Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423482
blijkbaar was er veel hagel in mijn haren blijven plakken. Dat had ik in eerste instantie niet in de gaten. Pas toen het na mijn jas uitdoen langzaam maar gestaag via mijn nek over mijn rug sijpelde >:( ::) ;D :cold:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3423483
;D OH, wat erg! ;D

Ik vind dit ook wel fijner weer dan grijs en regen. Maar het verschil met vorige week is wel ontzettend!
En dat vind ik dan voor m'n dieren en de natuur minder leuk. Hopen dat de bloesems van de fruitbomen niet stuk vriezen, net als de uitjes die ik al gepoot heb...
En natuurlijk zijn de winterbanden net van de auto en moest meneer net vanmorgen 200km gaan rijden. Dan ben ik er niet zo gerust op. :-\
Verder vind ik het wel prima..
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3423484
pearlsofpassion schreef: di 06 apr 2021, 14:55 ;D OH, wat erg! ;D

Ik vind dit ook wel fijner weer dan grijs en regen. Maar het verschil met vorige week is wel ontzettend!
En dat vind ik dan voor m'n dieren en de natuur minder leuk. Hopen dat de bloesems van de fruitbomen niet stuk vriezen, net als de uitjes die ik al gepoot heb...
En natuurlijk zijn de winterbanden net van de auto en moest meneer net vanmorgen 200km gaan rijden. Dan ben ik er niet zo gerust op. :-\
Verder vind ik het wel prima..
Dit is precies de reden waarom ik de winterbanden tot mei onder mijn auto laat :biggrin2:

Hopelijk komt meneer weer veilig thuis :)
Door Siberienne
#3423489
koekje schreef: di 06 apr 2021, 10:40 Ik wil graag klagen over het weer.
Sneeuw in april. Dat hoort niet! >:(

Anne en Siberienne, de deal met naar de noordpool verhuizen was het weer daar te laten. Niet naar hier te brengen!
Hier sneeuwt het niet. De zon schijnt. Heerlijk :biggrin2:

Oh ja, met wel een hele koude wind. Dat moet ik toegeven
Door src_esther
#3423511
De sneeuw en hagel vind ik tot daarentoe, die WIND vind ik verschrikkelijk. Dat zal wel aan de plek liggen waar wij wonen. Gisteravond vloog er een lege 1 kuubs haardhoutkrat door de tuin...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3423517
En dan wordt je op 7 april wakker in een witte wereld. Straks sneeuw van de auto halen en ramen krabben voordat ik weg kan ::)
Door Siberienne
#3423528
dinky89 schreef: wo 07 apr 2021, 07:52 En dan wordt je op 7 april wakker in een witte wereld. Straks sneeuw van de auto halen en ramen krabben voordat ik weg kan ::)
Jullie hebben meer sneeuw dan wij :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423530
Ik ben er net ook doorheen gereden. Met de leasebak die nog winterbanden eronder heeft. (vorige week zei ml nog had ik eigenlijk wel al kunnen laten wisselen, gisteren zei ie goed dat ik dat soort dingen altijd een beetje vergeet :biggrin2: )
En de terugweg was "not funny" .
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3423531
20210407_111544.jpg
20210407_111544.jpg (2.61 MiB) 1068 keer bekeken
20210407_111528.jpg
20210407_111528.jpg (2.86 MiB) 1068 keer bekeken
Meer als ik de afgelopen 2 jaar heb gezien 🤣
Gebruikersavatar
Door sam28
#3423551
Hier sneeuwde het vanochtend ook heel hard. Op plekken waar het bleef liggen denk zo 5cm.
Ik was de verschrikkelijke sneeuwvrouw toen ik bij het station aankwam ;D
In Amsterdam regende het dat het goot en ik heb op de terugweg alles weer nat aan moeten trekken omdat het heeft lopen stinken in een klein vochtig kluisje :-X
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3425780
Ik snap niets meer van het weer. Afgelopen week nog koud (rond 10 graden) met hagelbuien, vandaag zomers (22 tot 28 graden) en daarna alleen nog maar regen maar wel meer normale temperatuur voor tijd van het jaar (rond de 17 graden).
Valt toch niet meer normaal op te kleden ::)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3425783
Ik heb in de korte broek (die ik net nieuw bestelt had, precies op tijd binnen was en ook nog eens paste) buiten gezeten net. u binnen want buienradar zegt dat het zo gaat regenen wat kan kloppen met de dreigende lucht. ;D
En dat terwijl ik het gister koud had en wilde dat ik een extra vest aan had getrokken.
Door smulpaap
#3425807
2 keer een zeiknat pak vandaag
Vanochtend eerst heel veel regen onderweg en als toetje nog flink wat hagel ,alles stond blank .En ik droop
Van.iddag idem , in mn shirtje snel even een half uurtje lopen met tut , halverwege weer een enorme bui
Nu weer flink onweer
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door