Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360090
Reed gisteravond rond half tien van het werk naar huis, was er toch al gestrooid! :D Koud, en heel erg mistig. Eigenlijk de hele dag vandaag, alleen aan het eind van de middag even een zonnetje. Boeh! :thumbdown:

Enige troost: over zes weken is het al weer de kortste dag. :cool: Dit is zó niet mijn seizoen. :-[
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3360095
-Annemarie- schreef:Reed gisteravond rond half tien van het werk naar huis, was er toch al gestrooid! :D Koud, en heel erg mistig. Eigenlijk de hele dag vandaag, alleen aan het eind van de middag even een zonnetje. Boeh! :thumbdown:

Enige troost: over zes weken is het al weer de kortste dag. :cool: Dit is zó niet mijn seizoen. :-[
Geeft het een beetje extra troost als ik zeg dat dit zo echt wel mijn seizoen is?? En dan het liefst met veel sneeuw, ijs en kou?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3360100
Nou, dat mistige weer van vandaag is echt niet mijn weer. Vorst met een stralend zonnetje wel dus kom maar op met het seizoen winter ;)
Door Eef+Stippels
#3360130
Pauline schreef:Geeft het een beetje extra troost als ik zeg dat dit zo echt wel mijn seizoen is?? En dan het liefst met veel sneeuw, ijs en kou?
Kun je eindelijk je mooie nieuwe vest aan! :D
Door Cathelijn
#3360175
Ik zie al dat ik niet de enige ben die de weken (dagen) aftelt naar de kortste dag en het gevoel daarna dat we het ergste qua donkerte gehad hebben en weer richting de lente gaan :D :cool:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3360176
Cathelijn schreef:Ik zie al dat ik niet de enige ben die de weken (dagen) aftelt naar de kortste dag en het gevoel daarna dat we het ergste qua donkerte gehad hebben en weer richting de lente gaan :D :cool:

Nee zeker niet :biggrin2: moet zeggen dat ik de temp nu nog niet zo erg vind, maar die kortedagen vind ik echt niks.
Door Cathelijn
#3360177
Angelique schreef:Nee zeker niet :biggrin2: moet zeggen dat ik de temp nu nog niet zo erg vind, maar die kortedagen vind ik echt niks.
Ik red het nu ook nog :biggrin2: , en na zo'n zonnige dag als vandaag kan ik weer een donkere dag aan. Het is altijd een soort van overleven, zo'n winter.
Door eelke
#3360179
Voor mijn gevoel valt het allemaal nog wel mee, en gaan we direct over van zonnig bbq weer naar zonnig vries weer, en dat kan ik prima handelen eigenlijk. En het is nog maar 5 weken tot de donkerste dag toch? Ook dat kan ik prima handelen want dan heb ik vakantie.

Normaal heb ik er inderdaad ook wel last van hoor. Maar het was zo lang lekker warm...amper een grijze grauwe herfst tot nu toe. Het scheelt wel dat ik vooral avonddiensten werk en ik dan dus overdag altijd wel tijd heb om met Joep naar buiten te gaan. Het lijkt me vreselijk als je in de winter wekenlang niet de kans hebt om in het licht buiten te zijn...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360182
De lange warme herfst laten mij ook vrij goed de winter in rollen. Maar het feit dat ik op werkdagen hooguit net wat opgaande of ondergaande zon (of niets) meepak vind ik echt zoooooo vreselijk. Ik zou de winter half zo erg niet vinden als het gewoon tot 20.00 uur savonds licht bleef.

Vanmorgen was het dak van onze uitbouw helemaal wit van de rijp! Dat is wel brrrrrr!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360192
Oo he vriest hier al best een aantal dagen. En dan verder lekker zonnig. Echt mooi weertje!
Dat vond ik ook altijd het ergste van de winter, het donkere, ja vind ik nog steeds maar ik kan dus nu wel overdag van licht genieten, en dat scheelt toch wel heel erg veel moet ik zeggen. Maar toch ben ik altijd weer heel blij als de dagen langer worden , want op een gegeven moment worden ze erg snel heel veel korter.
Door eelke
#3360200
Het is trouwens niet koud want Joep ging gewoon lekker op zijn buik in het water liggen. De zon schijnt toch, wat nou winter ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360201
eelke schreef:Het is trouwens niet koud want Joep ging gewoon lekker op zijn buik in het water liggen. De zon schijnt toch, wat nou winter ::)
:biggrin2:
Maci zou ook nog gaan zwemmen hoor, heeft ie wel eens met kouder weer gedaan. Toen ie jong was brak ie altijd eerst het ( dunne) ijs en ging vrolijk zwemmen en kwaad joh als ie het ijs niet gebroken kreeg. Dus het is nooit koud genoeg voor ze, wat nou winter ? ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3360202
Tis trouwens weer begonnen, de standaard aanspreek zinnetjes in de winter. :biggrin2: ..goh he die hebben geen jas nodig he?
Door eelke
#3360204
Kaio schreef::biggrin2:
Maci zou ook nog gaan zwemmen hoor, heeft ie wel eens met kouder weer gedaan. Toen ie jong was brak ie altijd eerst het ( dunne) ijs en ging vrolijk zwemmen en kwaad joh als ie het ijs niet gebroken kreeg. Dus het is nooit koud genoeg voor ze, wat nou winter ? ;D
Ja dat doen (deden) ze hier ook, ijs breken. Volgens mij is het nooit te koud geweest om te zwemmen voor ze. (ik laat ze dan alleen niet vanaf een stijle kant in het water springen, alleen meertjes waar ze in kunnen lopen zodat ze zelf beter kunnen voelen hoe koud het is ipv er in een keer in liggen) We liepen nu in een waterachtig gebied met water van 30 cm ofzo. Meer diepe plassen dus, niet om te zwemmen. Joep heeft een hele tijd gehad dat hij ineens netjes om het water heen liep overal, maar dat is sinds deze week ineens weer voorbij. Maandag in het bos ging ie ook al plat in een modderplas, en nu dus weer. Ik denk dat het hem goed gaat :cool:
Door Siberienne
#3360207
Vandaag paar uur buiten in het zonnetje gewandeld en nu voelt het alsof mijn gezicht is verbrand :biggrin2: :biggrin2: tot nu toe vind ik het najaar prima te pruimen

Hoewel de dagen "donker weg - donker thuis" ook niet favoriet zijn hier, vooral niet omdat de mannen in het donker best druk zijn aan de lijn omdat er dan nogal wat wild rondstruint her en der
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door