Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3400127
Hier ook een soort van vlekkerige huid, maar dat is zwangerschapsmasker en ik hoop dat het na de baring ook weer verdwijnt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3400131
Anne in Zweden schreef:Hier is eergisteren 11 cm sneeuw gevallen! :o Het is echt zo'n rare winter geweest, met weinig sneeuw en veel temperaturen boven nul, en nu het voorjaar wordt komen de vlokken ineens aankakken! Overmorgen wordt het 10 graden volgens de voorspellingen, dus lang zal de boel niet blijven liggen.
Sneeuw!!!!! AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Moet niet gekker worden daar bij jullie. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3400163
Gisteren hier geen wolk gezien. :D
Vrijwel hele dag buiten geweest (ook buiten gegeten) niemand ingesmeerd en toch niemand verbrand...
Maar wij smeren zowiezo maar heel zelden meer. Pal in de zomer aan het zwembad of zee wel, of pal op de middag, maar verder zelden of nooit...
En toch zijn we niet overdreven bruin vind ik (niet zoals die zonnebanktype's) en verbrandde ik als kind wel altijd. Ik denk dat veel buiten zijn veel verschil maakt.
En vorige week werden we al wat voorbereid, er was redelijk veel zon. Toen had Vincent al duidelijk een beetje kleur gepakt.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400171
koekje schreef:Hier ook een soort van vlekkerige huid, maar dat is zwangerschapsmasker en ik hoop dat het na de baring ook weer verdwijnt.
Ik heb altijd geleerd dat je dan of heel goed moet smeren maar liever uit de zon blijven nog en insmeren. Het lijkt er wel iets op vind ik, maar ik ben niet zwanger. ::)
Door - pien -
#3400180
sam28 schreef: za 04 apr 2020, 17:30 Ik merk dat mijn huid ook vlekkeriger is. Oftewel ik vind dat vlekkerig de mensen die mij zien noemen dat sproeten.
En ik smeer met factor 50. Dagelijks en trouw omdat ik een huid heb die hoort bij een roodharige. Witter dan wit.
En daarnaast vind ik sproeten lelijk ;D ;D ;D
Dus ja, de zon is enorm krachtig heb ik het idee..
Ik vind sproeten zó leuk :smitten:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3400182
Ooit (in een heel ver verleden) was ik best wel rossig. En daar heb ik de huid ook voor. Dus nee, ik ga niet in de zon, want ik verbrand levend. En nu met het prachtige zonnetje is het heel verleidelijk om buiten te zijn. Dat doe ik dan ook wel, maar altijd bedekt.

Rood haar en sproeten... Sam, herkenbaar. Alleen de sproeten dan niet.
Nu moet ik wel zeggen dat ik vrouwen met rood haar en sproeten zowat het mooiste vind wat er is. Maar dat is persoonlijk.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400209
- pien - schreef: Ik vind sproeten zó leuk :smitten:
Iedereen behalve ikzelf. Mijn ex noemde me ook altijd sproet, omdat ie dat zo leuk vond. ;D
Ronald schreef:Rood haar en sproeten... Sam, herkenbaar. Alleen de sproeten dan niet.
Nu moet ik wel zeggen dat ik vrouwen met rood haar en sproeten zowat het mooiste vind wat er is. Maar dat is persoonlijk.
Ik heb alleen het rode haar niet, mijn haar twijfelt of het rossig kleurt als de zon er in schijnt. Maar als er veel zon op schijnt wordt het zo blond dat het wit is. ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3400522
Wat een geweldig weer vandaag! De kindertjes spelen nog steeds buiten en het voelt helemaal zomer. Dat voorspelt natuurlijk weinig goeds voor juli (poep, dan ben ik hoogzwanger), maar dat zien we dan wel weer.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3400533
Na het weekend hebben ze het weer over nachtvorst Sam ;-)

Ik vind het wel heerlijk weer :-)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400954
Siberienne schreef:Ik vind het juist heerlijk fris :biggrin2:
Jaa! Ik heb lekker de deur open gehad, de warmte eruit! Heerlijk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3400957
Het had mij wel handig geleken dat bij dit frisse weer ook gelijk even een lekkere lange, gestage regenbui kon vallen. Maar helaas, geen drup voorlopig.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3400959
Kaela schreef: ma 13 apr 2020, 20:35 Het had mij wel handig geleken dat bij dit frisse weer ook gelijk even een lekkere lange, gestage regenbui kon vallen. Maar helaas, geen drup voorlopig.
Jaa, dat miste nog aan vandaag. :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door