Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3448448
Wij hebben regen! :D

Tis echt bijna niets tot nu toe, maar ze voorspellen 4 dagen regen en maandag weer. Dus dat zou dan toch wel iets moeten doen...
Ik Limburg zouden ze wel veel krijgen.. :o
Door Siberienne
#3448450
Voor degenen die vergeten zijn hoe het eruit ziet; vochtig en groen bos.
A3BDD5C6-2684-4019-A8A8-0C82DCFF2C26.jpeg
A3BDD5C6-2684-4019-A8A8-0C82DCFF2C26.jpeg (4.02 MiB) 536 keer bekeken
Door yazzie
#3448453
Hier wel regen als in heel veel regen. Niet hard, wel lang. :biggrin2: En een beetje wind met een graad of 20. Komt vrijwel loodrecht naar beneden dus alles wat open kan staat open. Nu 23 graden in huis. Lekker! :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3448458
Hier ook een lekkere bui gehad. Lang en niet te hard of te zacht. Goed begin voor de droge grond! En het is zo heerlijk koeler!
Door Too
#3448467
Zachtjes, het regent zachtjes en dat lijkt nog wel even zo door te gaan.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448473
Hier hebben we ook al aardig regen gehad en nu regent het ook weer gestaag. Je hoort het gras gewoon zingen. :biggrin2:
Maar het is nog wel erg benauwd moet ik zeggen.
Door rosmin
#3448480
Siberienne schreef:Voor degenen die vergeten zijn hoe het eruit ziet; vochtig en groen bos.
A3BDD5C6-2684-4019-A8A8-0C82DCFF2C26.jpeg
Wat heerlijk om daar nu te zijn ,
hier in het noorden van NL is het wel afgekoeld, maar benauwd,
op de akkers is het een grote stofwolk tijdens het rooien van de aardappelen,
wel staat er een lekker briesje
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3448483
Er druppelt wat water uit de lucht. Niet heel hard want het verdampt volgens mij net zo hard weer ::) alles al hele dag open maar in woonkamer is het nog steeds 25,5 en benauwd.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3448485
Mijn huis is -met deuren voor en achter open- nu 23.5 graden. Ik zit in hetzelfde tenue als de afgelopen dagen en heb het eindelijk heerlijk. :biggrin2:
Het mag nog wel koeler maar dit is ook helemaal best na de afgelopen dagen. ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3448486
Het heeft vanmiddag uuuren geregend. En nu zit er maar liefst 3 mm in de regenmeter ;D gut och gut wat een zondvloed. Ik hoop toch dat er nog wat bij gaat komen.

Siberienne: Zo’n vochtig en groen bos heb ik ook achterin mijn tuin (in mini uitvoering dat wel ::) ) maar dat komt door het vele sproeien!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3448497
sam28 schreef:Mijn huis is -met deuren voor en achter open- nu 23.5 graden. Ik zit in hetzelfde tenue als de afgelopen dagen en heb het eindelijk heerlijk. :biggrin2:
Het mag nog wel koeler maar dit is ook helemaal best na de afgelopen dagen. ;)
+ 1
Alleen de temperatuur is hier nu 27 graden…. Maar dit is te doen, de ven maar een klein uurtje aan gehad….. Heerlijk :biggrin2: ….
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door