Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3351521
Hier is de hitte nog niet uit huis en ook niet uit het terras. De rest van de tuin heb ik nog niet gevoeld in mn onderbroek. De kinders zitten namelijk ook nog in hun onderbroek/pamper.
Er staat wel een lekker windje, misschien zo de was buiten hangen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3351523
Het heeft lekker geregend en wat onweer gehad. En er staat een heerlijke frisse wind, dus alles staat open om de temperatuur in huis onder de 27 graden te krijgen. Dat zou fijn zijn.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351524
Lekker buiten blijven hangen, die was. :biggrin2:
Alles staat hier open in de hoop dat het afkoelt, het is hier bijna 29 graden nu in huis.

Wat ik wel heel wonderlijk vind is dat er zoveel mensen zijn die een lange broek en een trui of jas aanhadden. Hoezo? Het is toch niet ineens 15 graden? Het is hier om precies te zijn 21 graden. :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351527
Ik had nog precies hetzelfde aan als de laatste tijd, korte broek plus hemdje, echt niet koud hoor....


Nu komt de zon weer door , tis ook goed want er moet nog het een en ander drogen :P
Door eelke
#3351530
Nou de warmte hangt echt nog in huis en het asfalt op straat enzo, het is nog steeds niet 'lekker fris'. Wel gewoon fatsoenlijk een eindje gelopen net zonder daar mijn wekker voor te hoeven zetten, beter!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3351531
Ik heb zo heerlijk gelopen vanochtend! Wel in een tshirt ipv een hempje, maar ik heb genoten... zelfs de hondjes :D .... in huis is het nog wel benauwd met 26 graden, maar dat zal wel snel afkoelen (hoop ik)....
Door Anne in Zweden
#3351566
Els&Flow schreef:Het heeft lekker geregend en wat onweer gehad. En er staat een heerlijke frisse wind, dus alles staat open om de temperatuur in huis onder de 27 graden te krijgen. Dat zou fijn zijn.
Is dat je onderschrift, Els, of dacht Flow: het regent, ik ga water vangen!? ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3351632
Anne in Zweden schreef:Is dat je onderschrift, Els, of dacht Flow: het regent, ik ga water vangen!? ;D
Dat is mijn onderschrift. ;D Flow helpt graag mee in de tuin, die gieter is haar ding. Met en zonder water er in. ;D ;D ;D
Door Mandarijn
#3351637
De voorspellingen zijn hagel, rukwinden en stortbuien. Hier begint de lucht opeens raar grijs te kleuren.........

Oh en buienradar geeft een rode vlek en 88,9mm aan voor hier :-X
Ik hoop echt dat ie er naast zi
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3351641
Tis hier al bezig...
Tis veel water maar het kan veel erger ::)
Blijft niet hangen dus is even heel veel en daarna valt het wel mee ...Onweertje viel ook mee
Door Too
#3351652
Liet ik me bang maken door jullie code berichten, ramen netjes dicht.... krijgen wij een keurige niks-aan-de-hand malse bui :rain:
Door Mandarijn
#3351654
Too schreef:Liet ik me bang maken door jullie code berichten, ramen netjes dicht.... krijgen wij een keurige niks-aan-de-hand malse bui :rain:
Hier was het meer dan ewn malse bui. De dakgoot stroomde zelfs over terwijl ik die gauw voor de bui schoon had gemaakt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door