Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382377
- pien - schreef:Hier is het ook aardig 'pluis' ;D
De stofzuiger stond al klaar maar het was niet te doen...vandaag gaat het gebeuren :D
In huis is het 24C en buiten 22C, gister was het nog frisser want toen hadden we geen zon...heerlijk hoor!
Zo mag het van mij blijven :yeah:

Zaterdag heb ik serieus naar een huis gezocht in Schotland :crazy2: waar het 21C was toen het hier boven de 30C was...
Nu het weer koeler is wordt het toch een airco wordt in plaats van een huis in Schotland ;D
Zo had ik vrijdag ochtend gegoogeld op zwembad in de tuin ;D
Door Siberienne
#3382380
Heerlijk weer, lekker zonnetje, zat in de tuin denk ‘vuurkorf? Nu???. Uuuuh dit is wel heel veel rook. Brand verderop in de straat. Snel naar binnen en alles dicht :-\

Het lijkt inmiddels geblust, geen mensen gewond (garage) en hopelijk kunnen we zo weer naar buiten
Door Too
#3382381
- pien - schreef: Zaterdag heb ik serieus naar een huis gezocht in Schotland :crazy2: waar het 21C was toen het hier boven de 30C was...
Nu het weer koeler is wordt het toch een airco wordt in plaats van een huis in Schotland ;D


Tsssss ... wat is dat nou afhaken?
Nou ja ik moet toch eerst nog die schotse verkering regelen ::)
Door - pien -
#3382382
Too schreef:Tsssss ... wat is dat nou afhaken?
Nou ja ik moet toch eerst nog die schotse verkering regelen ::)
Als het toch doorgaat trek je gewoon bij ons in (2 kamers+eigen badkamer) en van daaruit ga je er éentje zoeken :D
Da's toch beter vanaf een plaatje hier in Nederland...waar of waar ;D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382408
- pien - schreef:Zaterdag heb ik serieus naar een huis gezocht in Schotland :crazy2: waar het 21C was toen het hier boven de 30C was...
:2funny: :2funny: :2funny:
Ik heb Floortje naar het einde van de wereld suf gekeken, en dan vooral als ze naar Alaska oid ging waar het min 20 was. Dat ik dacht; ooh ze zoeken misschien nog wel een gids voor Spitsbergen in zo'n verlaten godvergeten koud kut dorp. Heerlijk. Geen mensen, geen prikkels en geen hitte!!!!
Door - pien -
#3382413
sam28 schreef::2funny: :2funny: :2funny:
Ik heb Floortje naar het einde van de wereld suf gekeken, en dan vooral als ze naar Alaska oid ging waar het min 20 was. Dat ik dacht; ooh ze zoeken misschien nog wel een gids voor Spitsbergen in zo'n verlaten godvergeten koud kut dorp. Heerlijk. Geen mensen, geen prikkels en geen hitte!!!!
:2funny: :2funny: :2funny:
Precies!
Door Lizzy
#3382414
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

OK, het is vreselijk dat hete weer maar jullie maken me hier wel ontzettend aan het lachen hoor ;D ;D ;D ;D

Spitsbergen is zo gek nog niet ;D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3382416
Ik wil de pret niet bederven, maar jullie weten dat de noordpool in de fik staat he?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3382418
sam28 schreef:Eindelijk de energie en koelte gehad om te stofzuigen. Ik heb een heel tapijt van honden en kattenharen overal af gezogen. Bahbah!!
Ook maar gedweild en mn huis is lekker schoon en fris voor de week die komen gaat!! :biggrin2: :biggrin2:
Wow een week!
Ik hou iedere dag de stofzuiger vast en je kan hier nog steeds van de grond eten, want er ligt genoeg :P
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382424
koekje schreef:Ik wil de pret niet bederven, maar jullie weten dat de noordpool in de fik staat he?
Ik weet het, ik heb dat onder iemands veel te blije "wat is het toch fantastisch weer" neus geduwd, afgelopen weekend. :'( :'(
koekje schreef:
Wow een week!
Ik hou iedere dag de stofzuiger vast en je kan hier nog steeds van de grond eten, want er ligt genoeg :P
Er ligt zeker elke dag genoeg. Maar tussen werken, om 17u thuiskomen, met Ziva wandelen, het vee voeren, mezelf voeren, afwassen en mijn bedtijd heb ik een half uur om tv te kijken. Weet je direct wat ik in dat ene vrije halve uurtje doe ;D ;D
in ieder geval niet stofzuigen. :cool:
Gebruikersavatar
Door Laika
#3382428
Hier ook nog geen drup regen en morgen weer genieten van 30 graden :P

Ik heb serieus een airco of rolluiken overwogen maar ik vind ze zo lelijk.

De kans dat we volgend jaar weer zo'n zomer krijgen lijkt me onwaarschijnlijk en als dat toch elk jaar gaat gebeuren dan is Schotland helemaal geen gek idee. Ik zat aan Zweden te denken maar die Schotten kan je misschien nog verstaan (dat dacht ik ook van Gronings :D ).
Door Too
#3382429
Laika schreef:Hier ook nog geen drup regen en morgen weer genieten van 30 graden :P

Ik heb serieus een airco of rolluiken overwogen maar ik vind ze zo lelijk.

De kans dat we volgend jaar weer zo'n zomer krijgen lijkt me onwaarschijnlijk en als dat toch elk jaar gaat gebeuren dan is Schotland helemaal geen gek idee. Ik zat aan Zweden te denken maar die Schotten kan je misschien nog verstaan (dat dacht ik ook van Gronings :D ).

Echt... ik zeg Schotland, de zomers zijn er beter :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382433
Hier nu 25 graden en groot deel van de dag bewolkt. Vanmorgen bij vertrek uit huis was het zelfs maar 18 graden :cool: Binnen nu 27,5 en dat voelt al stuk beter dan de 29 graden afgelopen dagen :D
Kortom, lekker de ramen open :) Morgen weer zo'n 30 graden en daarna alleen nog maar rond de 22, heerlijk :D
Door Eef+Stippels
#3382449
koekje schreef:Ik wil de pret niet bederven, maar jullie weten dat de noordpool in de fik staat he?
Och jee :-X

Ff gegoogled en kwam deze foto tegen...

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door