Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
pearlsofpassion schreef: ma 16 mar 2020, 06:45 Het is qua temperatuur heerlijk, en zaterdagvoormiddag was heeerlijk zonnig, namiddag en gisteren alweer compleet bewolkt. Maar wel voornamelijk droog! Dus dat is al heel leuk. Het water is al weggezakt. En ze geven nu 2-3 dagen erg mooi weer. Hier en daar wel wat wolkjes. Ik ben benieuwd! :)
Echt, wauw, hier ploeter ik in de tuin nog door de blubber.

Zolang er geen harde wind en regen is, heb ik even niets te klagen.
Door pearlsofpassion
src_esther schreef: ma 16 mar 2020, 08:28 Echt, wauw, hier ploeter ik in de tuin nog door de blubber.

Zolang er geen harde wind en regen is, heb ik even niets te klagen.
Nou ja, weggezakt is relatief. M'n konijnen verdrinken niet meer in de tunnel en het stoomt niet meer af uit de gazon. Maar je zakt nog steeds weg in de blubber en de wei achter onze tuin staat nog steeds onder.
Door pearlsofpassion
Nou ja, nog steeds geen zon gezien vandaag, en ze voorspellen er ook geen meer. Met een beetje geluk morgen een beetje... :(
Warm is het wel.
Door CindyMayella
pearlsofpassion schreef:Nou ja, nog steeds geen zon gezien vandaag, en ze voorspellen er ook geen meer. Met een beetje geluk morgen een beetje... :(
Warm is het wel.
Hier wel een lekker zonnetje, terwijl wij gister geen zon hadden (wat wel voorspeld was)..... krijg meteen de lentekeiebels ;) ....
Door sam28
De zon is hier inmiddels vertrokken. Ik heb heerlijk in het zonnetje koffie gedronken vanochtend!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door