Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3448293
Ik werd vannacht wakker van gerommel. Helaas bij 3x gebleven en is het hier nu windstil en stikbenauwd. Voor niks een kwartier eerder opgestaan om de boel te laten luchten.

Ik hoop alleen wel dat het ook heeeeel hard gaat regenen, je moet niet denken aan blikseminslag in een kurkdroog bos. :-X :-\
Door Too
#3448294
Ondanks alles open was het binnen echt gruwelijk warm en benauwd,, buiten is het nu nog heel aangenasm
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448299
De hele vorige week was het te doen, smorgens max 14 graden. Nu smorgens gewoon al 22 ( met drupjes regen). Ook al zal de max temperatuur overdag wat lager liggen, qua gevoel zal dat anders zijn. Die bewolking en meer regen ( die allerlaatste is voordat het de rond raakt ;D ) doen geen goed. Dan ben ik toch blij met de airco in woonkamer, die dus pas sinds gister echt aanstaat ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448302
sam28 schreef: ma 15 aug 2022, 06:09 Ik werd vannacht wakker van gerommel. Helaas bij 3x gebleven en is het hier nu windstil en stikbenauwd. Voor niks een kwartier eerder opgestaan om de boel te laten luchten.

Ik hoop alleen wel dat het ook heeeeel hard gaat regenen, je moet niet denken aan blikseminslag in een kurkdroog bos. :-X :-\
Hey bah, das echt stom, vocht in de lucht en geen afkoeling.

In de Gironde vrezen ze deze week ook voor storm met wind en geen regen. Dan is het vuur vast zo terug. :-X
Door eelke
#3448305
Hier onweer en regen gehad. Niet super veel, maar de tuin is blij met elk iets. Het is nu nog bewolkt dus het verdampt niet meteen allemaal, en misschien valt er zo nog wat bij.

Het voelt binnen ook echt wel een stuk frisser. Ik vind het in ieder geval al fijn dat ik nu niet al alles dicht hoef te gooien en in het donker zit.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3448351
Bovenverdieping was toch wel aardig opgewarmd. Een plat dak is niet alles.

Maar nu heerlijk de ramen tegen elkaar open en er is een beetje woei. De temperatuur in huis gaat hard naar beneden!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3448353
Ik geloof dat wij in de afgelopen 2 uur genoeg regen voor de komende 3 maanden hebben gehad :o .... was dat even een 'bui' zeg
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448355
Stuur maar door! Wind en regen.
Het is hier stik benauwd en de zon is er ook nog vrij regelmatig door geweest. :-\
IMG-20220815-WA0001~2.jpeg
IMG-20220815-WA0001~2.jpeg (1.15 MiB) 313 keer bekeken
De koperen ploert vanmiddag
Gebruikersavatar
Door pluk
#3448361
Ina schreef: ma 15 aug 2022, 20:20 Ik geloof dat wij in de afgelopen 2 uur genoeg regen voor de komende 3 maanden hebben gehad :o .... was dat even een 'bui' zeg
die bui hadden wij ook :biggrin2:
Scott wilde perse naar buiten en heeft even flink naar de lucht staan blaffen ::)
Dus hopelijk zijn de wolken daar zo van geschrokken dat het ook nog even naar Doranto en Sam doorwaait
Gebruikersavatar
Door Ina
#3448366
pluk schreef: ma 15 aug 2022, 21:16 die bui hadden wij ook :biggrin2:
Scott wilde perse naar buiten en heeft even flink naar de lucht staan blaffen ::)
Dus hopelijk zijn de wolken daar zo van geschrokken dat het ook nog even naar Doranto en Sam doorwaait
Stoere Scott ;D .... hier schoten er 2 de trap op omdat er, behalve een mega bak water, ook rommeldebommel uit de wolken kwam :-\
Maar het ziet er naar uit dat Scott's actie gewerkt heeft, de wolken zijn weg, hopelijk zat er voor de liefhebbers nog wat in ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3448367
pluk schreef: ma 15 aug 2022, 21:16 die bui hadden wij ook :biggrin2:
Scott wilde perse naar buiten en heeft even flink naar de lucht staan blaffen ::)
Dus hopelijk zijn de wolken daar zo van geschrokken dat het ook nog even naar Doranto en Sam doorwaait
;D ;D :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448368
pluk schreef: ma 15 aug 2022, 21:16 die bui hadden wij ook :biggrin2:
Scott wilde perse naar buiten en heeft even flink naar de lucht staan blaffen ::)
Dus hopelijk zijn de wolken daar zo van geschrokken dat het ook nog even naar Doranto en Sam doorwaait
;D ;D

Hier stond de hele dag regen gepland tussen 18:00 en 21:00, daarna weer droog. Outdoor training was vanwege de warmte bij/in het meer van 19:30 tot 20:30. Dacht dus nat te worden van de regen maar is geen drup gevallen ::) wel compleet nat thuis gekomen omdat we na afloop nog even zijn wezen zwemmen/dobberen omdat het zo heerlijk was in het water :biggrin2: nu heerlijk afgekoeld buiten dus alles lekker open :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door