Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3395644
kiara schreef: ma 24 feb 2020, 11:22 En weer regen bah bah >:(
Denk dat er voor de natuur nog wel wat bij mag. Hier staat het water in de vennen nog steeds niet op de normale hoogte.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3395663
Doranto schreef: ma 24 feb 2020, 12:37 Denk dat er voor de natuur nog wel wat bij mag. Hier staat het water in de vennen nog steeds niet op de normale hoogte.
Waar woon jij toch? :???: :biggrin2:

Hier kunnen de honden bijna zwemmen in de regenplassen tijdens het wandelen. Ik zak 10 cm in op mijn eigen gazon ok 5. Het lesveld stond hier laatst ook onder een laagje water. Er valt vaak meer dan de bodem kan verwerken

Goed vanmorgen waaide het voor het eerst in 3 weken niet zo. Wow blij. Helaas van korte duur, die zeikwind is er weer. Wat een herrie de hele dag >:( Pfff ik houd gewoon niet zo van wind en nu vind ik het wel serieus lang duren en het einde is nog niet in zicht :-\ *denkaandebahamasdenkaandebahamasetc*
Laatst gewijzigd door Kaio op ma 24 feb 2020, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
#3395664
Nou, hier is de natuur er ook wel klaar mee en ik ook
Het is hier één groot moeras aan het worden. Wordt weer tijd voor een lekkere warme zomer

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door doranto
#3395665
Kaio schreef: ma 24 feb 2020, 16:16 Waar woon jij toch? :???: :biggrin2:

Hier kunnen de honden bijna zwemmen in de regenplassen tijdens het wandelen. Ik zak 10 cm in op mijn eigen gazon ok 5. Het lesveld stond hier laatst ook onder een laagje water. Er valt vaak meer dan de bodem kan verwerken

Goed vanmorgen waaide het voor het eerst in 3 weken niet zo. Wow blij. Helaas van korte duur, die zeikwind is er weer. Wat een herrie de hele dag >:( Pfff ik houd gewoon niet zo van wind en nu vind ik het wel serieus lang duren en het einde is nog niet in zicht :-\ *denkaandebahamasdenkaandebahamasetc*
Ik woon vlakbij de Landschotse heide. De vennen daar zijn nog lang niet op het oude niveau.
Laatst gewijzigd door doranto op ma 24 feb 2020, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3395666
Het valt hier op zich nog wel mee. In die zin, in de stad. Ja de tuin de grasvelden zijn nat, maar er staat niets blank.

Maar bij de paarden! De paddock staat blank. Gelukkig is een deel bestraat en de track (een breed pad helemaal om een enorm weiland heen zodat de paarden veel bewegingsruimte hebben) is op veel plekken ook nog te doen. Maar het is gewoon niet leuk meer, zo nat!
Door Siberienne
#3395668
In limburg /Brabant staan de vennen wel weer aardig vol maar is het grondwater nog niet op peil. Onder de vennen zit op veel plekken
een kleilaag dus dat water zakt niet weg. Ik merk het hier in het bos; na zo’n dag zeikweer is het wel nat maar een dagje droog en het is weer goed te lopen.

Maar ik ben dit weer ook wel grondig zat 😝
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395669
Siberienne schreef: ma 24 feb 2020, 17:52 In limburg /Brabant staan de vennen wel weer aardig vol maar is het grondwater nog niet op peil. Onder de vennen zit op veel plekken
een kleilaag dus dat water zakt niet weg. Ik merk het hier in het bos; na zo’n dag zeikweer is het wel nat maar een dagje droog en het is weer goed te lopen.

Maar ik ben dit weer ook wel grondig zat 😝
Dat is hier ook in Drenthe
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3395671
Onze hele oprit staat blank, net als de hele binnenplaats en de tuin...

Volgens mij hebben we hier echt wel genoeg water gehad nu ::)
Door Tanna
#3395680
kiara schreef: ma 24 feb 2020, 18:46 Dat is hier ook in Drenthe
Dat is zo. Maar goed, de honden moeten haast zwemmen in plaats van wandelen. In de Veenkoloniën wil het wel met water dat blijft staan. Maar het was inderdaad
hard nodig na die twee vreselijke zomers en ik moet er niet aan denken dat het weer zo heet wordt. Ik houd niet van de zomer.........
Gebruikersavatar
Door kiara
#3395689
Tanna schreef: ma 24 feb 2020, 22:18 Dat is zo. Maar goed, de honden moeten haast zwemmen in plaats van wandelen. In de Veenkoloniën wil het wel met water dat blijft staan. Maar het was inderdaad
hard nodig na die twee vreselijke zomers en ik moet er niet aan denken dat het weer zo heet wordt. Ik houd niet van de zomer.........
Ja alles kurkdroog en bloed heet , vrees dat het deze zomer weer gaat gebeuren. Zomer oké maar de temp max 22/25 graden .
Maar voor nu wil ik wel is dik pak sneeuw :D
Door src_esther
#3395697
Neeeeee, geen sneeuw en vorst meer! Alles staat al vol in knop, dat zou allemaal kapot gaan...
Maar ik had ook liever een echte winter gehad. Vond verdomme al een paar weken geleden een teek op de hond. De wind en regen ben ik ook meer dan zat. >:( Waterland is het stadium Watermodder en Waterblubber voorbij, inmiddels lijkt het meer op Waterwater... :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door