Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3374910
Heerlijk laatste rondje vd dag in de regen, eindelijk pof en pollen uit de lucht

Op weg van werk naar huis reed ik door halve zandstorm met wind over de kale droge akkers, was echt bizar gezicht...
Door src_esther
#3374911
Kaela schreef:Regen :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
Hier ook, maar ik ben nog niet echt onder de indruk... maar er komt nog een frontje aan.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3374917
Ik hoop dat er nog een hele berg gaat vallen eigenlijk. Alles is zo kurkdroog en zag al gele stukken weer komen in het gras
Gebruikersavatar
Door doranto
#3374919
sam28 schreef:Ik hoop dat er nog een hele berg gaat vallen eigenlijk. Alles is zo kurkdroog en zag al gele stukken weer komen in het gras
+1!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3374921
We hebben best wel wat gehad, fijn voor de plantjes. Maart ik zie wel nog geen grote plassen staan op het veldpad. Dus het was erg hard nodig.
En was ook wel fijn zonder stofwolk wandelen :biggrin2:
Door Paulus5
#3375174
sam28 schreef:Ik hoop dat er nog een hele berg gaat vallen eigenlijk. Alles is zo kurkdroog en zag al gele stukken weer komen in het gras
Ondertussen genoeg neerslag gevallen vermoed ik? ;D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3375175
Paulus5 schreef:Ondertussen genoeg neerslag gevallen vermoed ik? ;D
Hier zeker niet! Is tot nu toe maar weinig gevallen.
Door Paulus5
#3375176
Doranto schreef:Hier zeker niet! Is tot nu toe maar weinig gevallen.

Hier wel :-X
Maar het is ook niet alles
Door Too
#3375186
Paulus5 schreef:Hier wel :-X
Maar het is ook niet alles
Er is echt meer nodig dan een regenachtige dag om het een beetje in te lopen
Laatst gewijzigd door Too op zo 28 apr 2019, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door src_esther
#3375188
Too schreef:>:(

Er is echt meer nodig dan een regenachtige dag om het een beetje in te lopen
+1

We hadden het er vanavond nog over. Er zit een kuil in de tuin (door graafwerkzaamheden rond pasen), die zou in normale jaren inmiddels vol water staan, maar het is droog... :(
Gebruikersavatar
Door sam28
#3375197
ik geloof dat het 2 weken heel veel moet regenen in heel NL willen we een beetje zijn op het niveau waar we horen te zijn normaal. Ik hoop gewoon op een kletsnatte zomer.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3375202
sam28 schreef:ik geloof dat het 2 weken heel veel moet regenen in heel NL willen we een beetje zijn op het niveau waar we horen te zijn normaal. Ik hoop gewoon op een kletsnatte zomer.
Ik niet! :o
Gebruikersavatar
Door doranto
#3375203
pearlsofpassion schreef:Ik niet! :o
Ik wel! Vind de natuur véél belangrijker. Trek mijn regenkleding wel aan als dat nodig is.
Door src_esther
#3375212
Doranto schreef:Ik wel! Vind de natuur véél belangrijker. Trek mijn regenkleding wel aan als dat nodig is.
+1
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3375213
Nou kletsnat hoeft ook weer niet :P

Gisteren tijdens de hagelbui uit de poot gesprongen, in het wilde water. Wat een weer zeg. En wat een hobby dan dat waterwerken ::) ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door