Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3419584
eelke schreef: di 09 feb 2021, 08:21 Er kan nergens een weg sneeuwvrij zijn, de sneeuw waait alle kanten op.
Hier niet. Hier waait het bijna niet en gisteravond is ze zwaardere sneeuw gevallen dan dat poeder van gisterochtend.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3419585
Dit soort winter heb ik nu ook graag ze. Sneeuw, koud, zonnetje. Heerlijk zo. En ik mag dan de kindjes naar school wandelen... :)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3419586
pearlsofpassion schreef:Dit soort winter heb ik nu ook graag ze. Sneeuw, koud, zonnetje. Heerlijk zo. En ik mag dan de kindjes naar school wandelen... :)
Klopt, dit is tenminste een winter :)
En het helpt in de lente ook tegen het neerslagtekort, dus het is goed zo :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3419587
Hier vandaag ook heerlijk winterweer met zonnetje, blauwe lucht en weinig wind :)
Afgelopen dagen niet echt buiten geweest omdat het bewolkt was met een snijdend koude wind. Vanmiddag maar weer even een blokje zien te lopen :cool:
Door hannabelgje
#3419588
Sorry ik heb echt niks met kou. Ik vind het alleen maar vervelend. Beesten buiten zonder water en ze hebben het koud. Je kunt niet een eind gaan lopen want dat is te koud. Je stookt je arm om je huis enigzins aangenaam te hebben. Geef mij maar liever minimaal 10 graden hoor.
Boven was het erg koud vannacht. Het ijs zit tegen het raam. Zoë heeft onder een dekentje geslapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3419590
Siberienne schreef: ma 08 feb 2021, 20:25 Die van manmat zijn niet zo duur maar ik zie dat de XL uitverkocht zijn. Maar Duitsland heeft zijn eigen manmat site https://www.manmat.de/de/products/displ ... komfort/90 en die hebben ze volgens mij nog wel. Is wel echt voor op sneeuw/ijs.
Oh voor de pup zou nog net kunnen, die andere 2 hebben echt een stuk grotere nodig , ( is altijd echt erg spullen voor de newfoundlander vinden ::) )
Maar weer een beetje sneeuw erbij gehad, dus iets meer grip, die kleine begint het gelukkig dus al door te krijgen dus let een beetje op ( zolang ie niet in een gekke bui is) . Dacht vanaochtend ook snwoboats zonder spikes dat lukt wel.....ben toch wel op mijn bakkus gegaan ::) wel meteen aandacht van je pup hoor dat wel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3419627
Nou, ons apparaat staat. Ik heb hem een handje geholpen door de stoomeend ook nog even flink te laten stomen. Want we stond wel duidelijk bij dat het een paar dagen duurt voor hij de boel wat bevochtigd heeft.
Het was net 47% maar dan staat de gangdeur even open en dan zakt het al snel weer. Dat zal ook wel gebeuren als ik smorgens het raam een poosje open heb. Maar je zal toch ook wat frisse lucht binnen moeten krijgen.

Het ding is heel stil. Onderhoudt lijkt volgens de beschrijving ook wel te doen. En hij reinigt de lucht ook, dus dat is met stoffige vogels in huis best plezierig.
7E8BD159-3A69-4332-96FA-9328CD1FE70E.jpeg
7E8BD159-3A69-4332-96FA-9328CD1FE70E.jpeg (3.68 MiB) 1135 keer bekeken
Door Siberienne
#3419628
Kaela schreef: di 09 feb 2021, 18:06 Nou, ons apparaat staat. Ik heb hem een handje geholpen door de stoomeend ook nog even flink te laten stomen. Want we stond wel duidelijk bij dat het een paar dagen duurt voor hij de boel wat bevochtigd heeft.
Het was net 47% maar dan staat de gangdeur even open en dan zakt het al snel weer. Dat zal ook wel gebeuren als ik smorgens het raam een poosje open heb. Maar je zal toch ook wat frisse lucht binnen moeten krijgen.

Het ding is heel stil. Onderhoudt lijkt volgens de beschrijving ook wel te doen. En hij reinigt de lucht ook, dus dat is met stoffige vogels in huis best plezierig. 7E8BD159-3A69-4332-96FA-9328CD1FE70E.jpeg
FIjn!

Bij ons nog niet... Noren en dingen per post bestellen... Meneer heeft maar weer eens een mail gestuurd en nu lijkt het ding onderweg ;)

Ondertussen hangt er weer een natte handdoek in de kamer, schalen met kokend water gevuld en we houden het nu rond de 20% maar het is buiten minder koud en ik heb er nu ook minder last van. Een mens went blijkbaar aan veel.....
Gebruikersavatar
Door koekje
#3423466
Ik wil graag klagen over het weer.
Sneeuw in april. Dat hoort niet! >:(

Anne en Siberienne, de deal met naar de noordpool verhuizen was het weer daar te laten. Niet naar hier te brengen!
Door smulpaap
#3423467
koekje schreef: di 06 apr 2021, 10:40 Ik wil graag klagen over het weer.
Sneeuw in april. Dat hoort niet! >:(

Anne en Siberienne, de deal met naar de noordpool verhuizen was het weer daar te laten. Niet naar hier te brengen!
In april 1977 liep ik tot aan mn enkels in de sneeuw . :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3423469
koekje schreef: di 06 apr 2021, 10:40 Ik wil graag klagen over het weer.
Sneeuw in april. Dat hoort niet! >:(

Anne en Siberienne, de deal met naar de noordpool verhuizen was het weer daar te laten. Niet naar hier te brengen!
Wij hebben ook 5 cm nieuwe sneeuw, en het sneeuwt nog steeds, dus ik ben onschuldig. Siberienne: foei! >:( :biggrin2:
Door eelke
#3423472
koekje schreef: di 06 apr 2021, 10:40 Ik wil graag klagen over het weer.
Sneeuw in april. Dat hoort niet! >:(

Anne en Siberienne, de deal met naar de noordpool verhuizen was het weer daar te laten. Niet naar hier te brengen!
Prince heeft er niet voor niets een liedje over gemaakt.

Ik protesteer trouwens ook, alleen niemand luistert .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3423476
Tja, ze zeggen niet voor niets 'april doet wat die wil' ::)
Al heb ik wel liever dit weer van afwisselend zon met blauwe luchten en buien dan dat het de hele dag grijs is met motregen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door