Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Natasja*
#2728672
Ik word chagrijnig van deze warmte, en de honden zijn uit hun doen. Een graadje of 23 à 24, dat is lekker. Dan kun je je nog normaal voortbewegen zonder dat het zweet over je kop loopt, en lekker in de zon zitten in plaats van hardnekkig op zoek te zijn naar een plekje schaduw.

Morgen komt het zwembad, hopelijk komt de pakjesbezorger op tijd, dan kan ik de hele middag erin liggen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Boor
#2728676
Een zwembad is aan te raden Natasja! Sinds vorige week staat ook hier een zwembad in de tuin.. Echt heerlijk!
Door Nugget
#2728677
Ik woon aan zee.
5 minuten van het strand.
Maar het is hier zo warm en windstil, dat ik al diverse mensen heb gesproken die door de hitte van het strand zijn afgejaagd.
In mijn tuin is 31 graden.......in de schaduw. :o
Zelfs mijn Dobermann heeft door dat het echt warm is, hij ligt voor pampus.....niet op de koele parketvloer, maar op het kleed.
Nou ja, het is een vooruitgang; hij zeurt niet iedere minuut meer dat het tijd is voor actie! ;)
Door fransbulletje
#2728686
zurca schreef: Ik vind er niks an :-X  Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden :-[
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
Gelukkig ben niet de enige  8)
Gebruikersavatar
Door nova
#2728697
Het mocht van mij wat minder, maar we hebben lang moeten wachten op de zon.
Dusssssss niet mopperen  :-X

In mn woonkamer is het 25 gr.  onder de carport is de temp. gezakt  naar 32 gr.

Ik heb vanavond de laatste nachtdienst en dat vind ik  heel niet erg.
morgen  krijgen we een veeg uit de pan,  36 gr. volgens de Belgische weerman.
En in Limburg hebben we echt wel vaak  raak met de Belgische  voorspellingen.

Ik heb een vriezer leeg, morgen kruip ik daar s af n toe in  ;D
Door Cathelijn
#2728699
Ilan en ik vinden het nog prima te doen. Binnen is het 25,5 graad, tenminste toen ik net thuis kwam na een hele dag bij de airco.
Net even een korte broek aangeschoten en met Ilan langs het water geslenterd, nu allebei gegeten. Voor mij is het echt een superzomer.
Ik hoop dat we er zo nog een aantal krijgen de komende jaren  ;) En dan het liefst de winter overslaan  8)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2728701
ik zag voor weeronline voor ons 38 graden staan voor morgen, we hebben de airxco al van zolder gehaald voor de jongens.
De PC maakt trouwens ook snel meer herrie met temp boven de 30 graden  ::)
het is nu hier ook 35,6.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het helemaal heerlijk de zomer  :D Ik fleur helemaal op
Vind het nu ook beter te harden dan 27 + benauwd. Wat ik dan nu wel niet doe is de volle zon ingaan, alhoewel ik makkelijk tussen de middag een half uurtje heerlijk in de zon wandel, maar dan is het nog iets minder warm.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2728703
miik schreef: Is dit geen perfect weer om foto's uit te zoeken ? Lekker onder de plafond ventilator ?  :biggrin2: :P
(sorry, ben zooo nieuwsgierig !)
Ah jij denkt...ieder "nadeel" heeft ergens wel een "voordeel "....... maar sorry hoor, de muis glibbert gewoon uit m`n hand  ::).... echt niets mee te beginnen, een regeltje typen verder kom ik niet.......... en deze hittegolf duurt nog weken.. :biggrin2:
Door Lil
#2728705
Ik merk dat airco 1 groot nadeel heeft: een jonge smurf schreeuwt dat hij te veel energie heeft. Gooi ik ze in de tuin en dan schrikken ze van de temperatuur en gaan voor de deur staan blaffen dat ze naar binnen willen. Morgen dan maar in mijn eigen huis bij zo'n 26 graden blijven?
Door charmed
#2728707
Het is hier zo'n 26.5 graden in de tuin, denk dat het misschien wel 28 graden geweest is. Was best lekker tijdens het shoppen :)
Door eelke
#2728720
Dit weekend komen er fijne dagen aan, 23 graden en volgens buienradar bij ons droog :) zou ik dan eindelijk weer eens een stukje bos kunnen doen?

Komende nacht wordt klef warm, maar morgennacht schijnt dat echt minder te worden.
Door orinake
#2728726
Pfff op 37w5d zwangerschap is die warmte toch geen cadeautje.
Al mag ik niet klagen, in huis is het vrij goed doenbaar.
En met dit weer heb ik er van geprofiteerd om Illa en Isack te wassen, Lykaios had ik van de week al gedaan.

Morgen geven ze 36 - 37° en is alarmfase 2 afgekondigd.
Dus blijven we morgen lekker binnen.
Ik heb hier nog werk genoeg.
Heel de benedenverdieping moet nog gepoetst worden!
Alles moet klaar zijn tegen zondagavond :)
Vanaf maandag is Fanne weer volle bak aan het werk en mag ik dus geen grote klussen meer doen.
Door charmed
#2728727
eelke schreef: Dit weekend komen er fijne dagen aan, 23 graden en volgens buienradar bij ons droog :) zou ik dan eindelijk weer eens een stukje bos kunnen doen?

Komende nacht wordt klef warm, maar morgennacht schijnt dat echt minder te worden.
Vanmorgen nog in het bos geweest met 17 graden, was heerlijk. Lekker nog even bijna op het eind op een bankje gezeten in de wind (in de schaduw) lekker. Volgens mij is het in het midden van het land warmer dan hier
Door eelke
#2728730
charmed schreef: Vanmorgen nog in het bos geweest met 17 graden, was heerlijk. Lekker nog even bijna op het eind op een bankje gezeten in de wind (in de schaduw) lekker. Volgens mij is het in het midden van het land warmer dan hier
Ik kan helaas nog niet in mijn uppie naar het bos, en mijn lief moet rond kwart over 6 al naar zijn werk, die wilt dan echt niet eerst nog uitgebreid naar het bos. Vorige 'bos-rondje' was het pad op en af, nog geen kwartier, mijn lief was mee, en dat was nog te veel. Deze week merk ik eindelijk echt herstel, dus ik hoop echt dat het dit weekend eindelijk eens gaat :)
Door boskat
#2728732
zurca schreef: Ik vind er niks an :-X  Kan niet goed tegen de warmte, van mij mag het morgen winter worden :-[
(en dan winter in de zin van net onder nul, mooie blauw lucht en een waterig zonnetje)
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door