Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3446204
Hier hebben we eigenlijk weinig last van de warmte. Dat is het voordeel van nieuwbouw en vloerverwarming denk ik. De isolatie is hier heel erg goed en de warmtepomp koelt de vloer als het te warm wordt.
Door yazzie
#3446207
Nu niet allemaal meteen naar Den Helder verhuizen :biggrin2: maar het was hier heerlijk. Voordeel van wonen aan zee: altijd wel een briesje op dit soort warme dagen. En natuurlijk de zee zelf. ;)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3446209
yazzie schreef: vr 24 jun 2022, 12:24 Nu niet allemaal meteen naar Den Helder verhuizen :biggrin2: maar het was hier heerlijk. Voordeel van wonen aan zee: altijd wel een briesje op dit soort warme dagen. En natuurlijk de zee zelf. ;)
Als ik in Den Helder ben en het waait een keer niet, dan ben ik gewoon verward, confuus en zo. Want Den Helder en niet waaien, dat kan eigenlijk niet. :biggrin2:

Maar het schijnt zo'n 2 à 3 keer per jaar voor te kunnen komen...
Gebruikersavatar
Door pike
#3446219
sam28 schreef: vr 24 jun 2022, 08:34 Ja, ik heb echt vreselijk geslapen. Die onweersbuien hadden 4 uur eerder moeten komen. (liever nog was het gewoon niet zo warm geworden ;) )

Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Onweersbuien ???? Was da?? ;D ;D
Vannacht is hier 3 mm regen gevallen. Vanochtend nog een mm bijgespetterd. Daar mogen we het weer mee doen dan maar helaas is het niet genoeg om mijn planten en bomen in leven te houden. Ik moet zeggen ik heb wel genoten van de warmte en geslapen heb ik ook. Sinds we een maand geleden de spouwmuren hebben laten volspuiten wordt het lang niet meer zo warm in huis.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446225
Ik zit op de camping nu. Toen ik begin middag aankwam onweerde het nog. Nu schijnt de zon en is het vies plak weer. Ooh en ik ben doodop.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3446226
Hier is er veel regen gevallen, vannacht onweer. Vanmorgen tot op het ondergoed doorweekt met wandelen ::) En net nog flinke buien.
Ik houd niet zo van regen maar met mijn hooikoorts is het nu wel een verademing ! Dus ben er wel blij mee
En nog iemand blij :
20220624_075056.jpg
20220624_075056.jpg (5.95 MiB) 306 keer bekeken
Tis wel een echte gewoon in de regen blijven liggen ;) :biggrin2:
Door Mandarijn
#3447098
Ja deze kan een schopje omhoog wel gebruiken nu we een paar dagen "de zomer from hell" gaan krijgen. Iedereen sterkte maandag en vooral dinsdag
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3447099
Gelukkig is het maar 2 dagen he. Is ooit wel eens langer geweest hier dat het zo rond 35 graden was.
Ik heb wel dinsdag middag ingeschreven om te sporten, denk dat ik die maar verschuif naar in de ochtend of zo :P

Smorgens rondje lopen met de hondjes en dat zal het dan ook zijn voor ze. Wordt het binnen te warm airco aan en ze kunnen binnen wat spelen dan.
Door smulpaap
#3447101
Hier momenteel 16 graden . Gister nog 2 flinke wandelingen gedaan . Zo nog eentje
En dan mag trut het daarna rustig aan doen
Ach , een hond die altijd volop aan zn trekken komt , komt die paar dagen wel door
Ik word alleen niet vrolijk van de voorspelde nachttemperatuur , 29 graden . Nou ja we zien het wel . Zei al tegen Jeroen, de fietsenstalling beneden is heerlijk koel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447106
Hier is het sporten in ieder geval aangepast aan de hitte. Dinsdagavond is komen te vervallen omdat inspanning boven de 30 graden niet verantwoord is en de maandagavond is de locatie gewijzigd naar ruskeveense plas zodat de training voor een deel in het water plaatsvind en de pilates les op het strandje naast de plas :cool:

Verwachting voor vandaag is nog te overzien met 26 graden. Op zulke dagen vind ik het niet zo erg om de tuin op het oosten te hebben :)
Door Siberienne
#3447107
Hier wordt geklaagd dat het niet warm genoeg is - maar niet door ons hoor
C01A202B-DA29-4C04-ADCB-C796F42F9E71.png
C01A202B-DA29-4C04-ADCB-C796F42F9E71.png (552.03 KiB) 215 keer bekeken
Maar het wordt nog wel wat warmer, voor woensdag wordt 29 graden voorspeld. Voor hier al wel ‘extreem warm’ 😅😬

Sterkte met de hitte - het is niet leuk..
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447114
Vanochtend de wekker eerder gezet om te gaan hardlopen. Ik had beloofd om dit weekend voor de ratten van een vriend te zorgen. Dat is op zijn snelst 6km bij mij vandaan en met wat omweg 7.5. Ik was op de heenweg gister gaan fietsen om terug te wandelen. Dan zou ik vanochtend rennend die kant op en fietsen terug..
Lekke band dus moest ook dat stuk weer terug lopen. ;D ;D Geloof dat ik wel actief genoeg geweest ben voor vandaag.
Insmeren met zonnebrand heeft met hardlopen geen zin en dacht ach, ik ben met 20min fietsen weer thuis. Ik hoop dat ik niet verbrand ben. ::)
Door Anne in Zweden
#3447117
Siberienne schreef: zo 17 jul 2022, 10:49 Hier wordt geklaagd dat het niet warm genoeg is - maar niet door ons hoor C01A202B-DA29-4C04-ADCB-C796F42F9E71.png

Maar het wordt nog wel wat warmer, voor woensdag wordt 29 graden voorspeld. Voor hier al wel ‘extreem warm’ 😅😬

Sterkte met de hitte - het is niet leuk..
Hier wordt gewaarschuwd voor waterschaarste, als ik op het weerbericht klik. Dat lijkt we sterk, want de afgelopen 2 dagen is er meer dan 50 mm gevallen. ::) Gisteravond heb ik met muts op en sjaal om gewandeld (11 graden bij harde wind) maar volgende week wordt het hier ook aangenaam warm, graadje of 25.

11 graden is wat overdreven voor juli, maar 41 lijkt me ook niks.
Door zurca
#3447121
Screenshot_20220715-132519.png
Screenshot_20220715-132519.png (149.43 KiB) 194 keer bekeken
Dan is werken in een koelcel van 8 tot 21.30u ineens wat minder erg aankomende dinsdag ::) :o :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3447122
Aangezien ik geen vaste airco kan ben ik me maar aan het verdiepen in een mobiele die evt ook kan verwarmen met het oog op een evt gastekort deze winter. Nu ben ik geen koukleum en is 16-17gr in huis prima. Maar als de verwarming niet aankan en het is 13 graden in huis vind ik dat enthousiast.
Maar goed, ik zal er eens voor sparen want die ik heb gezien is 900€ (of wachten op de uitverkoop ;D )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door