Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3455791
Hier is het lekker warm (-3 ongeveer) en er is tien cm sneeuw gevallen vandaag. Prima te doen zo. Ben altijd weer blij dat we het hogerop gezocht hebben als ik de verhalen over regen, regen en nog eens regen lees.

Moa vindt de sneeuw ook enig. Ze sjeest erdoorheen met Chiqa in haar kielzog (of Moa in Chiqa's kielzog) en dan lijkt ze net een veulen dat voor het eerst de wei in mag. Lange stelten die alle kanten op lijken te vliegen, altijd weer zo leuk om te zien! ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455795

Anne in Zweden schreef:Hier is het lekker warm (-3 ongeveer) en er is tien cm sneeuw gevallen vandaag. Prima te doen zo. Ben altijd weer blij dat we het hogerop gezocht hebben als ik de verhalen over regen, regen en nog eens regen lees.

Moa vindt de sneeuw ook enig. Ze sjeest erdoorheen met Chiqa in haar kielzog (of Moa in Chiqa's kielzog) en dan lijkt ze net een veulen dat voor het eerst de wei in mag. Lange stelten die alle kanten op lijken te vliegen, altijd weer zo leuk om te zien! ;D
Ronald, had je die zon niet mee kunnen nemen, hier is het ook al dagen alleen maar regen.

Gek Anne, maar ik denk de laatste tijd regelmatig aan jullie. Aan jullie plek daar. Hoe anders het is qua weer en hoe heerlijk rustig hoe anders dan hier.
Vroeg mij ook af hoe vaak het regent bij jou.

En ik ben echt heel benieuwd hoe Moa het doet bij jullie en hoe zij de sneeuw vind. Maar dat moet dus genieten zijn om haar zo te zien!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3455954
Charlie Angel schreef: zo 15 jan 2023, 17:04 Ronald, had je die zon niet mee kunnen nemen, hier is het ook al dagen alleen maar regen.
Gaan we gewoon binnenkort afspreken. Dit weekend lukt niet, volgend weekend zit ik in het zuiden, het weekend daarop weet ik nog niet.

Weet je wat? Ik ga je bellen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455958
Ronald schreef: do 19 jan 2023, 17:04 Gaan we gewoon binnenkort afspreken. Dit weekend lukt niet, volgend weekend zit ik in het zuiden, het weekend daarop weet ik nog niet.

Weet je wat? Ik ga je bellen!
Top!
Gelukkig heb jij het ook nooit druk he. :biggrin2: :biggrin2: Maar ik hoop vooral dat je het druk hebt met leuke dingen. :-*
Door Too
#3455972
Als je met een half oor de weersverwachting hebt gehoord en alleen sneeuw, drama& glad hebt onthouden is het hier vandaag een beetje teleurstellend : groen gras, kale takken, grijs en miezerig.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3455973
Hier ziet het er nu zo uit.
Deze is genomen vanaf de voorkant van het huis. Heel in de verte zie je ml die met de honden gaat wandelen. :)


signal-2023-01-20-102556_002.jpeg
signal-2023-01-20-102556_002.jpeg (834.47 KiB) 387 keer bekeken
Door Too
#3455974
Prachtig! Doranto.
Kijk jij nou vanuit een warm huis hoe meneer door het barre winterweer ploetert ;D

Hier dwarrelt inmiddels wat minispul
geduld is niet echt één van mijn kwaliteiten :P
Gebruikersavatar
Door doranto
#3455976
Too schreef: vr 20 jan 2023, 10:42 Prachtig! Doranto.
Kijk jij nou vanuit een warm huis hoe meneer door het barre winterweer ploetert ;D

Hier dwarrelt inmiddels wat minispul
geduld is niet echt één van mijn kwaliteiten :P
yep :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3455978
Op de tuintafel ligt inmiddels toch zeker al wel een centimeter of 10 sneeuw!

signal-2023-01-20-110219_002.jpeg
signal-2023-01-20-110219_002.jpeg (411.52 KiB) 380 keer bekeken
Door Too
#3455981
rosmin schreef: vr 20 jan 2023, 11:10 Prachtig, die sneeuw.
Hier hetzelfde teleurstellende weer als bij Too
Gedeelde smart & solidariteit :biggrin2:

Daarnet 10 hele minuten echte vlokken maar dat was excuussneeuw .. in Arnhem heeft t gesneeuwd ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3455986
Hier een klein laagje. 1cm, misschien 2. Ach ja, ik lig toch ziek op de zetel... :-[
En op zich, meer is leuker, maar dit is ook al leuk.
Het is wel al aan het wegsmelten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door