Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3453056
Hier was het vanmorgen ouderwets ramen krabben en vroor het nog. Ze bedachten net ook op kantoor brandoefening dus met zijn allen naar buiten in de kou ::)
Door smulpaap
#3453061
Hier ook nog onder nul vanochtend
De dag begon nog zonnig , maar onderweg betrok het al , en werd het grauw en grijs
Bijlagen
20221121_093456.jpg
20221121_093456.jpg (5.17 MiB) 484 keer bekeken
20221121_094131.jpg
20221121_094131.jpg (5.48 MiB) 484 keer bekeken
20221121_093822.jpg
20221121_093822.jpg (5.54 MiB) 484 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3453084
Charlie Angel schreef: ma 21 nov 2022, 13:23 Goede timing ook om nu een brandoefening te doen. Afbeelding
Ja echt he ::) vinden ze leuk om in de winterkou te doen. Kan mij herinneren dat het de vorige keer ook zo koud was alleen toen werd er warme gevulde koek met warme choco uitgedeeld op de verzamelplaats. Dat werd deze keer niet uitgedeeld >:(
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3453109
dinky89 schreef: Ja echt he ::) vinden ze leuk om in de winterkou te doen. Kan mij herinneren dat het de vorige keer ook zo koud was alleen toen werd er warme gevulde koek met warme choco uitgedeeld op de verzamelplaats. Dat werd deze keer niet uitgedeeld >:(
Dat vind ik toch wel echt klachtwaardig. Zo'n oefening bereidt je toch goed voor zou je zeggen. Afbeelding
Door Siberienne
#3453222
9A908BA0-1CB1-4349-A3BA-C4E9A4CAAE4C.jpeg
9A908BA0-1CB1-4349-A3BA-C4E9A4CAAE4C.jpeg (1.17 MiB) 393 keer bekeken
Ons sneeuw schuiver-meneer is ons niet vergeten ! Eerste keer dit jaar dat hij op bezoek kwam :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3454533
Hier inderdaad vergelijkbaar maar nu het helder is met blauwe lucht en dus volop zon vind ik het wel mooi weer.

Vond het gisteren en eergisteren wel minder grappig dat ik niet alleen de ochtend de auto moest krabben maar einde van de middag opnieuw ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3454534
Ik moest vanmorgen niet alleen de buitenkant, maar ook aan de binnenkant van de auto krabben >:(
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454538
Heel herkenbaar.
Dat heb ik vorige jaren 's nachts als ik ging werken natuurlijk uitvoerig ondervonden... :P


Ik ben de kou beu. Ben de dagen tot volgende week aan het aftellen.
Ik kan me echt niet meer verwarmen. Het is bij ons binnen gewoon dezelfde temp als andere jaren, niets aangepast maar ik kan er dit jaar gewoon niet tegen. Als ik naar buiten moet om vb de dieren te verzorgen of kinderen van school te halen, moet ik bijna huilen. Zo vreselijk vind ik het.
Ik lig 's avonds onder 3 fleecedekens op de bank en dus bij een omgevingstemp die ik hier niet durf te vernoemen, en toch ben ik al weken basically verkleumd. :(
Stomme bloedarmoede! Echt niet leuk.
En die dikke vetlaag helpt voor geen meter. Waarom verstookt mijn lijf niet gewoon wat meer?
Door Anne in Zweden
#3454542
Hier is het -21, met voorheen een stralend zonnetje dat inmiddels achter de berg is verdwenen. Vannacht gaat het -26 worden. Ik ben blij dat ik in een land woon dat op dergelijke temperaturen is ingesteld. Houtfornuis brandt lekker, glühweintje staat op te warmen, aaaah, heerlijk!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3454543
Kaela schreef: wo 14 dec 2022, 12:50 Ik moest vanmorgen niet alleen de buitenkant, maar ook aan de binnenkant van de auto krabben >:(
Had ik maandag al... heeft gewoon ook 15 min stationair staan draaien ::)
Anne in Zweden schreef:Hier is het -21, met voorheen een stralend zonnetje dat inmiddels achter de berg is verdwenen. Vannacht gaat het -26 worden. Ik ben blij dat ik in een land woon dat op dergelijke temperaturen is ingesteld. Houtfornuis brandt lekker, glühweintje staat op te warmen, aaaah, heerlijk!
F :-X ck en ik vind het hier al koud!

Mijn honden verzuchten me iedere keer als we naar buiten gaan. Nog niet klaar verdorie!
Ja die 100 laagjes, bivak muts gewone muts kosten nu eenmaal wat meer tijd ....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3454545
Anne in Zweden schreef: wo 14 dec 2022, 14:52 Hier is het -21, met voorheen een stralend zonnetje dat inmiddels achter de berg is verdwenen. Vannacht gaat het -26 worden. Ik ben blij dat ik in een land woon dat op dergelijke temperaturen is ingesteld. Houtfornuis brandt lekker, glühweintje staat op te warmen, aaaah, heerlijk!
Hoe doe jij dat qua kleding Anne? Ik heb nu standaard een jogginbroek onder mijn spijkerbroek en een redelijk goede winterjas. Maar in NL hebben ze de neiging alles van dun katoen te maken, daar krijg ik het niet warm in. En elke keer als ik bedenk merino wollen thermo kleding te komen houdt de prijs me weer tegen. Want tja, hoe vaak is het in NL nou echt koud… nou, sinds de gasprijzen zo hoog zijn elke dag :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door