Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3170214
Gisteren 1 hele harde bui gehad met heel veel wind. Het duurde misschien een kwartier. Verder is er vooral heel veel zon. Het is genieten!
Door Mandarijn
#3170227
Ik heb wat gemist? Slecht weer? Alles wat voorspeld is is hier niet over getrokken. Er is regen gevallen in de ochtend en in devavond. Maar dat viel allemaal mee.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3170235
Mandarijn schreef: Ik heb wat gemist? Slecht weer? Alles wat voorspeld is is hier niet over getrokken. Er is regen gevallen in de ochtend en in devavond. Maar dat viel allemaal mee.
Dan heb je dus niks gemist.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3170493
-Saskia- schreef: Het is echt Wodka-weigert-in-alle-toonaarden-weer.  ::)
Het is ik-geef-Wodka-daar-groot-gelijk-in weer! Jeeeezzzz, wat een baggerweer. Maar ja, zo half november mag het ook wel eens echt herfst zijn.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3170494
Het is ik-ben-ziek-snif-snotter-hoest-met-dekentje-op-de-bank-bij-de-kachel-weer  ::)
Door Roef & Hidde
#3170526
*heelblijmet2pubersdiemenogietstegoedhadden*weer  :biggrin2:
ik mocht me nog even heerlijk omdraaien en zij lieten de heren BlonT uit  :P

als ik het goed begrepen heb krijgen we volgende week wat winterweer,beter als deze nattigheid
Door smulpaap
#3170544
Inge en Bono schreef: Hier was het Pum-geniet-van-het-strand-weer  :D
En ik genoot met haar mee; lekker zandstralen  ;D


Zie je wel . Ik heb dus gelijk  :biggrin2: Woei is zo blitz  8)  :D

De soos is niet aan zee geweest  Het hele weekend al oude wijven routes ..... bos  :biggrin2:
We stapten net de auto weer in en het begon hard te zeiken
Maar ze hebben de ""Telegraaf plus weekendbijlage "" weer gehad ...... snuf snuf snuf  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3170558
Hoop dat het ,ogen beter weer is, zo op een luie zondag vind ik dit niet zo erg.
Ouders terug uit Schotland,  die hadden daar al sneeuw gehad  :o
Door tessa
#3170559
Net nog met de drie boxerdames 10 kilometer gewandeld, heerlijk hoor, je komt bijna niemand tegen. Was wel een beetje winderig en soms nat maar het was toch goed te doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door