Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3457896
Mal he! Moet zeggen dat vandaag me van al die opties wel het beste bevalt!
Door Siberienne
#3457897
Hier sneeuwt alweer de hele dag. Nattige sneeuw. Zware sneeuw om te sneeuwruimen. Een ‘zou het ooit lente worden’ gevoel 😅 afgewisseld met ‘niet te snel dooi want dan kunnen we dit weekend nog langlaufen’
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460534
Kolere wat is het heet!!!
Afgelopen nacht wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest. Verschrikkelijk!!!!! Van mij mag het september zijn!!
Door Siberienne
#3460547
Tanna schreef: za 10 jun 2023, 15:57 Geestig, die twee berichtjes onder elkaar :biggrin2: :biggrin2: .
;D ;D ;D

Hier is het nu ook zomer! Strakblauwe lucht, 25 graden, koel windje. Den droog. Gortdroog. Groot bosbrandgevaar ook, da’s het enige nadeel.
Door Too
#3460552
Team Sam meldt zich .. volledig gesmolten

Vannacht viel het nog wel mee maar de hele dag buiten werken met dit fantastische weer :help:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460555
Was wel lekker waterwerken dat wel

Hier 's nachts airco in slaapkamer , ook omdat het raam niet open kan want :-X :-X :-X :-X hooikoorts. Dus slaapt op zich wel
Vanaf morgen nieuwe tabletten proberen van huidige werken niet goed genoeg als ik ze 's avonds slik, en als ik ze 's morgens slik dan is een Zombie er niks bij ::) ::) Val ter plekke in slaap en dat is geen gein. Maar zonder kan ik echt gewoon niet.

Die nieuwe zouden dat niet hebben, maar op plek nummer 1 in de bijsluiter: slaperigheid >:( We gaan het zien eh merken

Dat ik dit zeg he :o : een beetje regen zou wel fijn zijn :angel2:

Denk dat ik van de herfst dan toch naar de HA moet , immunotherapie bespreken want dit is gewoon te :-X
Meeste mensen groeien eroverheen, helaas ben ik dus blijkbaar niet de meeste.....
Gebruikersavatar
Door doranto
#3460556
Kaio schreef: za 10 jun 2023, 17:38 Was wel lekker waterwerken dat wel

Hier 's nachts airco in slaapkamer , ook omdat het raam niet open kan want :-X :-X :-X :-X hooikoorts. Dus slaapt op zich wel
Vanaf morgen nieuwe tabletten proberen van huidige werken niet goed genoeg als ik ze 's avonds slik, en als ik ze 's morgens slik dan is een Zombie er niks bij ::) ::) Val ter plekke in slaap en dat is geen gein. Maar zonder kan ik echt gewoon niet.

Die nieuwe zouden dat niet hebben, maar op plek nummer 1 in de bijsluiter: slaperigheid >:( We gaan het zien eh merken

Dat ik dit zeg he :o : een beetje regen zou wel fijn zijn :angel2:

Denk dat ik van de herfst dan toch naar de HA moet , immunotherapie bespreken want dit is gewoon te :-X
Meeste mensen groeien eroverheen, helaas ben ik dus blijkbaar niet de meeste.....
Ooit aan gedacht om dagelijks een theelepeltje honing (wel van een plaatselijke imker) te nemen? Ik ken verschillende mensen die daardoor geen enkele medicatie tegen hooikoorts meer nodig hebben, waaronder mijn zus. Het werkt niet van vandaag op morgen, dus je moet het wel even volhouden.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460558
Hier valt het op zich nog wel mee. In huis nog niet eens 21 graden. Straks maar weer even luchten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460566
doranto schreef: za 10 jun 2023, 17:45 Ooit aan gedacht om dagelijks een theelepeltje honing (wel van een plaatselijke imker) te nemen? Ik ken verschillende mensen die daardoor geen enkele medicatie tegen hooikoorts meer nodig hebben, waaronder mijn zus. Het werkt niet van vandaag op morgen, dus je moet het wel even volhouden.
Nee niet echt. Wel eens van gehoord.
Kan ik ook eens proberen, enige is dat ik honing echt afschuwelijk smerig vind. Maar goed als het werkt....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3460568
Ronald schreef: za 10 jun 2023, 18:00 Hier valt het op zich nog wel mee. In huis nog niet eens 21 graden. Straks maar weer even luchten.
Ooh hier al zo vroeg 22 en buiten 19,5.
Valt nog mee zal vanmiddag anders zijn. Ze hebben voor Zuid Limburg al waarschuwing afgegeven voor de komende dagen vanwege beroerde luchtkwaliteit door warmte en pollen. Zou allerlei verhoogde risico's geven.
Ach ja lekker rustig aan doen dus :P
Gebruikersavatar
Door sam28
#3460574
Hier in huis ondertussen bijna 26gr. Ik smelt langzaam :-X
Gister de laatste sterke en grote ventilator gekocht bij de Hema na een hint van mijn lief. We waren daar en ze vroeg zich af of ik een ventilator zou hebben. Nee dus. En er stond er nog 1 die tot windkracht 9 blaast (maak ik er van want hij doet het perfect!!)
Lief werd vannacht wakker omdat ze het koud had met de ventilator op standje 1. ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3460575
Gister en eergister heeft meneer keihard gewerkt om de pergola in de achtertuin te bouwen. Vervolgens heeft ie ons oude schaduwdoek er overheen gespijkerd. Wat een zaligheid! Nu brand de zon niet meer op de schuifpui in de keuken en het raam van de woonkamer. Kan de luxaflex overdag ook gewoon open. En Nina heeft gister voor het eerst in een pierebadje gespeeld, lekker in de schaduw van het doek.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3460577
Kaio schreef: za 10 jun 2023, 17:38 Was wel lekker waterwerken dat wel

Hier 's nachts airco in slaapkamer , ook omdat het raam niet open kan want :-X :-X :-X :-X hooikoorts. Dus slaapt op zich wel
Vanaf morgen nieuwe tabletten proberen van huidige werken niet goed genoeg als ik ze 's avonds slik, en als ik ze 's morgens slik dan is een Zombie er niks bij ::) ::) Val ter plekke in slaap en dat is geen gein. Maar zonder kan ik echt gewoon niet.

Die nieuwe zouden dat niet hebben, maar op plek nummer 1 in de bijsluiter: slaperigheid >:( We gaan het zien eh merken

Dat ik dit zeg he :o : een beetje regen zou wel fijn zijn :angel2:

Denk dat ik van de herfst dan toch naar de HA moet , immunotherapie bespreken want dit is gewoon te :-X
Meeste mensen groeien eroverheen, helaas ben ik dus blijkbaar niet de meeste.....

Dit wel eens geprobeerd? https://www.bol.com/nl/nl/p/-/930000003 ... oductImage
Ik heb altijd heel veel last van hooikoorts gehad tot ik een paar jaar geleden dit apparaat kreeg.
Nu heb ik weer een klein beetje last, dus ik ben weer met een opfrisronde begonnen, maar ik heb echt jaaaaaaren geen last gehad. Zo fijn dat ik geen pillen meer hoefde te slikken.

(Ik heb deze maar die is niet meer leverbaar zie ik: https://www.bol.com/nl/nl/p/medisana-me ... 040278853/)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door