Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351020
constance.blokzijl schreef:Haha, dat probleem bestaat hier ook, geen idee wanneer ik voor t laatst sokken aan heb gehad. Maar een vers bed, hondjes verse bedjes met dekbedden die weer ff op 90 graden mogen en bankkleedjes heb ik dus was om vannacht buiten te hangen Afbeelding
Dat is een goede, dit is perfect weer om de dekbedden even te wassen!
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3351031
Kaela schreef:
Dat is een goede, dit is perfect weer om de dekbedden even te wassen!
Die zijn hier dus vannacht mooi droog geworden buiten...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351034
Over 6 dagen incl deze gaat het afkoelen!! :circle: Ik ben aan het aftellen en hopen dat dit ook gaat doorzetten
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3351036
sam28 schreef:Over 6 dagen incl deze gaat het afkoelen!! :circle: Ik ben aan het aftellen en hopen dat dit ook gaat doorzetten
En je gelooft het?
Ik hoop het, maar mijn ervaring van de laatste weken is dat de voorspelling elke dag weer kan veranderen en dat ze het eigenlijk gewoon niet weten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351039
pearlsofpassion schreef:En je gelooft het?
Ik hoop het, maar mijn ervaring van de laatste weken is dat de voorspelling elke dag weer kan veranderen en dat ze het eigenlijk gewoon niet weten.
Ja dat heb ik deze zomer wel vaker gezien ... volgende week regen, tis alleen altijd volgende week gebleven.

Oo inmiddels merk ik dat die huideczeem / ontsteking op mijn arm er toch voor zorgde dat ik me zo beroerd voelde door de warmte . Gaat nu stukken beter, lang leve de antibiotica- cortisone zalfjes :biggrin2: Was er dus stukken zieker van dan ik dacht.....
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351042
pearlsofpassion schreef:En je gelooft het?
Ik hoop het, maar mijn ervaring van de laatste weken is dat de voorspelling elke dag weer kan veranderen en dat ze het eigenlijk gewoon niet weten.
Hoop doet leven enzo.... :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351046
Hmmm hier zijn de temperaturen alweer een stuk o hoog gegaan in de 2e week van de 14 daagse voorspellingen....tov gisteren . Nog wel druppels maar ook minder dan gisteren.... Hmmm :g:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351070
Ik hoop toch echt dat er snel regen komt, heel veel maasplassen zitten al vol blauwalg, vrees dat ons waterwerk plas ook gaat volgen ( aan de andere kant van de weg, andere plas zit al blauwalg lees ik ) Hebben de hondjes helemaal niks meer te doen....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3351074
Wij hebben een extra tarp boven het terras gespannen, het is echt niet te harden aan het eind van de middag met de zon er vol op. :-X
Hangen er nu twee, en een parasol ertussen. Hopen dat het huis wat minder snel opwarmt.
Door fransbulletje
#3351077
Zo brengt Oliver de dag door...
IMG_20180803_133224.jpg
IMG_20180803_133224.jpg (1.8 MiB) 1858 keer bekeken
Door Lizzy
#3351079
fransbulletje schreef:Zo brengt Oliver de dag door...
IMG_20180803_133224.jpg
Hahahaha, lekker relaxed ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3351081
Blij terug te zijn in het Westen: wind en zeker 5 graden koeler :D :D .....
We zijn terug en ik ben zo blij met de wind!!!!! Hondjes liggen al een uur of 3 knock out ;D ...... we hopen dat ze het, ondanks de hitte, naar hun zin hebben gehad met de konijntjes en eekhoorns.... elke ochtend kwam Saar om half 7 mij wakker maken met kwispelen en me likken... Ook glipte ze naar onze dochters en likte de oudste wakker (zij lag op het onderste bed vh stapelbed)..... zo lief :D ..... vanochtend wel pas wakker geworden omdat Saar mij kwam wekken, andere ochtenden om 6 uur al mn bed uit :???: ....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351090
Nu de zon weg is uit de tuin, is het er fijn toeven. Heerlijk windje en aangename temperatuur. Erg fijn na een hele warme dag. In huis blijft de warmte heel erg hangen, zou wel buiten willen slapen.
Door Siberienne
#3351091
Kaio schreef:Ik hoop toch echt dat er snel regen komt, heel veel maasplassen zitten al vol blauwalg, vrees dat ons waterwerk plas ook gaat volgen ( aan de andere kant van de weg, andere plas zit al blauwalg lees ik ) Hebben de hondjes helemaal niks meer te doen....

Ik hoorde dat een zwemtocht in de Maas ten noorden van ons ook afgelast wordt.
Ik was vandaag in Asselt en zag op de andere plassen daar grote groene stukken drijven. Er stonden geen borden maar dat is ook geen officieel zwemwater. Ik zag er wel een hele kudde paarden in staan badderen en drinken.

Ik wilde met jut en jul vanavond naar de waterwerk plas gaan maar durf het toch niet aan. Lastig he?

Ik fietste vanmorgen om half elf naar Roermond, was goed te doen maar om 14 uur terug was niet zo heel snugger, werd toch even niet lekker toen ik thuis kwam (en ik fietste echt super rustig) tja, had ik maar niet zo lang op terras moeten blijven hangen... nu is het nog steeds heet buiten. Toch maar binnen gegeten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door