Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3426934
eelke schreef:Want nu krijg ik last van mijn hooikoorts :biggrin2:
Is het hooikoorts of corona.... de 2021 editie :daisy:
Door eelke
#3426939
sam28 schreef: za 29 mei 2021, 10:50 Is het hooikoorts of corona.... de 2021 editie :daisy:
Haha juist. Alleen is de '21 editie toch iets minder gedoe; want bij klachten die doorzetten kun je testen, ik ben volledig gechipt, ennnn een desensibilisatiekuur begonnen, die de klachten lijkt te verminderen al (al is dat lastig vergelijken, want het weer is zo anders).

Zolang de neusklachten gelijk opgaan met mijn droge/rode ogen klachten, is het prima te monitoren :cool:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3428149
OK, OK, ik moet jullie eerder gelijk geven..
25 graden is ook warm genoeg. Warmer is leuk voor een dag of 2 maar na 2 weken is het wel goed. Pfff... Tussen 20 en 25 is ook prima. :)
Als de zon maar schijnt ! En af en toe een goede stevige plensbui! Zolang het maar geen grijs weer is. Dan zijn we gelukkig. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3428159
Ik ben gesmolten.........

Mijn hemel wat is het heet. Ik hoop op heel snel een fatsoenlijk huis waar ik een airco kan aanschaffen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428162
Hier is het inderdaad ook warm. Lijkt komende dagen wel minder extreem te worden.
Heb mij wel enorm verbaasd over de gemeten temperatuur in deze appartementen: https://www.sikkom.nl/temperatuur-in-st ... erhuurder/
Die flat is vorig jaar opgeleverd en dus gloednieuw en dan kan je met 40+ graden raam maar op paar cm open zetten en blijkbaar ook geen goede koelinstallatie in het gebouw :-X
Door src_esther
#3428187
pearlsofpassion schreef:OK, OK, ik moet jullie eerder gelijk geven..
25 graden is ook warm genoeg. Warmer is leuk voor een dag of 2 maar na 2 weken is het wel goed. Pfff... Tussen 20 en 25 is ook prima. :)
Als de zon maar schijnt ! En af en toe een goede stevige plensbui! Zolang het maar geen grijs weer is. Dan zijn we gelukkig. :biggrin2:
Dat bedoelden we dus. ;D
Wij hadden hier in de vroege middag binnen een luchtvochtigheid van 80%. :o Na de onweersbuien is het gedaald naar 70% en dat scheelt aanzienlijk.
dinky89 schreef: vr 18 jun 2021, 17:16 Hier is het inderdaad ook warm. Lijkt komende dagen wel minder extreem te worden.
Heb mij wel enorm verbaasd over de gemeten temperatuur in deze appartementen: https://www.sikkom.nl/temperatuur-in-st ... erhuurder/
Die flat is vorig jaar opgeleverd en dus gloednieuw en dan kan je met 40+ graden raam maar op paar cm open zetten en blijkbaar ook geen goede koelinstallatie in het gebouw :-X
825 euro per maand voor 36 vierkante meter? 50ºC? Wat schandalig! Die verhuurder hoort aan de hoogste boom gehangen te worden wat mij betreft. Ontruimen die handel en de sloopkogel er door zonder vergoeding voor de eigenaar/verhuurder en die mag terug naar de tekentafel en moet iets beters laten bouwen. Maar de overheid laat het natuurlijk weer heel graag aan de markt over... Langleve het liberalisme!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428197
src_esther schreef: vr 18 jun 2021, 21:44
825 euro per maand voor 36 vierkante meter? 50ºC? Wat schandalig! Die verhuurder hoort aan de hoogste boom gehangen te worden wat mij betreft. Ontruimen die handel en de sloopkogel er door zonder vergoeding voor de eigenaar/verhuurder en die mag terug naar de tekentafel en moet iets beters laten bouwen. Maar de overheid laat het natuurlijk weer heel graag aan de markt over... Langleve het liberalisme!
Jupz, en zolang er een tekort is aan studentenwoningen betalen (internationale) studenten het wel omdat andere alternatief hotel of de straat is.... Verbaasde mij bij de bouw al over de hoeveelheid glas ::) maar dan ben je nog zo dat je denkt dat er wel goede klimaatbeheersing/airco in zal zitten :-X

Vandaag in ieder geval stuk koeler weer met stevig windje dus hier nu lekker alles open :cool:
Door Siberienne
#3428486
Ik wil niet vervelend zijn maar

Zon zon zon en heerlijke temperatuur. En het koelt ook nog zo lekker af.

EerGisteravond aan de Oslo fjord
4C90C38D-B6FB-49CF-900F-0D0A7D9BE371.jpeg
4C90C38D-B6FB-49CF-900F-0D0A7D9BE371.jpeg (3.37 MiB) 824 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3428498
Hier vandaag ook grijs maar wel droog en niet koud.
Komende dagen warm en kans op bui dus benieuwd hoeveel we onze grote gele vriend dan gaan zien ;-)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3428499
Morgen de hele dag regen.
We zitten wel weer in de slechte regio. Tis niet heel België zo... :-\
Meneer is vandaag op verplaatsing geweest en is verbrand teruggekomen. Ik heb geen zonnestraal gezien... De hele dag miezer.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3428505
Ik vind dit heerlijk. Grijs, af en toe regen. Het is niet koud.
Vanochtend liep ik hard maar ik kon mijn hitte amper kwijt, liep volledig leeg. Zit nu voor een open deur met een gloeiend gezicht.
Door MillyMol
#3428519
Hier is het ook zonnig. Gisteravond is een kortstondig einde gekomen aan een hittegolf met temperaturen tot 40 graden.
Vandaag graadje of 28, maar in de komende dagen loopt het weer op naar 30+ graden.
Bijlagen
575A9282-0A55-4568-BCA1-656324C25D2E.jpeg
575A9282-0A55-4568-BCA1-656324C25D2E.jpeg (40.2 KiB) 739 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3428522
MillyMol schreef: za 26 jun 2021, 13:15 Hier is het ook zonnig. Gisteravond is een kortstondig einde gekomen aan een hittegolf met temperaturen tot 40 graden.
Vandaag graadje of 28, maar in de komende dagen loopt het weer op naar 30+ graden.
Oeh.. dat is wel heel warm.

In Friesland is het vandaag heerlijk weer. Wel veel wolken maar qua temperatuur heerlijk.
Ik zeg, houden zo. :-)

Karen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door