al dat het zou gaan onweren en ja hoor...lekkere flitsen en donders en een flinke bui :D :D :D
Beetje jaloers. Ik zag de buien en flitsen oost (almere) en west (purmerend) voorbij trekken. Wij kregen slechts enkele matige buitjes.
Gisteravond durfde ik niet op de thermostaat te kijken en hebben we veel ramen op kiepstand laten staan. Vanmorgen was het binnen 20°C, vroeg in de middag 19 en dan nu weer 21.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3378174
Het is nog steeds vies warm in huis. Ik kan geen raam open zetten dus blijft het lekker lang hangen :-\
Nu staan even de deuren tegen elkaar open tot ik over 10 min weg moet. Hopelijk koelt dat een beetje en word het om 14u zwaar bewolkt zodat het niet opwarmt meer. Ofzo.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3378220
Eelke en Koekje, regent het al bij jullie? Vanuit het noorden zien we de buien heel langzaam het land binnen komen. Hier is het nog klef en warm.
Door src_esther
#3378222
Kaela schreef:Eelke en Koekje, regent het al bij jullie? Vanuit het noorden zien we de buien heel langzaam het land binnen komen. Hier is het nog klef en warm.
Vroeg ik me ook af.
Hier is het inmiddels dicht getrokken en steekt er een fris windje op. Af en toe een zuinig druppeltje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door