Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2728614
Ik vind dit weer helemaal niets, je kan niets doen, ik kan zelf erg slecht tegen de warmte, maar verders kan er ook weinig buiten worden gedaan, niet eens met de Meiden uit, veels te warm !
Zo rond de 20 graden dat is prettig !
Door eelke
#2728615
Anne in Duitsland schreef: Mag het ook allebei? Ik had anderhalf uur geleden een flinke was opgehangen, bij 22 graden en een doorbrekend zonnetje, wordt zo ineens de lucht zwart: wolkbreuk. Ik kon niet eens meer naar buiten rennen om m'n beddengoed te redden. >:(
Ja ja dat mag! Zolang er ook maar veel weer-praat bij zit  :biggrin2:
Ik denk dat iedereen hier jaloers is op regen :P
Martine-Tom schreef: Het voelt als 40 graden in elk geval  :biggrin2:
Het idee was om vanavond buiten te eten maar je fikt weg in de tuin nu dus we blijven maar gewoon binnen.
Net even met Doki gespeeld...Doki versus tuinslang...tuinslang won  :biggrin2:
Raar beest houd van regen en douchen enzo  ::)
Ja echt warm he? Pfff...
Door miik
#2728616
Hier ook vanochtend vroeg al gestofzuigd en gedweild en met de honden gewandeld en de rest van de dag vooral rustig aan...
Want het is hier heeel warm- en ik kan daar heel slecht tegen  :-X 
Normaal is mn huisje wel redelijk koel te houden met alles tegen elkaar open, maar het is vandaag ook ernstig windstil hier, dus dan loopt de temp binnen ook aardig op. Hoewel het laatste half uur lijkt er een briesje te komen...

Sterkte Jantina !!!  :-*
Door miik
#2728617
de Meiden schreef: Ik vind dit weer helemaal niets, je kan niets doen,
Is dit geen perfect weer om foto's uit te zoeken ? Lekker onder de plafond ventilator ?  :biggrin2: :P
(sorry, ben zooo nieuwsgierig !)

Oh en ja, de was is wel lekker snel droog zo !
Door Anne in Zweden
#2728620
Martine-Tom schreef: *Proest*
;D

Gewoon laten hangen...word vanzelf weer een keer droog  :biggrin2:
:knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Ik heb in ieder geval één droog hoeslaken nodig voor vannacht, anders moet ik op een kale matras!
Door Martine-Tom
#2728621
Anne in Duitsland schreef: :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

Ik heb in ieder geval één droog hoeslaken nodig voor vannacht, anders moet ik op een kale matras!
;D
Gelukkig zit je nu een aardig eindje weg dus hoef ik nog niet te trillen van angst  :biggrin2:

Nat hoeslaken is wel lekker koel  :biggrin2:
Door K&D
#2728623
MarijeEnBoomer schreef: Wonen aan zee is zoooooo fijn!!
>:( Ik wil ook aan zee wonen, en niet alleen tijdens vakanties. >:(
Het enige wat ik niet wil is al die drukte... :-[
Hier is de airco aan. Buiten is het wederom niet te doen, en deze mevrouw Pelleboer voorspelt dat het morgen nog erger is. :P
Door Anne in Zweden
#2728624
Martine-Tom schreef: ;D
Gelukkig zit je nu een aardig eindje weg dus hoef ik nog niet te trillen van angst  :biggrin2:

Nat hoeslaken is wel lekker koel  :biggrin2:
Nat hoeslaken is vooral nat! En 's nachts koelt het hier af tot een graad of 16, dus niks 'lekker' koel. Brrr!

Maar misschien een ideetje voor jezelf? Of een waterbed kopen en daar het mes in zetten? :D
Door Martine-Tom
#2728633
Anne in Duitsland schreef: Nat hoeslaken is vooral nat! En 's nachts koelt het hier af tot een graad of 16, dus niks 'lekker' koel. Brrr!

Maar misschien een ideetje voor jezelf? Of een waterbed kopen en daar het mes in zetten? :D
:biggrin2:
Nah ik gooi de plafondfan wel op standje helicopter dat werkt ook  :biggrin2:
Door Lil
#2728638
Buiten temperatuur 36 graden.  :o :-X :-X :-X :-X

Ik zit met de honden bij mijn vader die sinds vorige week een heuse airco heeft laten inbouwen.
Door eelke
#2728658
31.4!

Joep is nog maar even lekker op mijn voeten gaan liggen  8)
Door Lizzy
#2728667
Buiten in de schaduw is het hier 30 graden. Binnen is het inmiddels 29 graden. Hoe heet het is in de zon wil ik niet eens weten.
Door TMG1961
#2728668
Het is binnen nog net wat koeler dan buiten maar veel scheelt het niet. Heb net dapper klein rondje met Pixie gelopen..van schaduw naar schaduw  :biggrin2: maar zelfs daar is het warm  :(
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2728670
K&D schreef: >:( Ik wil ook aan zee wonen, en niet alleen tijdens vakanties. >:(
Het enige wat ik niet wil is al die drukte... :-[
Hier is de airco aan. Buiten is het wederom niet te doen, en deze mevrouw Pelleboer voorspelt dat het morgen nog erger is. :P
Ik woon net ver weg genoeg voor de drukte maar dichtbij genoeg voor de heerlijke wind! 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door